[Help] vals speler bij radeonic logo contest

Pagina: 1
Acties:
  • 88 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op radeonic loopt een logo contest, kan je een radeon 1 mee winnen. En ditmaal mogen europeanen wel mee doen.

Middagje zitten kluschen, en wat logo's opgestuurd. Doen het behoorlijk goed. 1ste plaats.

totdat er een gast komt (design 1, 2 en 3 (op kleuren na identiek) die op niets af ineens omhoog schiet.

Het is klaarblijkelijk een cheater. z'n 3 ontwerpjes zijn practisch identiek. de eerste versie heeft 84 stemmen. de andere 2 versies halen niet eens 2 stemmen. DAS WEL een ERG groot verschil. Mailtje gestuurd, webmaster kan er weinig aan doen, tja hij vind het ook wat vreemd maar je kan in principe iedereen laten stemmen.

Nou heb ik geen zin om specifiek te gaan cheaten.
Echter jullie kunnen wel je stem uitbrengen op je voorkeur, dan wordt de cheater alsnog teniet gedaan. Ik heb express geen design nummers erbij geschreven zodat iedereen gelijk kan stemmen.

PLEASE HELP! door je stem op je voorkeur uit te brengen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Het is wel lullig, maar ik weet niet of dit de plek ervoor is.

Tja, OzBoz vragen denk ik.

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit staat nu onder de site :

I'm sorry but the poll has been reset due to irregular voting practises. We've now enabled IP blocking in addition to cookies. Should voting continue to be abused we will revert to either an email vote or a panel of judges.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Khad er aan gedacht om het in de huiskamer te zetten maar bedacht me op het laatste moment.

Er was al eerder een cheater, die was zo obvious dat ze wel wat MOESTEN veranderen. (ip logging EN cookies)
Deze gast vraagt iedereen gewoon op z'n design te stemmen en staat daarom nu eerste, en dat terwijl z'n logo zo afthans lelijk is (smaak is persoonlijk, maar het is wel een erge filter happy n00b)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oh,when?
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

oh,when?

...

tis lullig, maar:

• Dit is niet de plek om zulke requests te doen, doe dat onder je eigen vriendenkring.
• Pak het probleem echt bij de wortels aan ( dat is, email nog eens naar Radeonic, klinkt als hele slechte contest IMO )

:)

"You're only as good, as what you did last week."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06 17:07

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

W&G is niet de plek. Mocht je nog willen dat ik um move naar HK, rammel dan maar aan de ICQ-bel. Zoals oh,when ook al zegt. denk ook niet dat je daar mee op schiet.. get the rootz.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.