Op zo'n antwoord zat ik nu echt te wachten!Op dinsdag 06 november 2001 21:15 schreef DarkPipo het volgende:
Das toch van die reclame van die man die de hele nacht zit te internetten??
ja kan niet in bellen met je isdn kaart maar wel met een gewoon analogg modempje
Hometime is wel geschikt voor ISDN. Ben er zeer tevreden mee!

Helaas voor de ISDN-ers hebben ze kort na de start van Hometime besloten de (ISDN)stekker eruit te trekken, omdat de verhouding ISDN/Analoog omgekeerd bleek aan wat verwacht werd. Ik dank God op mijn blote knietjes dat ik nog op tijd was met mijn ISDN. Nou maar hopen dat dat zo blijft....
Helaas voor de ISDN-ers hebben ze kort na de start van Hometime besloten de (ISDN)stekker eruit te trekken, omdat de verhouding ISDN/Analoog omgekeerd bleek aan wat verwacht werd. Ik dank God op mijn blote knietjes dat ik nog op tijd was met mijn ISDN. Nou maar hopen dat dat zo blijft....
If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.
Verwijderd
same here.... de knieetjes dan
ik heb direct na aanvang mezelf aangemeld, en ben nu ruim 2 maanden vrolijk op isdn bezig...
ik heb direct na aanvang mezelf aangemeld, en ben nu ruim 2 maanden vrolijk op isdn bezig...
ik kreeg een brief van wanabe dat ik alleen via het nummer voor analoog inbellen kon inbellen... ik doe het lekker toch via ISDN
kheb meestal wel meer dan 3 pogingen nodig voor ik met de server geconnect ben... meer mensen problemen hier mee???
We've got that ring of confidence
Ik ben er ook wel aardig blij mee, laat staan m'n ouders die toch voor de telefoonrekening op draaien
When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself
Pagina: 1