Krassen op beeldscherm weghalen?

Pagina: 1
Acties:
  • 86 views sinds 30-01-2008

• Gerwin
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-06-2025

Gerwin

Ik ben er klaar voor!

Topicstarter
Hallo allemaal,

De search doet het niet dus post ik het maar ff.

Ik heb hier een monitor staan met een nogal wat krassen erop. Is het mogelijk die krassen te verwijderen? Wat voor spul moet je daarvoor hebben? Mogelijk heeft iemand in het verleden het schermpje (19") proberen schoon te maken met iets ruws als een schuursponsje ofzo. Het gaat vooral om de linkeronderhoek van het beeldscherm.

Station van Gerwin Prins op Apple Music

• Scyth
  • Laatst online: 16-03-2024

Scyth

Fat finger, three beer

Hmm.. denk het niet dat je dat met een schuurspons moet doen..
Wat ik altijd doe, maar goed, dat ben ik dan weer, als ik een krasje op een glaasje heb (bijvoorbeeld horloge) dan pak ik tandpasta en een stofvrij doekje, T-Doek ofsow... Dat polijst een heel klein beetje... Maar goed, je kan het glas er ook MAT mee poetsen, dus kijk uit...

Als ik jou was, zou ik niet teveel op het glas van je beeldscherm gaan kloten, je kan het ook erger maken...

Dell Studio XPS 16
Project: BavBierSub 1.0 BavBierSub 2.0

• Gerwin
  • Laatst online: 08-06-2025

Gerwin

Ik ben er klaar voor!

Topicstarter
De krasjes zijn grotendeels pleite met tandpasta, maar nu heb ik geen krasjes maar een vreemde, ja hoe zal ik het noemen. Het idee dat het nat is die kleuren op mijn beeldscherm. Hij is niet meer voldoende MAT. Hoe kan ik dat weer terugkrijgen?

Station van Gerwin Prins op Apple Music

• bogy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-04-2025

bogy

Show me what u got!

dat is dus het effect van dat polijsten, ik denk niet dat je dat nog weg krijgt ...

misschien kan je best ineens heel je scherm afwerken... zodat het niet zo opvalt...

Volg BoGy's Visie op http://dcnet.be/praten. Op deze blog kan je eens wat anders lezen als op een ander...

Verwijderd

http://onno.dhs.org, hier zijn echt al heel erg veel topics over geweest.

Dit topic is gesloten.