Toon posts:

Nederlandse Dark Age of Camelot spelers?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ola,

Op het moment zit ik nog op m'n pakketje te wachten. Vriend van me heb 'm al maar amazon.com schiet niet op. Zal wel door die miltvuurmeuk komen.

Anyways, ik vroeg me af of er Nederlandse DAoC spelers zijn hier. Zoja, waar speel je (server)? Welk lvl en welke realm? =)

Lijkt me leuk om misschien een Nederlandse of BeNeLux-guild te starten als er genoeg volk is die wil meedoen.

Maargoed, laat wat van je horen ;)

• Boesjke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-02 13:22

Boesjke

Excellent!!

Nou, ik ga vanaf 1 januari spelen met een andere gozer die ik ken, maybe heb je daar wat aan :)

(Waarom 1 januari zal je zeggen?? Omdat ik nu nog UO speel en ik moet mijn account daar ff klaarmaken om op ebay te sellen voor veel $$$$ :7 )

Neen

Verwijderd

Topicstarter
aha mooi =)
Ik hou contact via e-mail met je! =)

Nog meer Nederlandse DAoC spelen?

Verwijderd

Ik zit er aan te denken om het spel aan te schaffen.
Hoor er alleen maar goede dingen over, en voor zover ik de graphics gezien heb vind ik het er erg goed uit zien voor een MMORPG. Totdat WoW uitkomt lijkt mij dit dus erg leuk om te spelen...
Het enige wat me tot nu toe tegenhoud is het maandelijkse bedrag, maar zodra ik besloten heb het toch te doen dan post ik dat hier wel ff ;)

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 08 november 2001 13:26 schreef MaReVin het volgende:
Ik zit er aan te denken om het spel aan te schaffen.
Hoor er alleen maar goede dingen over, en voor zover ik de graphics gezien heb vind ik het er erg goed uit zien voor een MMORPG. Totdat WoW uitkomt lijkt mij dit dus erg leuk om te spelen...
Het enige wat me tot nu toe tegenhoud is het maandelijkse bedrag, maar zodra ik besloten heb het toch te doen dan post ik dat hier wel ff ;)
Het geld is het echt waard per maand. Ik speel al lang games en dit is zonder meer echt de moeite waard in verhouding met andere games. Sterker nog, ik wil bijna niet meer anders ;D
Ik kijk nu beetje neer op andere games =P

Ik heb een chat waarom ik uitleg waarom betalen voor games (per maand) nuttig is op http://spaceface.dhs.org/j.scharp/mmorpg.html

Lees maar ff als je wil =)

• olafhartong
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 02-02 08:41

olafhartong

Erm...

Op woensdag 07 november 2001 13:29 schreef Boesjke het volgende:
Nou, ik ga vanaf 1 januari spelen met een andere gozer die ik ken, maybe heb je daar wat aan :)

(Waarom 1 januari zal je zeggen?? Omdat ik nu nog UO speel en ik moet mijn account daar ff klaarmaken om op ebay te sellen voor veel $$$$ :7 )
Waarom stop je met UO ??? zonde man UO roels!!

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-10-2025
vertel eens wat meer over deze game? RPG/FPS?

maandelijks bedrag? 3D??

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07-02 22:23
komt er geen demo van net zo als bij anarchy online, want hij lijkt me wel gaaf, maar ik wil wel zeker weten of ik het leuk vind voordat ik er 100 piek voor ga betalen en dan maandelijks een 10 tje

Verwijderd

jup, ik wil ook wel eens weten of er ook multieplayer games ala UO zijn maar dan helemaal gratis (behalve de koopkosten uiteraard :Y)

• Boesjke

Boesjke

Excellent!!

Op donderdag 08 november 2001 13:50 schreef Wez_db het volgende:

[..]

