Keuze 4 monitoren (of meer?)

Pagina: 1
Acties:

• Pauwl
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-08 08:58
Search stuk ;(

Ik heb de keuze uit deze 4 monitoren (of andere als jullie een aanrader hebben)

- CTX PR960F Trinitron 19" 1160,-
- LG 915FT Plus 19" 1130,-
- Phillips 109P20 19" 1250,-
- Sony CDP-E400P 19" 1275,-
- Andere?

Graag jullie mening/ervaring

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
zeer interessant dit!!!

ik zoek ook een in die prijsklasse! en 19"

mijn oog viel op de sony, die hebbik IRL gezien en zag er erg mooi uit, in me topic erover staat alleen dat ie geen on site garantie heeft :?

wat houd dat in?

• r00tie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-11-2025
Iiyama 19"

• Cartman!
  • Niet online
Op dinsdag 06 november 2001 20:41 schreef r00tie het volgende:
Iiyama 19"
typenummer? prijs?

• Frenkie567
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-01-2022
Hier zit ik ook mee, ben ook van plan om een nieuwe 19 inch te kopen. Mijn oog is naast deze bovengenoemden gevallen op de nieuwe Iiyama; de visionmaster pro 454. Site: http://www.iiyama.com/product2/HM903DT.HTM
Deze is nog niet leverbaar in NL, maar het kleinere broertje, de 17" visionmaster pro 413 is al wel leverbaar. Deze 17" heb ik gezien en hij heeft een zeer strak beeld, met high brightness functie.
Ik wacht dus nog effe af totdat die VMP 454 in NL leverbaar is.

Ik wou nog contact opnemen met iiyama NL, maar kan geen mailadres vinden...

• Cartman!
  • Niet online
Op dinsdag 06 november 2001 20:48 schreef Frenkie567 het volgende:
Hier zit ik ook mee, ben ook van plan om een nieuwe 19 inch te kopen. Mijn oog is naast deze bovengenoemden gevallen op de nieuwe Iiyama; de visionmaster pro 454. Site: http://www.iiyama.com/product2/HM903DT.HTM
Deze is nog niet leverbaar in NL, maar het kleinere broertje, de 17" visionmaster pro 413 is al wel leverbaar. Deze 17" heb ik gezien en hij heeft een zeer strak beeld, met high brightness functie.
Ik wacht dus nog effe af totdat die VMP 454 in NL leverbaar is.

Ik wou nog contact opnemen met iiyama NL, maar kan geen mailadres vinden...
en enig idee over de prijs?

wat was nou ook alweer de volgorde van kwaliteit bij iiyama ?

- MT
- DT
- HT

toch?

Verwijderd

ik heb afgelopen week de 17" inch versie van die LG gekocht (850 piek, mycom)

en die is echt zwaaaaar relaxed :D

heb em op 1280 x 1024 draaien en is echt lekker beeld :)

Verwijderd

CTX zou ik zoiezo nooit nemen voor dezelfde prijs nog wel als DIKKE A-MERKEN ... :)

• Frenkie567
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-01-2022
Op dinsdag 06 november 2001 20:51 schreef Cartman! het volgende:

[..]

en enig idee over de prijs?
Ik heb geen flauw idee wat de prijs zal zijn. Hierover zou ik Iiyama wel effe willen mailen, als ik tenminste een mailadres kan vinden van Iiyama NL...
wat was nou ook alweer de volgorde van kwaliteit bij iiyama ?

- MT
- DT
- HT

toch?
Volgens mij is de nieuwe series als volgt:
L(S702UT) van Low
M(F701U) van Medium
H(M703UT)van High

• Cartman!
  • Niet online
kan iemand me nog uitleggen over de on site garantie van de sony?

