Help, ik kan niets meer in Outlook

Pagina: 1
Acties:
  • 293 views sinds 30-01-2008

• Killkees
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-05-2025

Killkees

bloemetjes en bijtjes enzo

Topicstarter
Ik gebruik sinds kort Outlook (bij office XP) en windows 2000 prof. Nu heb ik sinds een dag of 3 het probleem dat ik alleen nog maar mijn email kan checken (en zelfs dit niet meer kan beantwoorden/doorsturen). Ik kan dus geen agenda-items verwijderen of toevoegen, taken toevoegen, enz. Ik vermoed dat het misschien wel te maken heeft met een bepaalde machtiging die ik niet heb. Wie o Wie kan mij helpen?
o ja, ik log altijd in als Admin. (niet slim, dat weet ik, maar ja)
Al vast bedankt

Verwijderd

Microsoft heeft je gen....t... hehehe
Je draait dus een illegale office pakket.
XP spul is een online programma en staat dus constant in contact met de servers van microsoft.
Heb je bij de install de boel niet goed gedaan kwa code of crack dan zien ze daar dat je een illegale versie gebruikt en blokeren ze dat..

Verwijderen en de oude outlook gebruiken.

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Op woensdag 07 november 2001 15:17 schreef Xiphy het volgende:
Microsoft heeft je gen....t... hehehe
Je draait dus een illegale office pakket.
XP spul is een online programma en staat dus constant in contact met de servers van microsoft.
Heb je bij de install de boel niet goed gedaan kwa code of crack dan zien ze daar dat je een illegale versie gebruikt en blokeren ze dat..

Verwijderen en de oude outlook gebruiken.
Wat een onzin.....

Verwijderd

Op dinsdag 06 november 2001 22:35 schreef Killkees het volgende:
Ik gebruik sinds kort Outlook (bij office XP) en windows 2000 prof. Nu heb ik sinds een dag of 3 het probleem dat ik alleen nog maar mijn email kan checken (en zelfs dit niet meer kan beantwoorden/doorsturen). Ik kan dus geen agenda-items verwijderen of toevoegen, taken toevoegen, enz. Ik vermoed dat het misschien wel te maken heeft met een bepaalde machtiging die ik niet heb. Wie o Wie kan mij helpen?
o ja, ik log altijd in als Admin. (niet slim, dat weet ik, maar ja)
Al vast bedankt
ehm ff klein vraagje, zit je via chello aangesloten?? Ik heb hier dus ook het probleem dat ik niets kan verzenden onder win2k met outlook2000......

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

Kijk, weer wat geleerd op GoT; Xiphi heeft namelijk gewoon gelijk.

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

Verwijderd

Op woensdag 07 november 2001 15:18 schreef KillerAce_NL het volgende:

[..]

Wat een onzin.....
Sorry maar helaas het is geen onzin..
Ik heb het nu al meerdere keren gezien en gehoord.
ik zou zeggen probeer het zelf eens.
Je kan het zelfs controleren
Download en upload niks en draai alleen outlook en kijk in de DUmeter of wat voor tool dan ook. En je zult zien dat er activiteit is van outlook.
Er zijn ook tools voor die de connecties tracen.
En dan zal je zien dat je op de servers van microsoft komt.

• djexplo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 31-07 15:50
Kan je wat meer informatie geven ?.
Kan je wel een nieuw bericht aanmaken ?
Geeft hij een error als je op verzenden drukt ?
Verschijnt het bericht dat je wil verzenden in je outbox ?
Gebruikt je een hotmail account of pop 3 ?

'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'

• Fatamorgana
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-08 04:17

Fatamorgana

Fietsen is gezond.

Ik gebruik al jaren Eudora voor m'n email (hint, hint). Mede om problemen zoals deze te voorkomen.

• Keeper
  • Niet online

Keeper

<3 Ruby

Op woensdag 07 november 2001 16:03 schreef Fatamorgana het volgende:
Ik gebruik al jaren Eudora voor m'n email (hint, hint). Mede om problemen zoals deze te voorkomen.
Over onzin gesproken. Als hij Office XP gewoon had gekocht, dan was er helemaal niks aan de hand geweest, maar omdat het hier een illegale versie betreft, kapt het programma er mee. Eigenlijk best wel een goede beveiliging..

Verwijderd

Xiphy is dat echt waar ??
dan heb ik mazzel denk ik, mijn office xp is ook illegaal (sst) en draai al een paar maanden zonder problemen, ook onder win 2k

maar een oplossing weet ik niet :) dus daar heeft hij ook weinig aan.

Verwijderd

Op woensdag 07 november 2001 16:22 schreef Basz het volgende:
Xiphy is dat echt waar ??
dan heb ik mazzel denk ik, mijn office xp is ook illegaal (sst) en draai al een paar maanden zonder problemen, ook onder win 2k

maar een oplossing weet ik niet :) dus daar heeft hij ook weinig aan.
Jep het is waar..helaas...
Let maar op .. d'r zullen wel meer mensen komen met deze vraag...
maar hoe het precies zit en wanneer het gebeurd en hoe.. dat weet ik niet..
maar dat het zo is .. dat is zeker.

Verwijderd

duzz ze schakelen gewoon je outlook uit, zodat je helemaal niets meer kan :r
ik vond dat ik al genoeg gedoneerd had aan microsoft met win2000 ;(

Verwijderd

Heb het zelfde probleem hier...zou mooi kloten zijn, dan stap ik ook meteen over op win2000 of gewoon vertrouwd 98se

Heb wel een aantal weken zonder probs gedraaid!

