Defect bios - Waar nieuwe (asus bord) HELP!

Pagina: 1
Acties:

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Topicstarter
Ik heb een bekende die heeft een ASUS P2B-F moederbordje (BX - AGP)en die heeft een defecte bios chip. Nu probeert hij al een tijdje aan een andere bioschip te komen, maar dat wil niet lukken. Asus duitsland kan leveren, maar doet dat niet in Nederland. Asus Nederland reageert niet op e-mail of snail-mail.

Wie weet waar ik (of hij) een nieuwe bioschip zou kunnen verkrijgen? Zijn daar speciale bedrijfjes voor?

Al vast bedankt.

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

• Diamon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-07 09:01

Diamon

The Weird One

Bios tjip meenemen naar de electroshop, en daar om een vervanger vragen.
Misschien kunnen ze hem ook nog voor je flashen.
Anders moet je iemand zoeken die ook een P2B-F heeft, en een Hotflash wil uitvoeren.

Ps, ik draai met een P2B-F.

And The Only One

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

Topicstarter
Op woensdag 07 november 2001 10:00 schreef Diamon het volgende:
Bios tjip meenemen naar de electroshop, en daar om een vervanger vragen.
Misschien kunnen ze hem ook nog voor je flashen.
Anders moet je iemand zoeken die ook een P2B-F heeft, en een Hotflash wil uitvoeren.

Ps, ik draai met een P2B-F.
Maar dan heb ik een nieuwe chip, dan moet die toch nog geprogrammeerd worden of zie ik dat nu verkeert? Of als ik dan een biosupdate van internet pluk, is het dan voldoende om die erin te flashen? Dan kan dat bijna elk computerbedrijf?

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

• Fault
  • Laatst online: 22-08 13:06
Heb de site in een ander topic ook al genoemd, lijkt wel spam :P
Maar hier kan je een nieuwe bestellen voor 60 piek, uiteraard hergeprogrammeerd met het bios dat jij er op wil hebben. Of voor 15 piek je oude laten herprogrammeren.

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

Topicstarter
Op woensdag 07 november 2001 10:52 schreef Fault het volgende:
Heb de site in een ander topic ook al genoemd, lijkt wel spam :P
Maar hier kan je een nieuwe bestellen voor 60 piek, uiteraard hergeprogrammeerd met het bios dat jij er op wil hebben. Of voor 15 piek je oude laten herprogrammeren.
Ja, bedankt had je reactie als gezien bij dat MSI draadje. Maar f 60 is nogal prijzig (Asus duitsland hanteerd 15DM, wil alleen iet opsturen. :( ).

Maar mijn vraag blijft. Als ik een lege chip heb, is dan flashen van een biosupdate van het internet voldoende?

• Diamon
  • Laatst online: 01-07 09:01

Diamon

The Weird One

Zoals ik al zei, je moet dan een hotflash uitvoeren.
Maar dan heb je iemand anders nodig die ook een P2B-F heeft.

And The Only One

Verwijderd

Op woensdag 07 november 2001 10:48 schreef Cyberpope het volgende:

[..]

Maar dan heb ik een nieuwe chip, dan moet die toch nog geprogrammeerd worden of zie ik dat nu verkeert? Of als ik dan een biosupdate van internet pluk, is het dan voldoende om die erin te flashen? Dan kan dat bijna elk computerbedrijf?
Als het goed is, zit er op backup op de bios(of ergens anders) en die kopieërd die dan naar de bios geloofk
Pagina: 1