Toon posts:

domein voor mail ed.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag een (particulier) domein.Ik wil hiermee een eigen webserver gaan draaien, een ftp server. en een mail server. Hoe moet ik dit instellen. volgens mij is dat met dns en zo. Wat zijn de kosten. en waar kan ik het, het best, goedkoopste halen.

tnx in a.

• kroegtijger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-05 14:09
niet echt een toppic voor hier
meer Internet & Telefonie dacht ik zo........

Maar goed, omdat je het toch wel wilt weten..... Je wilt dus alleen een domeinnaam begrijp ik???
Heb daar zelf een naam voor lopen bij namedemo.com
werkt erg goed. Heel makkelijk om je gegevens in te voeren en te veranderen. De prijs valt ook wel mee...$35,- per jaar dus dat is wel goed te doen.....

iRacing Profiel

Verwijderd

Topicstarter
Ik vind het nog vrij duur ik heb andere domeinen gezien voor 55 piek per jaar (volgens mij met forwarding)

• JanB
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 22:10

JanB

Het ken rotter !!!

Ik heb zelf mijn domains bij www.joker.com geregistreerd. Kost 12 euro per jaar. Hiervoor heb je een domainname en dns. De DNS kun je zelf bij hen via het web aanpassen.

Computers are like airconditioners: they work perfect until you open windows...

• kroegtijger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-05 14:09
Gezien het feit wat je er allemaal voor terug krijgt is $35,- niet veel...zitten geloof ik 3 popmailadressen bij, goede ondersteuning van de helpdesk en nog wat andere dingetjes......
T kan zeker ook wel goedkoper ja...maar als je t uit gaat rekenen zal je misschien over 5 gulden in de maand praten wat t scheelt....dat is ook niet echt de moeite dacht ik zo

iRacing Profiel

• paella
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-05 10:17
Ik heb mijne bij enom.com

No production networks were harmed during this posting

• Speedener
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-05 15:42
Ik zit bij INCA-IS goede service en contact via ICQ mogelijk, zeer handig :)

Verwijderd

bij widexs kan het ook. (maar .nl domeinen niet voor particulieren)
Pagina: 1