Verwijderd

hm dit zijn vervelende berichten...
ik had iets dergelijks met m'n scanner (kan dat?)
- misschien niet helemaal vergelijkbaar, maar toch -
de software deed het goed met 2k, deed het goed met xp, en gisteren stopte het er ineens mee
na het installeren van de xp driver voor de scanner (canoscan650u) doet-i het wél weer, maar ik vraag me nu af voor hoe lang nog 8-)

ik ben trouwens van mening dat het toch allemaal onze eigen schuld is :o)
nog even geduld en de hele wereld draait op xp

Verwijderd

wat voor foutmelding krijg je??
of mis je soms gewoon een werkbalk?

Verwijderd

Op donderdag 08 november 2001 11:37 schreef UnDnYaBLe het volgende:
wat voor foutmelding krijg je??
of mis je soms gewoon een werkbalk?
Nee de knop verzend/ontvangen doet het wel maar de knoppen beantwoorden, doorsturen en nieuw email bericht zijn licht grijs en doen niks meer. Gewoon keihard afgesloten.

Maar dat dat via Microsoft gaat is niet toegestaan...wet van pricacy volgens mij.... Ze breken in je systeem..

Verwijderd

als je kijkt bij help -> about microsoft outlook.
zie je dan misschien 'no email' staan?
je kan daar dus de volgende drie dingen zien staan :
1. corporate or workgroup
2. internet mail only
3. no mail

zo ja, dan moet ik weten of je outlook 97,98 of 2000 hebt om je verder te helpen.

Verwijderd

Hm als dat zo is, zoek uit met welke M$ server Outlook verbinding maakt en blok alle data naar/van die server met 1 of andere firewall.

Ik vind het een sterk verhaal hoor maargoed.

Verwijderd

ach welnee, microsoft die een paar buttons op afstand uitschakeld?? echt niet
ik denk dat zijn outlook op no email staat, dan zijn al deze buttons namelijk ook lichtgrijs. en werken ze niet.
het enige wat je hoeft te doen hem terug zzetten op internet mail only of corporate or workgroup.
maar om te vertellen hoe dat moet moet ik weten welke versie hij heeft.

Verwijderd

Op donderdag 08 november 2001 16:41 schreef UnDnYaBLe het volgende:
ach welnee, microsoft die een paar buttons op afstand uitschakeld?? echt niet
ik denk dat zijn outlook op no email staat, dan zijn al deze buttons namelijk ook lichtgrijs. en werken ze niet.
het enige wat je hoeft te doen hem terug zzetten op internet mail only of corporate or workgroup.
maar om te vertellen hoe dat moet moet ik weten welke versie hij heeft.
Microsoft Office XP Proffesional hier.... Tis van een op ander moment geschied.. Deed eerst wel normaal alles...

• Killkees
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-05-2025

Killkees

bloemetjes en bijtjes enzo

Topicstarter
Sorry voor de late reply, maar ik ben een paar daagjes weggeweest.
Het probleem is inmiddels al opgelost.
Het zat zo:
Het probleem had inderdaad te maken met de activatiecode. Echter niet zoals de meesten dachten; ik heb netjes de instructies voor het activeren gevolgd (heb het pakket GEKOCHT :o ) en dacht dat alles in orde was. Blijkbaar is er iets fout gegaan toen ik het pakket op een andere pc installeerde (en netjes van de eerste afhaalde). Heb toen microsoft gebeld, en die zouden alles geregeld moeten hebben. Hebben ze dus niet gedaan, waardoor ik inderdaad bestraftd ben als een "illegale harrie".
maar goed, alles is opgelost,
in ieder geval bedankt voor de reacties

edit:

spelvaut

• Zip
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 01-07-2023

Zip

Dit probleem heb ik ook. Heb het geinstalled op een laptop op dezelfde wijze als op mijn beide desktops. Hier heb ik het probleem helemaal niet. Ook niet op de c.q. 10 andere waar ik het pakket op heb geinstalled. Heb de (geregde) mso.dll altijd weer netjes teruggezet in common files/microsoft shared/office 10.

Waarom bij de ene (laptop)wel en de andere (desktop) niet.

Via google is hier ook weinig info over te vinden.

Grts Frank

Verwijderd

Zip schreef op 06 July 2003 @ 12:29:
Dit probleem heb ik ook. Heb het geinstalled op een laptop op dezelfde wijze als op mijn beide desktops. Hier heb ik het probleem helemaal niet. Ook niet op de c.q. 10 andere waar ik het pakket op heb geinstalled. Heb de (geregde) mso.dll altijd weer netjes teruggezet in common files/microsoft shared/office 10.

Waarom bij de ene (laptop)wel en de andere (desktop) niet.

Via google is hier ook weinig info over te vinden.

Grts Frank
ouwe koei ff nieuw topic openen. groeten is trouwens niet nodig, we groeten elkaar altijd al :)

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Zip heeft een nieuw topic gestart: Help, kan niets meer in Outlook

Niet handig om twee keer dezelfde vraag te stellen (had je beter meteen kunnen doen en verwijzen naar dit topic: dat scheelt mensen die gaan reageren op 2 jaar oude replies). Maar dan kan dit topic dus dicht voor alles dubbel gedaan wordt :)

Edit: oh en koop het pakket gewoon en je hebt nergens last van. Of gebruik een freeware mailclient :o

[ Voor 13% gewijzigd door F_J_K op 06-07-2003 12:59 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.