Hallo, ik heb laatst voor me vader en broer even Windows XP hier op de computer gezet, maar daar vanaf kan ik de shares van de Win9x pc's niet bereiken. Van XP naar 9x geeft ie: No Permission ask Administrator, iets in die geest, terwijl ik gewoon Admin ben. En van 9x naar XP vraagt ie om een password, maar niks werkt daar (ook admin pw niet
)
ik geloof dat je van Win9x naar XP in ieder geval een user aan moet maken op de XP bak en die misschien invullen op de Win9x bak, dat vind je wel met de search ...
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
Users dus Client dus jouw die gebruikersnamen moeten ook in Windows XP zitten Same story as Win2k...
en Winxp shared standaard op andere manier...moet je ffies veranderen...naar niet &c naar c bijvoorbeeld (of was da Win2k:?)
en Winxp shared standaard op andere manier...moet je ffies veranderen...naar niet &c naar c bijvoorbeeld (of was da Win2k:?)
3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter
Ff proberen hoor, maar in win2k werkt alles perfectOp dinsdag 06 november 2001 23:41 schreef ThaNetRunner het volgende:
Users dus Client dus jouw die gebruikersnamen moeten ook in Windows XP zitten Same story as Win2k...