PS2 halen alleen voor MGS2.... zinnig?

Pagina: 1
Acties:

• DasHMauL
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-04-2025
Het spookt al een tijdje in mijn hoofd om een PS2 te halen aangezien Metal Gear Solid 2 uit gaat komen, en natuurlijk ook ivm de prijsverlaging.

Ik heb wel een aantal vragen hierover...

-Zijn er voordelen om een jap/usa of iig ntsc bak te kopen ivm met enige fps winst? of speelt dat al lang niet meer?
-Gáát mgs2 wel zo rulen?
-Of wordt de pc versie (als die ooit komt) net zo goed?

PS

Wil ook wel een xbox alleen voor DOA3... (halo is al oud :) )

thx

Verwijderd

GTA 3 is naar't schijnt ook erg de moeite.
Dus.

Verschijnt trouwens pas eind 2002 op PC, als't ooit zover komt.

Verwijderd

Ik wacht nogop de volgende games:

Tony Hawk Pro Skater 3
Devil May Cry
Final Fantasy X
Soul Reaver 2

Ik heb de PS2 nu al gekocht in afwachting van deze games. Tot die tijd speel ik GT3A Spec :)

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-02 22:36

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Als MGS2 uit is koop ik daar speciaal een PS2 voor... en dan nog FFX afwachten :)

Ik koop zelf een PAL machine.. kan je de games die je hiero koopt zonder enige moeite spelen (ja.. er zijn mensen die games KOPEN ;) . Hebben PS2 games net als de meeste DC games een optie om ook op NTSC te spelen?
Als het alleen PAL is dan moet dat maar... dan toch maar laten ombouwen..

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Verwijderd

Op woensdag 07 november 2001 12:05 schreef Tuan_Besar het volgende:
Ik wacht nogop de volgende games:

Tony Hawk Pro Skater 3
Devil May Cry
Final Fantasy X
Soul Reaver 2

Ik heb de PS2 nu al gekocht in afwachting van deze games. Tot die tijd speel ik GT3A Spec :)
Devil my cry is er al en is heeel heftig
tony drie ook :9~ (zit nu te spelen)
of terwijl ps2 rules wel degelijk *D

Verwijderd

vind het wel veel geld voor alleen 1 spel...

• curtazimo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-01-2023
Op woensdag 07 november 2001 13:41 schreef Miss_Dittie het volgende:
vind het wel veel geld voor alleen 1 spel...
Is zeker veel geld. Maar wel de moeite waard! Kan niet w88 tot februari2002 (vermoedelijke releasedatum geloof ik)! Heb de demo in 1 adem uitgespeeld en hij is zoooo cool! :9~

Trouwens, hier is de laatste trailer... http://ps2.ign.com/games/14538.html

When people talk behind my back, they are in a good position to kiss my ass...

Verwijderd

Ik vind februari wel lang duren, ik hoop voor die tijd een modchip en de (eventueel geimporteerde) USA versie te hebben

Maar ook GT3 was een reden om een PS2 te kopen voor mij. Verder:

- GTA3
- FFX
- Silent Hill 2

Redenen genoeg :D

Verwijderd

Op woensdag 07 november 2001 11:37 schreef DasHMauL het volgende:
Het spookt al een tijdje in mijn hoofd om een PS2 te halen aangezien Metal Gear Solid 2 uit gaat komen, en natuurlijk ook ivm de prijsverlaging.

Ik heb wel een aantal vragen hierover...

-Zijn er voordelen om een jap/usa of iig ntsc bak te kopen ivm met enige fps winst? of speelt dat al lang niet meer?
-Gáát mgs2 wel zo rulen?
-Of wordt de pc versie (als die ooit komt) net zo goed?

