Quatt mono v1.0, 12 zonnepanelen op eigen omvormer en 6 Enphase panelen en 10,5 kWh Enphase batterij, T6, All Electric uitbreiding sinds 15-10
als het in windows xp is kan je mischien beter het internet proggie gebruiken van windows zelf 
en waarom sygate op de client
sygate op de server is genoeg
en waarom sygate op de client
sygate op de server is genoeg
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
Via windows lukt het me ook niet, en ik heb op de client geen sygate staan, maar werken doet het dus niet
Quatt mono v1.0, 12 zonnepanelen op eigen omvormer en 6 Enphase panelen en 10,5 kWh Enphase batterij, T6, All Electric uitbreiding sinds 15-10
Op de client moet je Sygate als client installen. En je kan met Sygate Server een instellingen floppy laten maken voor op de client. Iig geval met versie 4.2
They made me do it.
en voor de duidelijk heid ik krijg onder XP prof SYGATE nie aan de praat...qua andere client...verzenden en netwerk OK Ontvangen na verzenden NOT OK ICS Perfectos
3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter
Verwijderd
Op de computer met de i-net verbinding installeer je Sygate Server, op alle andere machines installeer je sygate client.
Hierna start je Sygate diagnosis op op de server. Diagnosis
Steld alle instellingen van je i-net/lan in. Hierna start je de computer opnieuw op. Start hierna op de server Sygate Manager op. Run op de client ook de diagnosis & klaar
Begreep ik nou goed dat je de dhcp van sygate EN fixed ip gebruikt:? Dat lijkt me niet goed. Gewoon dhcp voor Sygate uitzetten
Steld alle instellingen van je i-net/lan in. Hierna start je de computer opnieuw op. Start hierna op de server Sygate Manager op. Run op de client ook de diagnosis & klaar
Begreep ik nou goed dat je de dhcp van sygate EN fixed ip gebruikt:? Dat lijkt me niet goed. Gewoon dhcp voor Sygate uitzetten
idd, vaste ip's en dhcp gaat niet samen...Op dinsdag 06 november 2001 22:56 schreef ULTRA_DMA het volgende:
Op de computer met de i-net verbinding installeer je Sygate Server, op alle andere machines installeer je sygate client.
kan het morgen pas proberen, want de client slaapt nu en zijn computer ook, maar voor dit bedankt
Jongen, ik heb nu pas tijd om te bedanken. Jullie hadden gelijk. Installeren van Sygate client op de client computer en uitvinken van DHCP op de server did the job. Nogmaals bedankt.
Pagina: 1