[PS2]Super-Bust-A-Move

Pagina: 1
Acties:

• Ares
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-11-2024
Was pas een keer bij FRS, lag daar zomaar Super-Bust-A-Move voor de PS2 voor 40 piek, kon ik dus niet laten liggen (die spellekes zijn altijd fun met meerdere mensen)...
IK aan het spelen, uiteindelijk ff in handleiding gekeken zie ik staan dat er nog meer modussen vrijgespeeld kunnen worden???
Ik heb nu dus al van alles geprobeerd, maar er komt nix vrij, iemand een idee hoe je het voor elkaar krijgt???
(geen cheats, dat vind ik beetje lame)...
Thx alvast!

• Ares
BTW: die jappanner die de hele tijd Leaddddyyyy, GO! roept is echt zwaar melig! Kun je je echt kapot om lachuh

• franklin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-02 15:19

franklin

denkt teveel...

ik zal het mijn vriendin eens vragen, die heeft supabustamove om op mijn ps2 te kunnen spelen :D

• Ares
Op woensdag 07 november 2001 11:02 schreef franklin het volgende:
ik zal het mijn vriendin eens vragen, die heeft supabustamove om op mijn ps2 te kunnen spelen :D
Moet je es een keertje emt z'n 2-en doen, zwaar fun!
Niemand verder antoowrd???

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Aan dat spel (heb hem wel voor de PSX) kan ik me zwaar ergeren. M'n vriendin vind hem wel erg leuk, maar ik word stapelgek van die muziek en bijgeluiden.

• Ares
Op donderdag 08 november 2001 08:58 schreef Skoezie het volgende:
Aan dat spel (heb hem wel voor de PSX) kan ik me zwaar ergeren. M'n vriendin vind hem wel erg leuk, maar ik word stapelgek van die muziek en bijgeluiden.
Leady?
Pagina: 1