Toon posts:

liteon 16x10x40 en winxp

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
heb vanmiddag liteon 16x10x40 fikker gekocht en geinstalleerd in winxppro. het probleem is dat hij elke keer tijdens het branden spontaan op elke keer een ander moment stopt! het brandprogramma hangt vervolgens en mijn cdrtje is dood. het oranje lampje van de cdrw blijft branden tot je hem reset. eerder gaat het laadje ook niet open. dit gebeurt bij clonecd, nero 5.5, easy cd creator 5 enz.

iemand een oplossing hiervoor???

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-04 11:52
Het zal niet aan XP liggen lijkt me, ik gebruik dezelfde brander namelijk ook met XP. Misschien is je fikker niet 100% ok?

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

• Narf109
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:52
Op woensdag 07 november 2001 01:51 schreef -ScuL- het volgende:
Het zal niet aan XP liggen lijkt me, ik gebruik dezelfde brander namelijk ook met XP.
hier idem...

Verwijderd

ik heb het zelfde probleem met mijn 2,5 jaar oude hp brander die al die tijd overuren heeft gemaakt >:) . ik draai ook xp prof mar ik dacht dat het gewoon aan de ouderdom van de brander lag dus ik denk dat er iets is met jou brander en niet met xp

Verwijderd

Topicstarter
heb hem vandaag ff omgeruild tegen een nieuwe, maar exact hetzelfde probleem. testen doet ie perfect, maar bij het branden kapt ie er willekeurig mee. brandprog hangt vervolgens en cd betrokken cd(rw) ook.

Verwijderd

Topicstarter
heb vandaag ook ff win98 geinstalleerd maar daarvoor geldt hetzelfde.

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-04 11:52
heu
wissel wat met je master slave devices, hang hem eens aan een andere controller of probeer daar wat mee uit, wie weet helpt het.
download ook ff de nieuwste Highpoint drivers voor je BE6-2

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

• Lucky_me
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-09-2024
Software?

Er is nero 5.0 bijgeleverd. Die cd MOET je installeren anders werkt ie maar half. Had ik namelijk ook met mijn Lite-on 16x10x40. Plus er is een firmware update beschikbaar, die zou ik ook maar eens installeren. En pas na het installeren van de meegeleverde cd nero 5.5 installeren.

En ik weet het niet zeker hoor, maar had nero nou een probleem om samen met adaptec te werken? Iets met overschrijven van ASPI drivers?
Pagina: 1