Toon posts:

Waar .biz domein registreren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Morgen (woensdag dus) moet het mogelijk zijn om .biz domeinen te registreren heh?
Waar kan ik dit nu het beste doen? Ik heb bij WideXS gevraagd of het woensdag daar mogelijk is maar dat is het dan dus niet.

Waar kan ik dit dus het beste doen? Liefst met DNS erbij die ook nog zelf is te wijzigen. (Zoals bij WideXS bedoel ik dan dus :)).

Hoe zit het eigenlijk met 2Fast? Kan je daar de DNS wijzigen enzo? En zijn ze een beetje snel met het registreren?

Naja iig bedankt alvast

• intert0y
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-03-2025
volgens mij registreerd 2fast ook biz domeinnamen.

www.2fast.nl

kan me vaag herinneren het daaar op de site te hebben zien staan.

.BIZ voor Euro 30,00 per jaar
(info van site 2fast)

ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!

Verwijderd

Topicstarter
Ja had ik idd ook gezien (dat van 2Fast). Ik heb ze gemaild of ze mij konden vertellen of ik zelf dus die gegevens van de DNS kan aanpassen (subdomein maken enzo) maar nooit meer iets van gehoord. Als ik gewoon antwoord had gehad dan had ik het daar wel geregd maar ik vraag me nu af of het wel wat is?

En www.joker.com komt de domein dan helemaal op je naam te staan dat je niet ineens je domein kwijt bent? (lijkt me wel maar vraag het nog maar even...)

Verwijderd

Topicstarter
stukkie hoger. Wil graag nog even antwoord op m'n laatste 2 vragen. Weet niet of iemand dit weet?

• HGM
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

HGM

komt idd op je eigen naam te staan..

(wel een erg late reply)
Pagina: 1