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Als je on-site garantie hebt komen ze de monitor bij je thuis repareren. Als je dat niet hebt (zoals blijkbaar bij die Sony) moet je je monitor naar de winkel brengen en zorgt ze de winkel ervoor dat je monitor gemaakt wordt :)

Ik ga zelf voor de LG 915 FT+.. simpelweg omdat ik het de monitor met het beste beeld (in winkels gekeken) vind ZONDER die horizontale lijntjes in beeld (daar kan ik echt niet tegen :) )

• Cartman!
  • Niet online
Op dinsdag 06 november 2001 21:36 schreef Pollewob het volgende:
Als je on-site garantie hebt komen ze de monitor bij je thuis repareren. Als je dat niet hebt (zoals blijkbaar bij die Sony) moet je je monitor naar de winkel brengen en zorgt ze de winkel ervoor dat je monitor gemaakt wordt :)

Ik ga zelf voor de LG 915 FT+.. simpelweg omdat ik het de monitor met het beste beeld (in winkels gekeken) vind ZONDER die horizontale lijntjes in beeld (daar kan ik echt niet tegen :) )
is dat dezelfde als hier boven staat?
en ook plat scherm neem ik aan.....?
ennuh....is dit die monitor waar zoveel problemen mee waren of is dat een andere?
:?

• Pollewob
  • Niet online
Er waren/zijn idd redelijk wat problemen mee.. maar als je eenmaal een goede hebt is het beeld heeeel mooi (vind ik).
Andere monitor waar veel problemen mee zijn is de IIyama VMP 451, die heeft ook heel mooi beeld (als je dus een goede hebt ;) ) maar wel 2 van die &$@* lijntjes in beeld :(

• Pauwl
die 2 lijnen boeien me niet zo, heb eens een 15" trinitron gehad en dat is een stuk beter dan de vissenkom die ik nu heb (visionmaster 403).
Budget is iig tussen de 1000 en 1400 pieken dus lijkt me dat je daar iets fatsoenlijks moet kunnen kopen om 1600x1200 te draaien :9

waar ik me wel een beetje aan erger zijn die vaak zo foeilelijke kasten de ze rondom een monitor durven te bouwen :(
De fabrikanten durven volgens mij gewoon niet met iets "gewaagds" te komen.

Maar goed, ik hoop dat iemand nog goeje ervaringen heeft met bovengenoemde buizen (ben helaas niet in de gelegenheid om te vergelijken in een winkel)

• I_stealth_I
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04:02

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Ikke zoek ook een 19 inchje, hoe is die Iiyama vmp 452?

/dev/null

• RupS
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-01 12:46
Die is goed... er waren problemen met kleurverschillen, maar die zijn inmiddels opgelost.....

[url="http://http://www.tweakers.net/pricewatch/13496"]Iiyama A902MT 1114,-[/url]

Ik kijk er zelf ook naar, en ik vind het een perfecte monitor....

• Pauwl
Ik weet het niet zeker, maar ik heb wel begrepen dat met die 451 heel veel problemen (zijn geweest?) van de 452 weet ik het niet zeker maar die is wel een stuk goedkoper dan de 451. Mijn voorkeur gaat iig uit naar een trinitron/diamondtron beeldbuis. Nu alleen ff afwachten welke van de merken een goede prijs/kwaliteit verhouding hebben.

• RupS
  • Laatst online: 22-01 12:46
Met een Iiyama heb je zeker geen miskoop, erg goed beeld, prijs vind ik ook nog wel meevallen, en de garantie is echt heel erg goed....

Verwijderd

iiyama 451 :+ komen er nog tenminste wat posts binnen >:)

Nee serieus :

Iiyama, Lg, Philips, Sony is in principe allemaal goed.

• Cis
  • Laatst online: 17-08 09:47

Cis

Ik zou geen iiyama nemen, omdat
1) ik de naam verschrikkelijk vind klinken... een beetje pyama-achtig :)
2) ik het logo van Visionmaster verschrikkelijk lelijk vind. Ik snap niet dat ze dat logo ooit hebben uitgevonden :r

Ik heb zelf een LG en de garantie is great!! Heb tot nu toe steeds problemen gehad met mijn monitor (ben een *echte* pechvogel). Procedure: je belt op en de volgende dag komen ze ter plekke een nieuwe monitor afleveren :Y)

<edit> dit is geen offense tegenover iiyama, want het zijn topmonitoren voor de prijs die ze vragen, maar ik vind het uiterlijk van een monitor ook belangrijk. Zo heeft de 107s van Philips bijvoorbeeld zo'n lekker ouderwetse On/Off-knop, waar je echt van gaat :r -en :) </edit>

