"Ja... dikke lul" zei de raaf. En de raaf vloog weg.
Sinds het samengaan met UD (?) komt er vrij weinig uit dnet 
Nadeel is dat de P4 op nagenoeg alle projecten zuigt. Alleen op SETI kan die met veel geheugen een beetje z'n MHz-en kwijt. Alle beetjes helpen, maar voor de rest...
Nadeel is dat de P4 op nagenoeg alle projecten zuigt. Alleen op SETI kan die met veel geheugen een beetje z'n MHz-en kwijt. Alle beetjes helpen, maar voor de rest...
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
hij blijkt het bij seti idd wel lekker te doen jahOp woensdag 07 november 2001 11:38 schreef Mobster het volgende:
Sinds het samengaan met UD (?) komt er vrij weinig uit dnet
Er zou eigenlijk een soort van lijst moeten komen van welke processor precies het beste is in welk project. Zo zou je DPC's inbreng in distributed computing in het algemeen goed kunnen optimaliseren. Moet degene die de client installeert wel zin hebben in dat bepaalde project waar die CPU goed in is....
MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7
Zoiets als ditOp woensdag 07 november 2001 21:43 schreef budi het volgende:
Er zou eigenlijk een soort van lijst moeten komen van welke processor precies het beste is in welk project. Zo zou je DPC's inbreng in distributed computing in het algemeen goed kunnen optimaliseren. Moet degene die de client installeert wel zin hebben in dat bepaalde project waar die CPU goed in is....
Nee meer een overzicht welke processor waar het snelste is. Dus iets van:
code:
1
2
3
4
5
6
| CPU RC5 OGR ECCp UD SETI T'Bird ++ + ++ ++ ++ P4 -- -- - + + Zomaar wat gegokt dus niet van deze waarden zijn officieel goed gekeurd door de keurings dienst van waren ;) |
Helaas is zo'n overzicht erg veel werk en dient daar ook nog het een en ander aan testmatriaal voor aanwezig te zijn.
Misschien kun je het CPU-overzicht nog combineren met OS'en?
Verwijderd
OMG !! Dat wou ik ook altijd al kunnen, die 4de dimensie (tijd dus) beheersen... Teach me, teach me !!Op woensdag 07 november 2001 22:04 schreef Witlof het volgende:
Hmm, edit ik nu in de nabije toekomst?
Hmm, was/is een bug die al bekend was bij de modjesOp donderdag 08 november 2001 21:19 schreef _piranha_ het volgende:
[..]
OMG !! Dat wou ik ook altijd al kunnen, die 4de dimensie (tijd dus) beheersen... Teach me, teach me !!![]()
Pagina: 1