Op dinsdag 06 november 2001 23:12 schreef Cizzerd het volgende:
Ik zou geen iiyama nemen, omdat
1) ik de naam verschrikkelijk vind klinken... een beetje pyama-achtig

2) ik het logo van Visionmaster verschrikkelijk lelijk vind. Ik snap niet dat ze dat logo ooit hebben uitgevonden

Het nieuwe logo en design bedoel je?
Zelf vind ik het traditionele design van VM Pro 410, 450, 510 (die heb ik) wel erg mooi. Dit ontwerp hebben ze vanaf 1995 tot 2001 gehad, en het is gewoon goed.
No nonsense ontwerp, logootjes zijn heel klein en in een warm midden-grijs op de monitor afgedrukt. De nieuwere ontwerpen van Iiyama doen mij ook heel erg aan Trust denken: vet zwarte tekst, veels te groot, e.d..
Verder vind ik dat ze op de kwaliteit van de behuizing bezuinigd hebben. De vorige generatie was nog zeer degelijk, dik plastic, de nieuwere modellen voelen heel slapjes aan.
Ok, nog een puntje: Iiyama's hebben een onhandig OSD. 'N "revolutionary 3-button operated OSD" volgens de folder. Ik heb liefst wat meer knopjes

Sony heeft het beste OSD, IMO. Het ziet er naar uit dat dit verbeterd is in de nieuwe Iiyama modellen.
"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs