Always outnumbered, never outgunned!
Was het niet ALT+Q
Ik weet het niet meer zeker LAAAAAANGEEE tijd geleden dat ik het spel gespeeld heb
. Maar het blijft inderdaad een vet spel
.
Ik zal het proberen zodra ik thuis ben. Thnx!
Geweldig, ik vind dat spel ook erg leuk.. ik doe het multiplayer over het net, wil je dat misschien een keer doen?
ik spel niet de std versie btw, maar is klein genoeg om via icq of zo een keer over te sturen
ik spel niet de std versie btw, maar is klein genoeg om via icq of zo een keer over te sturen
Verwijderd
volgens mij heb jij het over een ander spel. Of mischien een nieuwere versie.Op woensdag 07 november 2001 11:28 schreef PsyFlash het volgende:
Geweldig, ik vind dat spel ook erg leuk.. ik doe het multiplayer over het net, wil je dat misschien een keer doen?
nee hij heeft het denk ik over snes emulatie of ik zit weer verkeerd
A great thought in a small mind is a dangerous thing
Sounds very nice to me :)!!
Ja inderdaad mystic X. 
mooiere gfx, beter geluid
plus mp support
mooiere gfx, beter geluid
plus mp support
Was toch F10 ofzo.. en dan yes/no vraagje.
Ik heb hem pas ook nog gespeeld, maar ik had er geen moeite mee!
Ik heb hem pas ook nog gespeeld, maar ik had er geen moeite mee!
Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
Als ik het even niet weet probeer ik onderstaande mogelijkheden meestal:
ESC
ALT+ESC
CTRL+ESC
CTRL+Q
CTRL+X
ALT+X
ALT+Q
F10
CTRL+F10
ALT+F10
CTRL+ALT+X
CTRL+ALT+Q
CTRL+ALT+DEL (laatste toevlucht
)
ESC
ALT+ESC
CTRL+ESC
CTRL+Q
CTRL+X
ALT+X
ALT+Q
F10
CTRL+F10
ALT+F10
CTRL+ALT+X
CTRL+ALT+Q
CTRL+ALT+DEL (laatste toevlucht
Aflsuiten gaat idd met alt+q !! 
Dan heb je in ieder geval niet de versie die ik heb, die van mij kan niet via het net. Lost vikings multiplayer zou wel cool zijn, maar ik speel geen online spellen ivm 56k modemOp woensdag 07 november 2001 11:28 schreef PsyFlash het volgende:
Keize001 zei:
"Dan heb je in ieder geval niet de versie die ik heb, die van mij kan niet via het net. Lost vikings multiplayer zou wel cool zijn, maar ik speel geen online spellen ivm 56k modem :("
Ja ik heb het over snes emulatie, de snes versie heeft betere gfx zoals ik al zij, en afhankelijk van de emulator ook multieplayer support (tot 3 spelers bij l.v.)
lost vikings 2 is overigens oo beschikbaar daar voor.
allebei de progs zijn klein genoeg om via icq ff door te sluizen, of anders geef ik via icq wel een url op.
"Dan heb je in ieder geval niet de versie die ik heb, die van mij kan niet via het net. Lost vikings multiplayer zou wel cool zijn, maar ik speel geen online spellen ivm 56k modem :("
Ja ik heb het over snes emulatie, de snes versie heeft betere gfx zoals ik al zij, en afhankelijk van de emulator ook multieplayer support (tot 3 spelers bij l.v.)
allebei de progs zijn klein genoeg om via icq ff door te sluizen, of anders geef ik via icq wel een url op.
Toch goed gegoktOp woensdag 07 november 2001 19:48 schreef Keize001 het volgende:
Aflsuiten gaat idd met alt+q !!
Ik heb lost vikings 1 en 2 geprobeerd over LAN te spelen met de Snes-emulator. Het probleem was dat er een speler en een spectator was. Hoe zorg ik ervoor dat we echt cooperatief kunnen spelen?Op donderdag 08 november 2001 08:26 schreef PsyFlash het volgende:
Keize001 zei:
De 2e speler is net als met 2 spelers op een pc, gewoon speler 2, maar moet op zijn keyboard op start drukken, of select. Dan kan hij ook een van de pupkes besturenIk heb lost vikings 1 en 2 geprobeerd over LAN te spelen met de Snes-emulator. Het probleem was dat er een speler en een spectator was. Hoe zorg ik ervoor dat we echt cooperatief kunnen spelen?
Pagina: 1