Toon posts:

Nog geld tegoed van Superweb?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vlak voor het faillissement vorig jaar is er nog abonnementsgeld van mijn rekening afgeschreven, kan ik daar nu naar fluiten?
Wij hebben enkele onderdelen van Superweb b.v. overgenomen zoals domeinnamen, het callcenter etc. Echter kunnen wij niet tegemoet komen aan vorderingen ten aanzien van het faillissement. Om je toch een beetje op weg te helpen hierbij het postadres van de curator van het voormalige Superweb waar je een eventuele vordering kan indienen.

AKD Prinsen van Wijnen
Tav. curator Superweb
Westblaak 180
3012 KN Rotterdam

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

:?

ik heb gelijk opdracht gegeven toen aan de bank om de automatische incasso terug te draaien. Dit kon binnen een x aantal dagen (30 dacht ik, maar correct me if im wrong)

Nu kun je daar idd wel naar fluiten jah...

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• vinnie1908
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

vinnie1908

Appel != peer

Ja dat is max 30 dagen idd. En naar de curator een brief sturen?? Zou je tijd sparen, ze betalen van hoogste eiser naar de kleinste eisers. Dit ivm de potentiele macht van de persoon. Dus ik denk dat wij als ex-superweb klanten grote dikke pech hebben. Dat ik er oooooooit in ben gestapt |:(

"Sometimes I have a difficult time handling myself in social situations. I just start scampering around neurotically, frantically jumping all over guests. I think it all goes back to when I was raised in the wild by miniature schnauzers."