Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Gebruik een spacer
Apple | Marantz | B&W
Zit je clip niet verkeerd om geplaatst?
De 'knik' van de veerklem moet precies boven je cpu core zitten.
Bij mij zat er ook 1 verkeerd zodat 'ie er scheef op zat.
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
leg uit?Op dinsdag 06 november 2001 22:57 schreef massari het volgende:
Gebruik een spacer
Jah, maar ik denk dat het meer het gewicht is van dat ding, hij staat er nu tegenaan als het ware, die clip moet dat toch aan kunnenOp dinsdag 06 november 2001 22:59 schreef botoo het volgende:
Zit je clip niet verkeerd om geplaatst?
Het gewicht maakt in dit geval niks uit.
(Ik weet vrijwel zeker dat de klembeugel niet goed zit)
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Owke, maar ik heb eens wat gezocht over die spacer thingies, en ik denk dat ik toch wel zon ding wil hebben, ik vertrouw hem nu voor geen meter meer...Op dinsdag 06 november 2001 23:22 schreef botoo het volgende:
Het gewicht maakt in dit geval niks uit.
Mareh, de heatsink gaat gewoon vanzelf scheef hangen, en toch had ik de clip er goed in zitten...
Misschien ben je een echte pechvogel en heb je een te slappe beugel ontvangen.
Die spacer is om de hoekjes van je core te beschermen (tegen slechte montage), maar je moet 'm niet gebruiken om de stand van je koeler te corrigeren, die moet zelf goed zitten.
Die spacer is om de hoekjes van je core te beschermen (tegen slechte montage), maar je moet 'm niet gebruiken om de stand van je koeler te corrigeren, die moet zelf goed zitten.
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
die beugel van de pep66(t) is gewoon brak!
ik heb em ook, en na vaak koeler er af halen en erop doen (zeker als je eerder er een peltier onder hebt gehad) krijg je gewoon metaalmoeheid en wil de beugel niet meer goed veren
ik heb em ook, en na vaak koeler er af halen en erop doen (zeker als je eerder er een peltier onder hebt gehad) krijg je gewoon metaalmoeheid en wil de beugel niet meer goed veren
Verwijderd
Dit is eigenlijk nog de beste reden om een CPU cooler te kopen die hier geen last van heeft (met 4 schroeven monteren op mobo zelf) Nooit last van falende beugels!!!
kun je zo bijbuigen die beugel, heb ik vaak zat gedaan toen ik een pal6045 in een peltier setup had lopen.
12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV
Verwijderd
eum, voor een amd-cpu moet je dus wel die plastieke voetjes van die pep snijden he, dat is de reden waarom hij scheef zit...
Die voetjes dienen om de core voor intel's te beschermen, maar amd heeft zo van die moesjes op z'n cpu's zitten, dus die plastieke voetjes zijn echt nutteloos. Handelaar heeft me dit verteld toen'k mij een pep gekocht heb, en die handelaar verkoopt enorm veel moddingmateriaal www.loveno.be de beste in België...
Ohja, snij niet in je vingers met een cuttermesje zoals ik gedaan heb
Met een dremel zou het goed moeten gaan, gewoon platschuren...
Je prob zal opgelost zijn hoor
Wat zeg je nu? Dank u slimme belgen
Die voetjes dienen om de core voor intel's te beschermen, maar amd heeft zo van die moesjes op z'n cpu's zitten, dus die plastieke voetjes zijn echt nutteloos. Handelaar heeft me dit verteld toen'k mij een pep gekocht heb, en die handelaar verkoopt enorm veel moddingmateriaal www.loveno.be de beste in België...
Ohja, snij niet in je vingers met een cuttermesje zoals ik gedaan heb
Je bent vast wel slim, alleen snap ik er geen fuck van, wat je allemaal verteltOp woensdag 07 november 2001 00:11 schreef thamar het volgende:
eum, voor een amd-cpu moet je dus wel die plastieke voetjes van die pep snijden he, dat is de reden waarom hij scheef zit...
Ohja, snij niet in je vingers met een cuttermesje zoals ik gedaan hebMet een dremel zou het goed moeten gaan, gewoon platschuren...
Ik heb rubberen voetjes op mijn Athlon zitten, maar die werken volgens jou dus niet helemaal??
Ik heb er geen plastic voetjes bij gekregen, ik ga gewoon lekker een spacer eronder zetten...
Hij bedoelt dat die zwarte voutjes die op je amd zitten normaal ook op de pep zitten in de vorm van witte voetjes. Als die er dus nog opzitten, dan gaat het dus niet werken. Maar aan je post te zien zitten die er dus niet op.
| I've got permission to color outside the lines |
Wat hij zegt is dat als jij die rubberen rondjes onder je PEP hebt geplakt, dat je die er weer af moet halen, want die horen er niet onder als je een thunderbird hebt.Op woensdag 07 november 2001 10:58 schreef KDZ het volgende:
[..]
Je bent vast wel slim, alleen snap ik er geen fuck van, wat je allemaal vertelt
Ik heb rubberen voetjes op mijn Athlon zitten, maar die werken volgens jou dus niet helemaal??
Ik heb er geen plastic voetjes bij gekregen, ik ga gewoon lekker een spacer eronder zetten...
Verder helpt een spacer denk ik niet. Het enige wat je dan krijgt is dat de koeler er scheef opzit en de core niet goed meer raakt. Je lost het probleem dus niet op.
Toch wel, de koeler kantelt nu als het ware op de core, en zit ie op de rand van de processor, en maakt ie dus maar half contact, en brokkelt straks de core ook nog eens af aan de zijkant, dat moet ik dus niet hebben.Op woensdag 07 november 2001 11:05 schreef RUXperienced het volgende:
[..]
Wat hij zegt is dat als jij die rubberen rondjes onder je PEP hebt geplakt, dat je die er weer af moet halen, want die horen er niet onder als je een thunderbird hebt.
Verder helpt een spacer denk ik niet. Het enige wat je dan krijgt is dat de koeler er scheef opzit en de core niet goed meer raakt. Je lost het probleem dus niet op.
Zon spacer werkt toch wel degelijk want ik heb zon ding bij een vriend gezien, en daar werkt het perfect, die heeft kennelijk hetzelfde probleem als ik, de cooler ging daar ook scheef hangen door het gewicht, en daar hielp zon spacer wel.
Ik heb dat ding trouwens als besteld, maar ik heb eerst maar eens met die knakkers van oc-shop, en die hebben er nog nooit van gehoort, maar die vertellen me dus dat het clipje niet helemaal goed kan zijn, dus sturen ze meteen zon nieuw ding mee...
ff afwachten dus...
Pagina: 1