Waarom stop je met UO ??? zonde man UO roels!!
Tsja ik heb het nu al iets van 2.5 jaar gespeeld en wil wel eens wat anders :)

Neen

Verwijderd

Ik speel nu voor 1,5 week ongeveer.
Het is echt supervet.
Mijn lvl 9 Armsman heet Asaum en ik speel in Albion op de Percival server.
Ik zit trouwens ook bij een guild.

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-02 12:22
Ik ben sinds dit weekend geen UO speler meer (account verkocht, ook voor veel $$$$) en zal misschien naar DAoC kijken. Alleen die 100 piek aanschaf staat mij een beetje tegen....

Verwijderd

Maandelijkste kosten.. okay zij maken kosten om ons speelplezier te geven, maar dat ze er nog aan willen verdienen is gewoon BULLSHIT, want 25 gulden (weet niet pcies hoeveel daoc is) is gewoon veelste veel.

Verwijderd

weet niet. Heb de fout gemaakt om Anarchy Online te pre-orderen. Was 160 piek totaal voor een doos bagger. Wat ik zo lees over DAoC is het qua gameplay vergelijkbaar met EQ en AO. Ik kom zelf van UO af en heb een jaar Asherons Call gespeeld. Nu met de nieuwe Xpack van AC je ook een huis kunt bezitten is het voor mij persoonlijk de beste mmog van het moment.

• Boesjke

Boesjke

Excellent!!

Nou ja, op zich is het wel logisch dat ze geld vragen ze moeten toch grote servers onderhouden en ze moeten hun werknemers betalen die ingame dingen doen enzo.

En daarnaast, er zijn zat mensen die het wel betalen dus waarom zouden ze er dan mee stoppen? :)

Neen

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb heel fanatiek Anarchy Online gespeeld. Ik had zelfs (met een paar andere Nederlanders) de grootste Anarchy Online clan voor de release. Onze clan had strikte eisen en de fanatiekelingen zagen ook gelijk dat Anarchy Online bullshit was... slechtste aankoop van mij geweest ooit. Ik zat in beta 3 en 4.. en de hele tijd bleven we maar hopen dat het allemaal wel goed zou komen .. niet dus =P

Maargoed Dark Age of Camelot.. sja ach aankoop is meer voor de fijna handleiding en productiekosten.. daar betaal je die 100 piek voor.. verder betaal je dus per maand kosten voor de servers en bandbreedte die zij hebben en daarbij support en patches enzo... Ik kan niet zeggen dat ik me beroofd voel, sja 25/30 piek per maand is wel een bedrag. Maar als je ziet hoeveel beter MMORPGs zijn in verhouding tot andere games (vind ik dan) qua interactiviteit en plezier is dat 't gewoon echt waard!

Verwijderd

LOL, ik was ook zeer fanatiek met AO, zelfs domain naam gekocht om de site van onze clan te hosten. Jammer dat het spel zo zuigt, het had zo mooi kunnen zijn :)

• actieman
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-01 16:33
heb hele tijd in de beta gezeten, ik w8 nog ff op de europese beta van DAoC en dan koop ik het misschien :P

Was wel ff flink afkicken trouwens toen de beta af liep :(

I’m not like the OTTERS

• Rarz
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-01 20:28
DAoC komt naar verwachting de 18e van deze maand uit hier in Nederland. Ik ga het zeker spelen, want AO was een tegenvaller.

Vooral het Craften en traden van items lijkt me wel aardig. =)

Als er andere Nederlandse DAoC spelers zijn die contacten willen leggen, ik ben te bereiken op rarz Apestaartje xs4all.nl :)

When in question, when in doubt, run in circles, scream and shout.

• Penetrator
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-02 09:23
ik speel op Merlin lvl 18 druid

p.s. Hibernia

Verwijderd

Ik heb hem toch gekocht :)

Speel sinds een weekje op Lancelot (Hibernia) als een lvl 11 Eldritch (Khazmet), dus als er iemand gezamenlijk Gale's, Siabra's of andere baddies wil looten, just message me :P
Pagina: 1