Ik heb een Asus V7700 Pure, maar als ik een game wil gaan doen dan loopt heel mijn pc vast, na 10 seconden start hij weer op(is dit normaal in win xp, dat ie opnieuw opstart als hij vast staat?) Als ie dan opnieuw opstart dan geeft ie een melding dat de Gforce problemen veroorzaakt en niet stabiel loopt wat kan ik hier aan doen? Ik heb de Detonator drivers versie 22.80 al geinstalleerd, maar die werken ook niet lekker.
Geen probleem met mijn 7700 en standaard drivers. Is het niet een warmte probleem? Doet hij dit ook als je niet bent overgeklokt?
Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn
Nee warmte probleem is het niet, en terug clocken heb ik ook al gedaan. Iemand anders nog een idee?Op dinsdag 06 november 2001 23:56 schreef marco899 het volgende:
Geen probleem met mijn 7700 en standaard drivers. Is het niet een warmte probleem? Doet hij dit ook als je niet bent overgeklokt?
Misschien helpt het als je een oudere driver terugzet. Als dat niet helpt: features zoals side band adressing en fast writes uitzetten in BIOS. Of zet meteen alle instellingen op fail-safe en kijk dan of hij het dan doet.
Heb je de game opnieuw geinstalleerd nadat je XP geinstalleerd hebt? Had precies hetzelfde probleem met UT. na 10 seconde sloeg alles vast. Na re-install van UT geen problemen meer.
Give it a try zou ik zeggen
Skoda Enyaq iV60 Sportline * Toyota Aygo X * Fendt 510TF Joker * Honwave 35AE met Honda BF20
Hij slaat bij alle games vastOp woensdag 07 november 2001 12:51 schreef BeaM-R het volgende:
Heb je de game opnieuw geinstalleerd nadat je XP geinstalleerd hebt? Had precies hetzelfde probleem met UT. na 10 seconde sloeg alles vast. Na re-install van UT geen problemen meer.
Verwijderd
Heb ook zo'n soort probleem gehad. Alleen bij mij liep hij niet echt vast maar gooide me gewoon overal uit.
Mijn oplossing: Gewoon kaart deïnstaleren dan weer instaleren. met Detonator drivers 22.5. Nu werkt hij een stuk beter!
p.s. Bij een vriend van mij, lag het aan de te hoge overklock van processor, (en voltage)
Mijn oplossing: Gewoon kaart deïnstaleren dan weer instaleren. met Detonator drivers 22.5. Nu werkt hij een stuk beter!
p.s. Bij een vriend van mij, lag het aan de te hoge overklock van processor, (en voltage)
Dat kun je volgens mij instellen ergens. reboot on...error. Moeten de experts maar ff zeggen, ik draai nog geen XP, 98 loopt hier (bij mij dus) te lekker voor.Op dinsdag 06 november 2001 22:48 schreef Maverickje het volgende:
(is dit normaal in win xp, dat ie opnieuw opstart als hij vast staat
Verwijderd
Zitten de instellingen van je kaart naar verwijzingen van je videokaart wel goed?
maw stuurt hij het signaal wel goed door naar je monitor en probeert hij hem niet op je tv te tonen? *heb ik gehad, was een foutje in de videokaart*
maw stuurt hij het signaal wel goed door naar je monitor en probeert hij hem niet op je tv te tonen? *heb ik gehad, was een foutje in de videokaart*
O nee dat zou ik niet weten, hoe kan ik dat testen?Op woensdag 07 november 2001 15:42 schreef Ganymedus het volgende:
Zitten de instellingen van je kaart naar verwijzingen van je videokaart wel goed?
Pagina: 1