Toon posts:

Herstarten in Win98

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het volgende probleem.
PC sluit wel goed af maar als ik ga voor opnieuw opstarten sluit de PC vervolgens af maar wil niet automatisch wel opstarten. PC blijft wel verder draaien.

Hardware:
MSI K7T 266 Moederbord
AMD Athlon 1200
Powercolor Geforce 2MX-200 videokaart
Maxtor HD

Graag hulp. Heb de bios al nagekeken of daar iets te vinden is maar 0.

• Hartfield
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-11-2024
heb je een netwerk kaart erin ?

HTML / DHTML / JAVA / JS / PHP / FLASH / MYSQL / ORACLE / DWH / BUSINESS INTELLIGENCE / OWB

Verwijderd

Topicstarter
Er zit geen netwerkkaart in. Wel een Modem (Motorola SM56 PCI Modem)

• Flappie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:47
alle hadrware eruit die niet nodig is en dan booten.

Kijken of daar je probleem zit!

Verwijderd

Topicstarter
[quote]Op woensdag 07 november 2001 12:00 schreef Plant het volgende:
Ik heb het volgende probleem.
PC sluit wel goed af maar als ik ga voor opnieuw opstarten sluit de PC vervolgens af maar wil niet automatisch wel opstarten. PC blijft wel verder draaien.

Hardware:
MSI K7T 266 Moederbord
AMD Athlon 1200
Powercolor Geforce 2MX-200 videokaart
Maxtor HD

Graag hulp. Heb de bios al nagekeken of daar iets te vinden is maar 0.
[/Hardware al verwijderd en geprobeerd. Geen effect.

• Ingmar
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-06 14:51
Ik heb hetzelfde probleem als Plant met mijn MSI k7 pro turbo en 800Mhz duron. Ik heb er wel een (100mb/s)netwerkkaart inzitten, maakt dat iets uit voor het al dan niet rebooten? Overigens, als ik gewoon shutdown kies sluit windows wel af, maar mijn mobo blijft gewoon draaien.

Ik heb al eens het advies gehad om in de bios de ACPI uit te zetten, vervolgens opstarten, afsluiten, in de bios ACPI weer aanzetten en dan zou het opgelost moeten zijn (niet dus).

Trouwens, ook als ik in men bios heb zitten rommelen start ie niet op, dus moet ik hem ook aan en uit zetten.

One semester we took criminology for God's sake! Criminology! Who the fuck are we studying to be, Batman?

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
gebruiken jullie wel eens WINDOWS update????
/quote
er staat op de site van Update...Windows Afsluitprobleem..ofzow...die geinstaleerd....bekende BUG van Windhoos!98 Slow Edition

3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter

• Ingmar
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-06 14:51
Helaas... dat werkt niet.

Misschien nog een ander (mogelijk interssant) detail: mijn HD led blijft branden na het afsluiten (als ik wil restarten) en vervolgens doet de comp helemaal niets... (ja de voeding en mobo blijven lopen, maar dat is dan ook alles). Bij een koude boot krijg ik ook geen bios piep... (zou dat er ook iets mee te maken kunnen hebben?)

Zou het kunnen dat er connector verkeerd zit op het mobo (vanaf de power/resetknop). het zou voor mij alles kunnen zijn... ik loop een beetje tegen een muur aan ;).

One semester we took criminology for God's sake! Criminology! Who the fuck are we studying to be, Batman?

Verwijderd

Ik heb exact hetzelfde probleem. Ik heb al van alles geprobeerd. Het werkt wel als ik ACPI in mijn BIOS uitzet, maar om de één of andere reden gaat hij dan alle hardware opnieuw detecteren (hij start dan ook op in een resolutie van 640x480 en 16 bits kleuren).
Pagina: 1