PS

Wil ook wel een xbox alleen voor DOA3... (halo is al oud :) )

thx
Heh.... voor 1 spel je weet zelf dat dat onzin is.

ntsc inplaats van een pal bak...hmmm maakt strax met de neo4 of mesias ook geen ruk meer uit.
want een pal machine draait dat net zo makkelijk ntsc als pal games, die pal ps2's zijn zijn gewoon ook ntsc machines maar die spellen starten gewoon niet op door een zielige lands code... maar toen was er tadaaaaaaaaaaaaa de mod chip :)

met andere woorden kopen die pal ps2!!!!!!! nu!!! ik wil je morgen zien posten dat je hem hebt >:)

Verwijderd

Heb net eindelijk de MGS2 demo gespeeld van Zone of Enders. Die MGS2 demo is bizarre goed!!! :D Zone of Enders is ook zupah cool om te spelen.. kort om... ben blij dat dat ik een PS2 heb gekocht. Kan niet wachten voor MGS2 :)

Verwijderd

Mijn hoofdreden om een PS2 te kopen was MGS2...maar er komen nu zoveel goede spellen uit (of zijn al uit). Ik noem Onimusha Warlords, Pro Evolution Soccer, Silent Hill 2, Devil May Cry, GTA3, Gran Turismo....

MGS2 Rockz!! Nog 5 daagies wachten :) (plus verzendtijd :( )

Verwijderd

Die mod chip is toch legaal?? Volgens mij wel stond ergens op een website.. weet niet of dat waar is.. :o weet iemand waar je in de randstad mod chip kan inbouwen??

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-02 17:00

Ace

Happy Happy Joy Joy

Ik heb voor GT3 een PS2 gekocht en had geen zin om op imort te wachten. Dus nu heb ik een PAL, en kan ik MGS2 niet spelen.

Ook na ombouwen schijn je geen originele imports te kunnen spelen, alleen gecopierde DVD titels met een swaptrick.

Ik heb het nog niet helemaal uitgezocht trouwens dus kan er naast ziten.

• handige_harrie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-02 20:42

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

Waarom zou je in hemelsnaam een jap of usa (ntsc) ps2 importeren, als je ze hier ook kan kopen. Zit daar een voordeel aan? Leg uit :).

En met de messiah chipset kun je alles (net zoals met Lego :P) zonder swaptrick, dus ook die geimporteerde spellen.

De messiah chipset zou inmiddels uit zijn, iemand daar nog wat van gehoord?

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 30-01 15:58
Op donderdag 08 november 2001 20:36 schreef normal888 het volgende:
Die mod chip is toch legaal?? Volgens mij wel stond ergens op een website.. weet niet of dat waar is.. :o weet iemand waar je in de randstad mod chip kan inbouwen??
Thuis bijvoorbeeld... kan ook in de kerk >:)

Mjah.... er zijn voor mij... euh... ff tellen hoor... precies 0 redenen waarom ik zo'n PS2 wil hebben... dat je hem wil aan gaan schaffen voor MGS2 is dus eeeuuuhh.... flink onzinnig ja >:) .

Steam

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:01
Op donderdag 08 november 2001 21:19 schreef JeanLucPicard het volgende:

[..]

Thuis bijvoorbeeld... kan ook in de kerk >:)

Mjah.... er zijn voor mij... euh... ff tellen hoor... precies 0 redenen waarom ik zo'n PS2 wil hebben... dat je hem wil aan gaan schaffen voor MGS2 is dus eeeuuuhh.... flink onzinnig ja >:) .
Jou moeten ze effe naar een onbewoonde planeet beamen :P

Zeker moet je het doen. GT3 en MGS2 waren voor mij 2 redenen om PS2 te halen.
En zoveel goede andere games.

HALEN

Verwijderd

gewoon kopen zoon ding en metal gear is heel vet

• pica
Ik ga me dood lachen al gaat ie goed zuigen :D .

Al die idioten voor niks een ps2 gekocht >:) .

Steam

• Steffie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:57

Steffie

Opaque

De preview alleen was het geld voor mijn PS2 al meer dan waard, dus zuigen kan die al niet meer :P

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-02 17:00

Ace

Happy Happy Joy Joy

Op donderdag 08 november 2001 21:14 schreef handige_harrie het volgende:
Waarom zou je in hemelsnaam een jap of usa (ntsc) ps2 importeren, als je ze hier ook kan kopen. Zit daar een voordeel aan? Leg uit :).

En met de messiah chipset kun je alles (net zoals met Lego :P) zonder swaptrick, dus ook die geimporteerde spellen.

