Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.
"When you find yourself in the company of a halfling and an ill-tempered Dragon, remember, you do not have to outrun the Dragon...you just have to outrun the halfling."
Verwijderd
is dat beter danOp woensdag 07 november 2001 00:40 schreef bras het volgende:
probeer het uit, zou beginnen met de voeding te koelen op deze manier
ik pis 3 liter per dagOp woensdag 07 november 2001 00:46 schreef lusch.com het volgende:
Ik ben bang dat de discontinuïteit van de aanlevering van de vloeistof de beperkende factor van het slagen van het project zal zijn.
niet voldoende ?
Heeft een hele tijd in jou gezeten en aangezien jou temp (als het goed is) 37 graden is.....
This is NOT going to work!
Maaruh, goed idee opzich. Keep 'm coming
Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!
Maar goed, als je dit wilt doorzetten, wel eerst de vloeistof koelen, want anders kom je nooit beneden 37 graden uit.
* Wok vraagt zich af: koelkast inrichten als urinoir...
Who is General Failure and why is he reading my hard drive?
houd er wel even rekening mee dat de pis eerst door de lucht verplaatst wordtOp woensdag 07 november 2001 12:13 schreef DaManiac het volgende:
Pis is altijd warm, vergeet dat niet!
Heeft een hele tijd in jou gezeten en aangezien jou temp (als het goed is) 37 graden is.....
This is NOT going to work!
Maaruh, goed idee opzich. Keep 'm coming
maarja.. das denk ik nog niet genoeg...
OF! nog beter idee... maak een groot peltier, (ongeveer 1 vierkante meter...) pis daar tegenaan (zodat de temp van je pis nog meer zakt, en dan daaronder een opvangbak!
Dit topic is gesloten.
![]()