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20-08 20:50
Op dinsdag 06 november 2001 23:12 schreef Cizzerd het volgende:
2) ik het logo van Visionmaster verschrikkelijk lelijk vind. Ik snap niet dat ze dat logo ooit hebben uitgevonden :r

Ik heb zelf een LG en de garantie is great!! Heb tot nu toe steeds problemen gehad met mijn monitor (ben een *echte* pechvogel). Procedure: je belt op en de volgende dag komen ze ter plekke een nieuwe monitor afleveren :Y)

<edit> dit is geen offense tegenover iiyama, want het zijn topmonitoren voor de prijs die ze vragen, maar ik vind het uiterlijk van een monitor ook belangrijk. Zo heeft de 107s van Philips bijvoorbeeld zo'n lekker ouderwetse On/Off-knop, waar je echt van gaat :r -en :) </edit>
Kijk, dat zijn nog eens argumenten :D

• happy3736
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-12-2024
ik zou gaan voor die philips of die sony allebei mooie monitors
persoonlijk vind het design van die philips mooier

ik zelf zou gaan voor die philips

• Cartman!
  • Niet online
Op dinsdag 06 november 2001 22:08 schreef dutchrups het volgende:
Die is goed... er waren problemen met kleurverschillen, maar die zijn inmiddels opgelost.....

[url="http://http://www.tweakers.net/pricewatch/13496"]Iiyama A902MT 1114,-[/url]

Ik kijk er zelf ook naar, en ik vind het een perfecte monitor....
Maaruh.....das een MT, das toch nie goed?

• _MaLa_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-12-2022
e400p rulez maar dat wis je al

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:40

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Philips 109P20, absoluut. Waarom?

- Goede en snelle service - binnen 2 dagen (als je 'smorgens belt de volgende dag al) een nieuwe monitor alsie stuk is.
- LightFrame - zorgt ervoor dat filmpjes enzo er veel beter uitzien door (een deel van) het scherm (tijdelijk) meer brightness te geven.
- Design - ding ziet er gewoon gelikt uit.

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

• _MaLa_
ik vind philips zowiezo een goedkoop uiterlijk hebben das mijn mening maar er zijn degelijk verschillen je moet ze eens naast me kaar zetten ...

• Fault
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:06
Die sony monitor heeft een heel goede beeldkwaliteit!
Ik heb deze bij powerline naast die Iiyama gezien en je zag duidelijk verschil in beeldkwaliteit in het voordeel van de Sony. De philips stond daar niet.

Verwijderd

Nou over Iiyama zijn de meningen verdeeld. Ik vind het design ook niet echt super.

CTX is prima spul voor die prijs, maar hebben soms last van de 'beeld valt een seconde weg' - bug (komt wel zelden voor). Wel goed OSD en design

Sony heb ik weinig ervaring mee maar lijkt me prima

CTX en Iiyama hebben garantie via Teleplan en dat schijnt behoorlijk te sucken.

Philips heeft prima garantie maar ik ben niet echt kapot van de monitoren

• _MaLa_
ja er zijn zeker verschillen in beeldbuizen van die merken je moet gewoon eens gaan kijken in een zaak of iemand die 1 van die schermen heeft staan...

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-04 16:28
Ik zou zekerz gaan voor een Iiyama A902MT Vision Master Pro 451 19" of een Iiyama MF901U 19" kijk ff in pricewatch voor de prijs!

..::System Specs::..

• gnimmeL_kraD
  • Niet online
(overleden)
die lg 915ft+ is echt zonde van je geld, neem dan de lg 995ft, zelfde beeld alleen goedkoper (oke, minder mooie knopjes op de voorkant :P)

Xbox360 gamerprofile

• Cartman!
  • Niet online
Ik denk toch voor de sony te gaan, maar gaan die dingen zo vaak stuk dat je echt die on site garantie moet raadplegen? ik heb me huidige monitor nu 4 jaar (nog steeds top ding!) en ik heb nooit probs gehad gewoon....

• _MaLa_
ik heb zelf ook die e400p en die dingen zijn echt geil mooi van beeld zit net effe wat met achtergronden te spelen maar scherp sjees iedereen vind het beeld prachtig ...

