Toon posts:

hacked?

Pagina: 1
Acties:
  • 116 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Heb net ff voor de gein deze topic naam veranderd van [topic=97276/2/25] van
'Beste 19" monitor naar 'Beste 29" monitor'.. is dit echt zo of zie ik het verkeerd :?

BTW, was echt niet zo bedoeld, ik kreeg zomaar een admin pagina voor me neus voorgeschoteld, en ik veranderde voor de gein de titel, ik dacht dat het toch niet zou werken you know.. but well.. 't werkt dus

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 02-12 10:19

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Ik was bezig met het opruimen van de session tables (loze anonieme sessions trashen). Blijkbaar kunnen er dan vreemde dingen gebeuren :? .

Verwijderd

Topicstarter
Inderdaad Femme,

hoewel ik geen mega hacker ben, heb ik wel ff gekeken of er nog andere manieren waren om binnen te dringen tot de admin section, en helaas zijn er nog een paar.. misschien dat alles opgelost word als je de tables hebt gefixed :)

suc6

• korenwolf
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Het pure feit dat Topix vast van mening is dat dat Topic in het Mededelingenforum staat (dat ten tijde van dat topic niet eens bestond) is misschien ook enige 'zorgen' waard. :)

Never stop seeking what seems unobtainable...

Verwijderd

daarom was ik net dus uitgelogd :?

• Bart Coppens
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-11-2021
Zo te zien zijn er wel meer mensen uitgelogd, waaronder ik. (is iedereen soms uitgelogd?)

Copyright Auteur heeft Tweakers.net BV geen exclusieve licentie op bovenstaande post verleend. Voorafgaande en uitdrukkelijke schriftelijke toestemming van Tweakers.net BV is dus niet noodzakelijk voor het vermenigvuldigen van bovenstaande post

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:07

Arno

PF5A

[topic=312963/1/25]

Ja dus ;)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-12 14:34

mvds

Totally awesome!

Hmmm, jammer, ik ben mezelf nog, en heb ook nog steeds dezelfde (geen dus) rechten. :(

;)

• Engineer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 23:56

Engineer

Software

Topix = spagetti spaghetti

edit: en mijn spelling af & toe ook..

Verwijderd

Op woensdag 07 november 2001 14:17 schreef hdd het volgende:
Topix = spagetti
En daar kunnnen we niet veel aan doen nu dus ..

Enne, Spaghetti ;)

• Engineer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 23:56

Engineer

Software

Mierenneuker ;)

• RRX
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-05 15:34

RRX

@life-

Op woensdag 07 november 2001 02:24 schreef JunkyJaz het volgende:
Heb net ff voor de gein deze topic naam veranderd van [topic=97276/2/25] van
'Beste 19" monitor naar 'Beste 29" monitor'.. is dit echt zo of zie ik het verkeerd :?

BTW, was echt niet zo bedoeld, ik kreeg zomaar een admin pagina voor me neus voorgeschoteld, en ik veranderde voor de gein de titel, ik dacht dat het toch niet zou werken you know.. but well.. 't werkt dus
ik zie nog steeds 29" monitor staan in dat topic?

mijn T.net systeemspecspagina

Verwijderd

Nu niet meer :)
Pagina: 1