Toon posts:

Seagate Barracude IV 40 Gb 7200 toeren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heeft er iemand ervaring met deze hd??? Gebruiks ervaring dan. werkt ie fijn of kl#te

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-04 22:07

mvds

Totally awesome!

Hardware Algemeen is niet het enige forum hoor, kijk voortaan even waar ie wel moet ok!

Verwijderd

Topicstarter
sorry slotje dan maar?????????????

Verwijderd

Zet een topic over een HD in het vervolg in Opslagmedia & I/O Controllers :)

De Seagate Barracuda IV 40GB 7200rpm is IMO de beste all-round HD op dit moment. Ik heb 'm nu al een aantal weken en hij draait super, ik hoor 'm absoluut niet en hij is erg snel :9~

• mrknowitall
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-11-2022

mrknowitall

Hardware junkie

Op woensdag 07 november 2001 09:56 schreef Nebuchadnezzar het volgende:
De Seagate Barracuda IV 40GB 7200rpm is IMO de beste all-round HD op dit moment. Ik heb 'm nu al een aantal weken en hij draait super, ik hoor 'm absoluut niet en hij is erg snel :9~
Sluit ik me bij aan, stil en lekker vlot.

One of the animals has left its cage today.

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-04 13:39

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Move HA -> OM

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Verwijderd

Op woensdag 07 november 2001 09:56 schreef Nebuchadnezzar het volgende:
Zet een topic over een HD in het vervolg in Opslagmedia & I/O Controllers :)

Ja dat dacht ik dus ook... Ik wou er al 2 gaan halen voor mijn nieuwe systeem, alleen RAID0 = NOGO met twee barracuda IV's... Dus als je deze HDDs in RAID0 gaat gebruiken of dit ooit wil gaan doen, ga dan voor een andere HDD...

Verwijderd

Topicstarter
wat is raid0

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op woensdag 07 november 2001 11:05 schreef Freaky64 het volgende:
wat is raid0
[topic=310264/1/25]

• Arzie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 00:58
RAID schijnt ze idd alleen maar langzamer te maken, maar als single drive vind ik ze perfect. Heb nu een maandje de 80 GB en die is compleet stil (heb ook redelijk wat fans) en lekker snel. M'n IBM 75 GB maakt veel meer herrie, is ook niet merkbaar sneller...

• Sundead
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-04-2024
Wij bouwen ze hier ook regelmatig in voor klanten, nog geen klachten over gehad, nog niks van terug gekomen of whatsoever, dus ik denk dat het wel snor zit.

Verwijderd

Is een prima schijf, hij is snel en zeer stil, je hoort hem echt niet *D

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
de maxtor 740dx is sneller hoor, zeker qua seeks. als je voor geluidloos gaat moet je voor de seagate gaan, maar de maxtor is sneller.
Pagina: 1