Toon posts:

tracks maken op je pc

Pagina: 1
Acties:
  • 116 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
ik voreg me af wie van jullie er muziek maken op de pc.
ik maak het met buzz.
[url]http://www.trancecore.org/contest/down.pl?file=8

wat vinden jullie heirvan ?¿

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 17-08 14:32

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Buzz is erg ok.. Heb ik ook een tijdje mee zitten kloten.
Impulse Tracker blijft voor mij toch echt de shite ! :) (sinds jaar en dag :+)

• Fido
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-08 13:21

Fido

C:\> park

Ik wil ook nog wel eens een muziekje maken. Buzz kan ik niet zo heel goed mee overweg. Impulse Tracker blijft voor mij het beste progje. Zeker in combinatie met de stereo diskwriter. Klinkt erg goed. Ik heb ff een demotje van Reason (http://www.propellerheads.se) gedownload waarmee je hele leuke samples kunt maken.

• Beurlap
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-07 09:31

Beurlap

Kak!

Fruityloooops 8-) Voor de beginners (zoals ik) lekker simpel en je haalt er zo een lekker muziekje uit.
---
www.fruityloops.com

Verwijderd

Topicstarter
maar met fruity loops kan je niet zoveel als met buzz.
ik zelf ben begonnen met fasttracker, en dat is een heel erg fijn programma voor beginneners en trouwens ook voor de meer ervaren gebruikers :+

Verwijderd

Ik ben begonnen met MultiTracker, dat was destijds de enige met 32 kanalen echt audio. ScreamTracker was ook wel leuk, maar had een andere interface en minder kanaaltjes, met AdLib zooi enzo, erg lastig. Toen duidelijk werk dat Multi niet meer ge-update zou worden heb ik nog kortstondig FastTracker en UltraTracker (voor de Gravis Ultrasound) gebruikt, totdat ik DigiTracker tegenkwam, wat toen op zijn beurt weer de meest geavanceerde tracker available was. Helaas wordt die ook niet meer ge-update (beetje jammer dat de mooiste produkten vroeg overlijden ;( ) dus heb ik maar weer eens rondgezocht, en ben ik MADTracker tegengekomen. Dat is volgens mij tot nu toe de beste tracker die er bestaat. Ik ben nu ongeduldig aan het wachten op versie 3, welke het mogelijk moet maken om de interface naar eigen wensen aan te passen, wat voor mij een must is (kon met Digi ook) want ik heb mijn eigen toetsen aangeleerd, en het afleren is me veel te lastig :P

MADTracker is de max dus nu. Voor mij althans.

• TimMer
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Op woensdag 07 november 2001 10:16 schreef Zephyrian het volgende:
ik maak het met buzz.

http://www.trancecore.org/contest/down.pl?file=8

Ik maak het met MadTracker. Ik wil die Buzz en Fruityloops ook eens gaan proberen binnenkort. Nummer is trouwens relaxt!! :P

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:22
ik ben ooit ergens in 1993 begonnen met tsjechische 4-kanaals mod-tracker.... daarna met creator (duits product).

ergens in '95 ben ik ScreamTracker tegen gekomen.. dat nog even gebruikt maar ik ben toen vrij rap overgestapt naar ImpulseTracker zodra die uit was..

ik gebruik het nog steeds alhoewel ik de laatste tijd moeite heb om inspiratie (en vooral samples!) te vinden..
ik probeer me meer een trance-achtige stijl aan te leren nu terwijl ik vroeger altijd oldschool gabber trackte..

buzz ga ik zo ook eens downloaden, heb ik een jaar of 2 terug al eens gebruikt toen het net uit was, ben benieuwd hoe het er vandaag de dag mee staat..!

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

• Blauw
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-08 19:47

Blauw

De Schreeuw

REASON 1.0

dank U :P

Verwijderd

Cakewalk Pro Audio 9 + shitload synthesizers

muziekstijlen: klassiek, symfonische Electronica, New Age, Ethnic, Dance, Trance, Breakbeat, World.

/me kan niet overweg met trackers, ik wil niet 300 codes invoeren om wat modultation en pitch effecten te krijgen :)

• Arnold
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-08 16:05
Op woensdag 07 november 2001 19:40 schreef Jozzz het volgende:
REASON 1.0

REASON 1.1 update

Verwijderd

Op woensdag 07 november 2001 10:16 schreef Zephyrian het volgende:
ik maak het met buzz.

http://www.trancecore.org/contest/down.pl?file=8

Klinkt cool! :)
TranceCore rulezz!!! :)

Moet Buzz ook maar es probere, heb altijd met FastTracker gewerkt en dat werkte ook perfect :) Maar nu ik Win2k draai doet FT2 het niet meer :(

Verwijderd

ik maak het met van alles en nog wat, verschillende instrumenten (keyboards, modules etc).

Maar alles draait op Cakewalk Pro Audio 10 (=Sonar DXi) :)

In m'n sig. staat een van m'n tracks (die ik samen met nog iemand heb gemaakt).
|
V

• Beurlap
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-07 09:31

Beurlap

Kak!

Waaaar kan ik dan ergens een deeeemo van buzzzzzz vinden?

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 17-08 14:32

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Demo ? Waarom ?
Je kan m gewoon downen hoor.. :D
http://www.google.com/search?hl=nl&q=buzz+download&lr=

• Blauw
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-08 19:47

Blauw

De Schreeuw

Op woensdag 07 november 2001 20:36 schreef G-Spotter het volgende:

[..]

REASON 1.1 update

Ow, is die er? >:)

Verwijderd

Orion pro 2.6

• Reefer
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-02-2025

Reefer

madness

muziekje van je is wel koel. ;)

Ik ben begonnen met fasttracker 2 voor het tracken en impulsetracker voor het afspelen.
daarna een keer buzz geprobeerd , maar niet veel tijd ingestoken. vervolgens madtracker, ik wacht ook op de nieuwe en ik heb nu fruityloops 3
maar dat is ook niet perfect

A Breakbeat A Day Keeps Religion Away.

Pagina: 1