Hardware Algemeen is niet het enige forum hoor, kijk voortaan even waar ie wel moet ok!
Verwijderd
Zet een topic over een HD in het vervolg in Opslagmedia & I/O Controllers 
De Seagate Barracuda IV 40GB 7200rpm is IMO de beste all-round HD op dit moment. Ik heb 'm nu al een aantal weken en hij draait super, ik hoor 'm absoluut niet en hij is erg snel
De Seagate Barracuda IV 40GB 7200rpm is IMO de beste all-round HD op dit moment. Ik heb 'm nu al een aantal weken en hij draait super, ik hoor 'm absoluut niet en hij is erg snel
Sluit ik me bij aan, stil en lekker vlot.Op woensdag 07 november 2001 09:56 schreef Nebuchadnezzar het volgende:
One of the animals has left its cage today.
Move HA -> OM
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Verwijderd
Ja dat dacht ik dus ook... Ik wou er al 2 gaan halen voor mijn nieuwe systeem, alleen RAID0 = NOGO met twee barracuda IV's... Dus als je deze HDDs in RAID0 gaat gebruiken of dit ooit wil gaan doen, ga dan voor een andere HDD...Op woensdag 07 november 2001 09:56 schreef Nebuchadnezzar het volgende:
Zet een topic over een HD in het vervolg in Opslagmedia & I/O Controllers
RAID schijnt ze idd alleen maar langzamer te maken, maar als single drive vind ik ze perfect. Heb nu een maandje de 80 GB en die is compleet stil (heb ook redelijk wat fans) en lekker snel. M'n IBM 75 GB maakt veel meer herrie, is ook niet merkbaar sneller...
Wij bouwen ze hier ook regelmatig in voor klanten, nog geen klachten over gehad, nog niks van terug gekomen of whatsoever, dus ik denk dat het wel snor zit.
de maxtor 740dx is sneller hoor, zeker qua seeks. als je voor geluidloos gaat moet je voor de seagate gaan, maar de maxtor is sneller.
Pagina: 1