De messiah chipset zou inmiddels uit zijn, iemand daar nog wat van gehoord?
Messiah chip is voor zover ik weet nog lang niet uit. En denk ook dat het weinig word dit jaar.

Maar met import console heb je altijd voordeel. Je hebt de console eerder (ok, wel duurder), je hebt de games eerder (zolang er nog geen copier voor is). Je framerate is beter maar tegenwoordig besteden ze wel aandacht aan PAL titles dus dat laatste valt te verwaarlozen.

Mijn PS2 is ook geheel tegen mijn principe gewoon een PAL versie. Maar ja, ik moest en zou GT3 hebben en had geen zin om op import te wachten. Tis wel vreemd, een console kopen waarvan je de stekker gewoon in de muur kan steken ipv in een stepdown converter :P

• Albinoraptor
Op donderdag 08 november 2001 22:36 schreef JeanLucPicard het volgende:

Ga jij eerst eens demo ergens spelen, en kom dan eens terug. OK ? Dank je.

En 2 maanden zit je te zeuren, waarom komt hij niet op PC.

• GZ
  • Laatst online: 16-05-2025

GZ

!!

Ik huur hem voor MGS2. >:)

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

• pica
Op donderdag 08 november 2001 23:11 schreef Albinoraptor het volgende:

[..]

Ga jij eerst eens demo ergens spelen, en kom dan eens terug. OK ? Dank je.

En 2 maanden zit je te zeuren, waarom komt hij niet op PC.
Aight ik shut al up ;)

(maar dat 2e stukje begrijpk niet helemaal :P )

Steam

Verwijderd

Op donderdag 08 november 2001 23:30 schreef JeanLucPicard het volgende:

[..]

Aight ik shut al up ;)

(maar dat 2e stukje begrijpk niet helemaal :P )
Over twee weken zit je te zeuren "waarom komt ie niet op PC"

zo duidelijker kale? ;) ;) ;)

Maar zover ik weet is de Messiah nog niet uit nee, en kun je met de NEO4 wel imports spelen, helaas nog wel met swaptrick.

• ViNcE
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

ViNcE

Nog 3, nog 2, nog 1, .....

Op donderdag 08 november 2001 23:59 schreef MrRudi het volgende:

Maar zover ik weet is de Messiah nog niet uit nee, en kun je met de NEO4 wel imports spelen, helaas nog wel met swaptrick.
Weet je dit heel zeker? Want volgens mij kan dat echt niet hoor, maar ik ben er niet 100% zeker van...

Ik heb het ook nergens zien staan.

"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean." - Terry Pratchett, Thief of Time
Mijn BGG profiel

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-01 12:02
Op donderdag 08 november 2001 22:36 schreef JeanLucPicard het volgende:

Hij wordt beter dan 1.
Het is gewoon zo'n goeie mix van Hollywood style, gameplay en sfeer. Hier kan je niet omheen!

• pica
Op vrijdag 09 november 2001 13:51 schreef TP70 aka Georgio het volgende:

[..]

Hij wordt beter dan 1.
Het is gewoon zo'n goeie mix van Hollywood style, gameplay en sfeer. Hier kan je niet omheen!
Mag ik ook eens jou glazen bol lenen?

Je kan niks zeggen vanuit een demo, hij kan heel goed zijn, maar hij kan even goed tegenvallen. Tis allemaal specula(as :9 ) tie, je kan nooit zeker weten of hij goed is TOT hij uit is.

Steam

• DarkShadow
  • Laatst online: 07-02 22:23
Ik ga me dood lachen al gaat ie goed zuigen .
Al die idioten voor niks een ps2 gekocht .
naja, ze hebben gta 3 en tony hawk 3 nog, en devil may cry en silent hill schijnen ook leuk te zijn (mij lijken ze niet leuk, magoed) en voor race fanaten heb je nog gt3...

• Gman
Tis niet helemaal waar! dit verhaal komt niet uit de demo.
Er stond een soort preview ergens waar echt stukken uit het spel bekeken waren.

• Gman
Op vrijdag 09 november 2001 13:59 schreef DarkShadow het volgende:

[..]

en voor race fanaten heb je nog gt3...
Ridge Racer V
Is dat nog wat?

