Toon posts:

zodanig veel engergie om...?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
<>Verhaal er om heen<>
Ik denk dat veel van jullie dit wel kennen, zon apparatje wat je tegen de muur kunt houden of tegen een stop contact en dat er dan een (rood) lichtje gaat branden mits er electriciteit aanwezig is. Maar als je je uhm bij je vingers houd en ze (ont) spant op de juiste manier gaat het lampje ook branden...
<>/Verhaal er om heen<>

Ik neem aan dat je dan statish geladen bent, is het dan niet mogelijk om je zodanig te trainen/versterken om een licht puntje te maken? <Of iets in die richting?!>

Verwijderd

Oh Oh dat is bijna het zelfde als telekinese :) Daar zullen bepaalde mensen hard met wetenschap gaan spelen.

Maar leuke vraag ik denk dat je toch alleen maar wetenschappelijke antwoorden krijgt want als zoiets kan dan valt het nog niet te verklaren of krijgt inderdaad de statische energie de schuld maar als dat zelf hebt opgewekt dan is de vraag waarvandaan?

Verwijderd

En nog even snel er tussen door dat telekinese en alle andere paranormalen verschijnselen wel te maken heeft met een bepaalde energie waar bepaalde apparaten inderdaad metingen op kunnen verichten in de zin van dat het voltages afleverd.

Dus in principe zou het best wel kunnen alleen denk ik dat je fysiek en geestelijk wel zo in lijn moet zijn omdat te kunnen.

En is het niet zo als je bijvoorbeeld door autorijden statisch geladen word en dan bijvoorbeeld een lampje zou pakken dat het meestal springt omdat het teveel statische energie is die geladen is rond jou lichaam of in je lichaam, want dat heb ik vrijwel nooit begrepen hoe een mens elektrostatisch geladen kan zijn.

Verwijderd

Topicstarter
Mjah, maar jouw verhaal zou je ook kunnen vergelijken met mensen van vroeger.. en vissen.

In de lucht zitten altijd wel wat elektronisch geladen deeltjes... als je die dan op de juiste manier kunt (opnemen en) omzetten in engergie, moet het toch te doen zijn.

• Confusion
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-03-2024

Confusion

Fallen from grace

NewAgePerformance schreef:
te maken heeft met een bepaalde energie waar bepaalde apparaten inderdaad metingen op kunnen verichten in de zin van dat het voltages afleverd.
Dit is heel makkelijk te testen en met zo'n onderzoek moet je binnen de kortste keren een significant verschil tussen jouw gemiddelde voltage en dat van anderen kunnen vinden. Je kan desnoods weken continu meten. Kan je eens een verslag van zo'n onderzoek laten zien? Ik vermoed dat je dat niet kan, omdat dergelijke succesvolle onderzoeken er niet zijn. Waarom is dat zo, denk je?

[edit: P.S. Ik probeer je de uitspraak te ontlokken dat wetenschappers in een complot verwikkeld zijn om expres al die ontzettend intressante onderzoeken te vermijden]

[edit2: NB. Ik ga verder niet op je mening, enkel op de wetenschappelijke feiten die je verkondigt]

Wie trösten wir uns, die Mörder aller Mörder?

• Virgol
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-10-2025
Ik denk dat die dingen magnetische velden meten. Die onstaan overal bij wisselende electrische velden. Zo'n apparaat zou volgens mij behoorlijk gestoord raken in de buurt van een hoogspannings mast of dicht bij een transformator of tv.

Waarom hij op je hand reageert snap ik niet. Volgens mij onstaan er haast geen magneetvelden in je hand. Want de stromen in je hand zijn maar heel klein.

Virgol

Verwijderd

je hersenen sturen stroomstootjes naar je spieren, als je deze spant of ontspant vandaar dat dat lichtje ook gaat branden. In je lichaam is altijd statische elek aanwezig, daarom moet je ook geaard zijn als je bijv geheugen inbouwt in pc's.

Verwijderd

Topicstarter
Mjah, maar als je de bron van deze schokjes kunt vergroten moet het toch te doen zijn?

Verwijderd

Op dinsdag 06 november 2001 22:56 schreef Fused het volgende:

[..]

Dit is heel makkelijk te testen en met zo'n onderzoek moet je binnen de kortste keren een significant verschil tussen jouw gemiddelde voltage en dat van anderen kunnen vinden. Je kan desnoods weken continu meten. Kan je eens een verslag van zo'n onderzoek laten zien? Ik vermoed dat je dat niet kan, omdat dergelijke succesvolle onderzoeken er niet zijn. Waarom is dat zo, denk je?

[edit: P.S. Ik probeer je de uitspraak te ontlokken dat wetenschappers in een complot verwikkeld zijn om expres al die ontzettend intressante onderzoeken te vermijden]

[edit2: NB. Ik ga verder niet op je mening, enkel op de wetenschappelijke feiten die je verkondigt]
Nou er zal toch wel zo een onderzoek bestaan dat wanneer je statisch ben geladen een bepaalde energie meedraagt? Of zit ik er nu helemaal naast. En op discovery channel was er inderdaad een onderzoek geweest naar een russische man die door middel van eigen energie lampjes kon laten branden. Ik heb het toen maar half gevolgd. :)
Pagina: 1