[T.net] Meuktracker post weg?

Pagina: 1
Acties:

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
http://www.tweakers.net/meuktracker/1165

Waar is deze gebleven :? Ik was bezig met downen van die demo met DAP en ik wil resumen en opeens vindt die het bestand niet meer :?

What went wrong :?

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:07

Richard

Kuru Kuru Kururin

Waar ging die meuk over? Dan kan ik verder op onderzoek uit.

20*350ZO45°

• Robin
  • Niet online
Dang, helemaal vergeten waarover :D |:(

Dat ging dus over een ATI-demo release om te laten zien wat ATI-Radeon kan doen. Het was volgens mij een ATI-Radeon 8500.

Hier is het linkje naar de fileserver:
http://files.tweakers.net/ATIRadeon8500Demos0.5.exe

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Radeon Tech Demo, denk ik :)

They made me do it.

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Ik zie net dat het door een niet-meukposter was geplaats. Ik denk dat hij (of iemand anders) het achteraf toch geen goed plan vond voor in de meuktracker, en deze achteraf is verwijderd. Sorry, maar eigenlijk was hij ook niet meuk-waardig.

20*350ZO45°

• Robin
  • Niet online
En als short-news dan :?

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Op dinsdag 06 november 2001 22:52 schreef robinvreuls het volgende:
En als short-news dan :?
Het was eingelijk helemaal géén nieuws. Een newsposter kreeg een Radeon CD van een kennis/vriend/buurman met enkele proggels/demo's (of hoe je het ook mag noemen) die veel mensen nog niet kenden. Deze cd werd pas bij latere verkopen van deze kaart bijgevoegd. Hij is gewoon al oud, maar deze nieuwsposter kwam hem toevallig tegen en dacht dat dat wel een leuke meukpost kon zijn.

Andere crewleden: Correct me if i'm wrong.

20*350ZO45°

• WHiZZi
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-12 17:01

WHiZZi

Museumdirecteurtje

Op dinsdag 06 november 2001 22:57 schreef RDK_NL het volgende:

[..]

Het was eingelijk helemaal géén nieuws. Een newsposter kreeg een Radeon CD van een kennis/vriend/buurman met enkele proggels/demo's (of hoe je het ook mag noemen) die veel mensen nog niet kenden. Deze cd werd pas bij latere verkopen van deze kaart bijgevoegd. Hij is gewoon al oud, maar deze nieuwsposter kwam hem toevallig tegen en dacht dat dat wel een leuke meukpost kon zijn.

Andere crewleden: Correct me if i'm wrong.
Zo stond het idd in die meukpost. Volgens mij was het ook lichtelijk illegaal (ivm Copyright van ATi)

HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.

Pagina: 1