Ik zag de GFX en vond het echt tegenvallen voor PS2
maar ik zag alleen de intro dus...

• GeJe
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-01 20:09

GeJe

Je...

Ik heb een ps2 gekocht voor GT3 en ben allang blij dat er (automatisch) nog meer vette games op komen.

Dus als jij gek bent van MGS2 dan is het zinnig (je gaat toch meer games kopen).

Vandaag is het feest en morgen ook.

Verwijderd

he??????

Ik heb FFX al uitgespeeld >:)
Ik heb devil may cry al uitgespeeld >:)
Silent Hill 2 ook al uitgespeeld >:)
Metal gear solid 2 krijg limited special edition(hehe :9)

maar ja ik heb japanse PS2 en japanse spellen(dat is het voordeel als je een japanse vriendin hebt en zelf ook japans kan *D

greetz

• DasHMauL
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-04-2025
Mij lijkt MGS2 gewoon een verademing om te zien/spelen. Ik kom al heel wat maanden e3 clips / trailers / teasers / screenshots en reviews tegen van dit spel; die hebben me echt lekker gemaakt.

Dit is gewoon een sterk staaltje programmeerkunst en er is heel veel werk ingestoken. Ik vind het cool omdat het veel uit de ps2 probeert te halen qua kracht. Ik meen dat MGS2 maar 50% van de capaciteit gebruikt (vanwege de moeilijke programmering?) dus dat belooft wat voor sommige toekomstige spellen.

Zelf heb ik qua consoles alleen een psx, en die had ik destijds ALEEN maar voor TEKKEN vooral 3 natuurlijk.

Ik ben niet eens zo'n pro console type, maar ik weet van mezelf dat ik van bepaalde games (zoals tekken3) heel veel plezier kan beleven en die spelen nu eenmaal het lekkerst op een console. Ik krijg dan ook een heel ander gevoel daarbij als dat ik op een pc een game doe. Ik zit ongeveer 12 uur per dag achter de pc (inclusief m'n werk), en mischien ga ik maar 1/2 keer per week consolen.

Een console heeft toch een bepaalde sfeer die ik lekker vindt.

Dit wilde ik even kwijt...

:)

Verwijderd

Op vrijdag 09 november 2001 14:16 schreef TP70 aka Georgio het volgende:

[..]

Ridge Racer V
Is dat nog wat?

Ik zag de GFX en vond het echt tegenvallen voor PS2
maar ik zag alleen de intro dus...
Ridge Racer V was een launchtitel...speelt wel lekker maar is zeker niet spectaculair. Voor het volle pond zou ik hem niet kopen...ik had hem 2de hands voor 5 tientjes.
Op vrijdag 09 november 2001 16:05 schreef katana25 het volgende:
he??????

Ik heb FFX al uitgespeeld >:)
Ik heb devil may cry al uitgespeeld >:)
Silent Hill 2 ook al uitgespeeld >:)
Metal gear solid 2 krijg limited special edition(hehe :9)

maar ja ik heb japanse PS2 en japanse spellen(dat is het voordeel als je een japanse vriendin hebt en zelf ook japans kan *D

greetz
Ahh..Nihongo ga dekimasu ka? Kon banwa Katana-san! Ogenki desu ka? Watashi wa MrRudi desu...MGS2 limited edition? Kawai desu ne??

/me krijgt de Premium Pack dus ook :)

Ben nu net met Silent Hill2 bezig...en hij is best wel :9~

Nog 4 daagies wachten tot MGS2 :) (+ verzendtijd)

• Albinoraptor
Op zaterdag 10 november 2001 00:41 schreef MrRudi het volgende:

[..]

Ridge Racer V was een launchtitel...speelt wel lekker maar is zeker niet spectaculair. Voor het volle pond zou ik hem niet kopen...ik had hem 2de hands voor 5 tientjes.
[..]

Ahh..Nihongo ga dekimasu ka? Kon banwa Katana-san! Ogenki desu ka? Watashi wa MrRudi desu...MGS2 limited edition? Kawai desu ne??

