Dit is onzin. Deze firma is altijd een van de goedkopere geweest wat betreft scsi harddisks en was ook altijd een van de langzamere schijven. Ook was er een minder lange garantie tijd op deze schijven.
Geen groot gemis dus in de scsi wereld.
MESHIFY 2XL - MSI X670E CARBON - 9950X - 32GB DDR5 LEXAR 6400 - RX 9070 - GIGABYTE M32UC 4K 160HZ - ALPHACOOL UT60 420 & 360 & 1080 - LAING DDC1+ - TECHN CPU - CORSAIR AX850 - 3x9100PRO 4TB - 2x850PRO 2TB - U.2 7.68TB + OPTANE P5800X + KINGSTON G5 8TB
Nee dat ben ik niet...Op woensdag 07 november 2001 10:59 schreef Freaky64 het volgende:
effe heel iets anders... Is dit de booster die ik ken via icq. Freaky
Mmh, maar dat zegt dus niks over de duurzaamheid.Op woensdag 07 november 2001 11:23 schreef Rick2001 het volgende:
Dit is onzin. Deze firma is altijd een van de goedkopere geweest wat betreft scsi harddisks en was ook altijd een van de langzamere schijven. Ook was er een minder lange garantie tijd op deze schijven.
Dat is langzaam is, is totaal niet erg, want hij gaat ook in een langzame machine
Goedkoop, ja 25,- voor mij op dit moment.
Duurzaamheid zou ik niet echt zoeken in Micropolis.
Maar goed, geluk in dit soort zaken moet je altijd hebben. Een schijf kan 5 jaar goed draaien of 5 minuten.
Tja, als snelheid geen punt is dan is er in principe geen probleem. Tja, geen garantie is natuurlijk altijd minder, maar voor bijna niets kun je ook niet teveel verwachten, toch ?
Maar goed, geluk in dit soort zaken moet je altijd hebben. Een schijf kan 5 jaar goed draaien of 5 minuten.
Tja, als snelheid geen punt is dan is er in principe geen probleem. Tja, geen garantie is natuurlijk altijd minder, maar voor bijna niets kun je ook niet teveel verwachten, toch ?
MESHIFY 2XL - MSI X670E CARBON - 9950X - 32GB DDR5 LEXAR 6400 - RX 9070 - GIGABYTE M32UC 4K 160HZ - ALPHACOOL UT60 420 & 360 & 1080 - LAING DDC1+ - TECHN CPU - CORSAIR AX850 - 3x9100PRO 4TB - 2x850PRO 2TB - U.2 7.68TB + OPTANE P5800X + KINGSTON G5 8TB
M'n Atlas5 was binnen 7 seconden total loss en m'n micropolis draait al 7 jaar zonder problemen dus dit soort gezeur gaat echt niet op.[b]Duurzaamheid zou ik niet echt zoeken in Micropolis.
Maar goed, geluk in dit soort zaken moet je altijd hebben.
Als ie werkt, dan werkt ie gewoon tot dat ie het niet meer doet ongeacht welk merk het is (dit is pas wijsheid
Hij komt waarschijnlijk qua performance overeen met een IDE schijf uit de tijd dus verwacht er niet al te veel van.
Micropolis is inmiddels falliet dus het wordt even zoeken naar de jumpersettings. Hij heeft ook een terminator aan boord via een jumper.
Senile! Senile Oekaki
hm heb al een poos een Micropolis 3391WS UW3 scsi (9.1gb) schijf in m'n web server hangen draait zonder problemen 24/7 z'n rondjes op 7200rpm
dat ze falliet zijn is niet anders. Maar de specs zijn nog wel te vinden op het net waarschijnlijk
Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms
De specs zijn idd nog wel te vinden, geen probleem.
Alleen er werd ook gezegt dat deze HD's met de hand vervaardigd zijn oid? Weet iemand hier meer van?
Alleen er werd ook gezegt dat deze HD's met de hand vervaardigd zijn oid? Weet iemand hier meer van?
Lijkt me stug, veel te precies werkje...
Virussen? Scan ze hier!
Ik weet ook niet precies WAT er dan met de hand gemaakt is
Pagina: 1