OK, 't is niet echt een hoogwaardig topic, delete um maar snel, maar kan een persoon die er verstand van heeft ff voor mij bevestigen dat mensen nooit gedacht hebben dat de aarde plat was?
Money for nothin' and your chicks for free
Of geloven jullie ook allemaal dat mensen vroeger bang waren met hun scheepjes van de aarde af te vallen?
Ik dacht dat het niveau hier op GoT zo hoog lag...
Verwijderd
klopt, zo goed?Op woensdag 07 november 2001 11:59 schreef sjoulibsky het volgende:
OK, 't is niet echt een hoogwaardig topic, delete um maar snel, maar kan een persoon die er verstand van heeft ff voor mij bevestigen dat mensen nooit gedacht hebben dat de aarde plat was?
Lijkt mij een goed idee. Maar vroeger dachten ze inderdaad dat er nix achter de horizon was.Op woensdag 07 november 2001 12:12 schreef sjoulibsky het volgende:
Ach, laat ook maar.
Money for nothin' and your chicks for free
wat heeft het feit dat mensen vroeger dachten dat de aarde plat was met het niveau op GoT te maken als ik vragen mag?Op woensdag 07 november 2001 12:08 schreef sjoulibsky het volgende:
Of geloven jullie ook allemaal dat mensen vroeger bang waren met hun scheepjes van de aarde af te vallen?
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Tuurlijk dacht men vroeger dat de aarde plat was. Als je bijv. de bijbel lees blijkt dat er duidelijk uit. Verder gaat het nergens over, dus gaat hij dicht.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()