/me krijgt de Premium Pack dus ook :)

Ben nu net met Silent Hill2 bezig...en hij is best wel :9~

Nog 4 daagies wachten tot MGS2 :) (+ verzendtijd)
Waar woon je precies?
Heb je MGS2 niet echt lang >:) :P

Verwijderd

Op zaterdag 10 november 2001 01:26 schreef Albinoraptor het volgende:

[..]

Waar woon je precies?
Heb je MGS2 niet echt lang >:) :P
Waar ik woon staat in m'n profile :P

En wat bedoel je met je tweede opmerking :?

• Albinoraptor
Op zaterdag 10 november 2001 01:28 schreef MrRudi het volgende:

[..]

Waar ik woon staat in m'n profile :P

En wat bedoel je met je tweede opmerking :?
Het is laat op avond :P
Wat ik bedoel, leg precies uit waar je woont, en dan kom ik MGS2 wel effe ophalen >:) :+

Verwijderd

SJeezz... download een emu en een rom, dan heb je ook MGS2 als ie er is :D

• MM-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-11-2023

MM-

Op zaterdag 10 november 2001 09:39 schreef SickBastard het volgende:
we hebben het over de playstation 2 he :)

Verwijderd

Op zaterdag 10 november 2001 01:57 schreef Albinoraptor het volgende:

[..]

Het is laat op avond :P
Wat ik bedoel, leg precies uit waar je woont, en dan kom ik MGS2 wel effe ophalen >:) :+
Ahhh ok :) het wás laat ja hehehe...ik snapte het ff niet. Maar goed dat je het zegt, MGS2 cd's elke avond de kluis in dus.
Op zaterdag 10 november 2001 09:39 schreef SickBastard het volgende:
WHAHAHAHAA :D :D :+ (als het een grapje was)

WHAHAHAHAA |:( |:( :z (als het geen grapje was)

• GZ

GZ

!!

Maarre, Rudi, hoe ga je dan dat Japanse spel spelen???? Ik neem aan dat je geen Japans kent/kunt/kan. Correct me if I'm wrong.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Verwijderd

Ik ga een PS 2 kopen voor Final Fantasy X, engelse versie dus geen japanse FF

Verwijderd

Op zaterdag 10 november 2001 19:02 schreef GolbeZeromus het volgende:
Maarre, Rudi, hoe ga je dan dat Japanse spel spelen???? Ik neem aan dat je geen Japans kent/kunt/kan. Correct me if I'm wrong.
Uhmmm :? ->
Uit 1 van mijn eigen geschreven eerdere berichten:
Nee ik spreek geen Japans, dit is een willekeurige opsomming van karakters omdat ik een spastische aanval had :? ;) ;)

Ik speel al Japanse spellen sinds 1987 (Ancient Ys Vanished Omen op de MSX) en ik heb in 14 jaar wel het e.e.a bijgeleerd :) Dus JA ik ga de Japanse spelen, MGS1 en FF7 heb ik ook in het Japans.

• GZ

GZ

!!

Op zaterdag 10 november 2001 19:10 schreef MrRudi het volgende:

[..]

Uhmmm :? ->
[..]

Nee ik spreek geen Japans, dit is een willekeurige opsomming van karakters omdat ik een spastische aanval had :? ;) ;)

Ik speel al Japanse spellen sinds 1987 (Ancient Ys Vanished Omen op de MSX) en ik heb in 14 jaar wel het e.e.a bijgeleerd :) Dus JA ik ga de Japanse spelen, MGS1 en FF7 heb ik ook in het Japans.
Dan ben je wel behoorlijk Wise ja...

• Ed_Capone
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-07-2025

Ed_Capone

Het leven is geen bitterbal

Het is maar net wat je er verder nog mee gaat doen.
Als je hem alleen voor MGS2 wilt halen, vind ik het zonde van het geld (PS2 + 1 controller fl 699,-
Memorycard fl 69,-
MGS2 fl 149,-
)
Samen toch een kleine fl 917,- voor een spel.

Heb je nog geen DVD speler en ben je van plan er wel een te halen, haal dan een PS2, DVD speler met Dolby 5.1 en super spelcomputer in 1. Voor een beetje DVD speler betaal je ook fl 600,-.

Voor 90% juist zijn is nog niet zo goed als stilte.

Pagina: 1