AMD Athlon 3200,Nvidia 7800GS AGP,1024mb 400mhz, WinXP
Verwijderd
hoe warm is ie dan?Op woensdag 07 november 2001 11:34 schreef Thabone het volgende:
hoe kan het dat een computer uit zichzelf uit gaat. is dat niet door te weinig koelen?
ja dat weet ik ook nie. maar ik heb het op thuis en hier op het werk ook.
ja vast...
nee ik d8 dat ik ooit eens wat had gelezen waarin stond dat de computer uit kan gaan als processor te warm word.
Kan door warmte komen maar dat heb ik nog nooit meegemaakt.
Bij veel office-machines zoals die van HP zit er domweg een te kleine voeding in.
Ik had er hier een laatst die had een 90Watt (negentig) voeding erin zitten.
Met enkel een HDD en Floppy moet dat net gaan maar als iemand er een CD speler erbij zet dan springt ie spontaan uit als er iets teveel stroom wordt gebruikt.
Het kan ook nog de power settings zijn dat ie na een x aantal minuten zichzelf uitzet als er niets wordt gedaan
Bij veel office-machines zoals die van HP zit er domweg een te kleine voeding in.
Ik had er hier een laatst die had een 90Watt (negentig) voeding erin zitten.
Met enkel een HDD en Floppy moet dat net gaan maar als iemand er een CD speler erbij zet dan springt ie spontaan uit als er iets teveel stroom wordt gebruikt.
Het kan ook nog de power settings zijn dat ie na een x aantal minuten zichzelf uitzet als er niets wordt gedaan
Senile! Senile Oekaki
Verwijderd
enige overeenkomst tussen die pc op je werk en die bij jou thuis?
ergens een fan alarm opzitten misschien?? of als je tegen je kast aanstoot?
ergens een fan alarm opzitten misschien?? of als je tegen je kast aanstoot?
nee joh niet dat ik weet. het gaat gewoon spontaan. erg vaag. maar misschien een te kleine voeding dus.
Over die voeding: hoeveel Watt heb je, en wat heb je allemaal in je kast zitten?
Er is in Nederland niets beter beveiligd dan de snelwegen m.b.v. mobiele flitsteams, flitspalen, (on)opvallende surveillance-auto's, etc. Als er in mijn huis wordt ingebroken, dan kan ik beter de A2 oprennen dan 112 bellen.
ai ik ben nu op m'n werk maar kan zo wel even vragen. hier kom ik op terug.:p
Pagina: 1