Ik weet nie hoe het met garantie gaat ... nooit problemen met sony.. :)

• Cartman!
  • Niet online
Op woensdag 07 november 2001 16:16 schreef _MaLa_ het volgende:
ik heb zelf ook die e400p en die dingen zijn echt geil mooi van beeld zit net effe wat met achtergronden te spelen maar scherp sjees iedereen vind het beeld prachtig ...

Ik weet nie hoe het met garantie gaat ... nooit problemen met sony.. :)
en zie je die 2 ophang lijnen goed of valt het wel mee?

• _MaLa_
nee stelt echt nix voor je moet het zien als een dun vis draadje in het grijs maar echt heel dun ik zie ze nie je ergert je er niet aan maar je kunt ze wel vinden :)

heel veel mensen oh wat erg maar die hebben nog nooit gekeken die maken het erger dat het is.

je ziet het alleen wel snel op witte delen in word maar ik zie dat zelf niet en andere mensen zeggen ook niet oh wat zijn dat voor lijnen ..

• Cartman!
  • Niet online
Op woensdag 07 november 2001 16:34 schreef _MaLa_ het volgende:
nee stelt echt nix voor je moet het zien als een dun vis draadje in het grijs maar echt heel dun ik zie ze nie je ergert je er niet aan maar je kunt ze wel vinden :)

heel veel mensen oh wat erg maar die hebben nog nooit gekeken die maken het erger dat het is.

je ziet het alleen wel snel op witte delen in word maar ik zie dat zelf niet en andere mensen zeggen ook niet oh wat zijn dat voor lijnen ..
ik zie het al, het word de Sony CPD E400P :)
tnx

• _MaLa_
hehe s7

• silentsnow
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

ff gebookmarked ;)

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

• dr snuggles
  • Niet online
Op woensdag 07 november 2001 16:47 schreef silentsnow het volgende:
ff gebookmarked ;)
Goed plan, doe ik ook maar ff.

• wcduck
  • Niet online
Op dinsdag 06 november 2001 20:53 schreef MeKnowHow het volgende:
CTX zou ik zoiezo nooit nemen voor dezelfde prijs nog wel als DIKKE A-MERKEN ... :)
CTX geen a-merk?!?! Dacht het dus ff wel. Een paar maanden gelden heb was ik ook opzoek naar een monitor(19"). Mijn keuze is gevallen, na een hele hoop reviews doorgelezen te hebben, de LG FT915+. De CTX monitor kwam meestal gelijk met deze monitor naar voren in de revieuws. Wat me verder opviel is dat de IIyama's het behoorlijk minder deden dan andere monitoren(dit heb ik niet uit 1 revieuw gezelen, maar uit minstens een stuk of 8).

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

• wcduck
  • Niet online
Op woensdag 07 november 2001 13:40 schreef gnimmeL_kraD het volgende:
die lg 915ft+ is echt zonde van je geld, neem dan de lg 995ft, zelfde beeld alleen goedkoper (oke, minder mooie knopjes op de voorkant :P)
De LG 995ft bestaat niet eens!! De 995E wel. Dit is geen flattron monitor(dus een bolle beeldbuis). Vind jij het dan echt hetzelfde beeld hebben?

zie ook http://www.lge.nl/producten/it/mon_995E.html

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

• mr_a
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-05-2023
Op dinsdag 06 november 2001 23:12 schreef Cizzerd het volgende:
Het nieuwe logo en design bedoel je?

Zelf vind ik het traditionele design van VM Pro 410, 450, 510 (die heb ik) wel erg mooi. Dit ontwerp hebben ze vanaf 1995 tot 2001 gehad, en het is gewoon goed.

No nonsense ontwerp, logootjes zijn heel klein en in een warm midden-grijs op de monitor afgedrukt. De nieuwere ontwerpen van Iiyama doen mij ook heel erg aan Trust denken: vet zwarte tekst, veels te groot, e.d..

Verder vind ik dat ze op de kwaliteit van de behuizing bezuinigd hebben. De vorige generatie was nog zeer degelijk, dik plastic, de nieuwere modellen voelen heel slapjes aan.

Ok, nog een puntje: Iiyama's hebben een onhandig OSD. 'N "revolutionary 3-button operated OSD" volgens de folder. Ik heb liefst wat meer knopjes :) Sony heeft het beste OSD, IMO. Het ziet er naar uit dat dit verbeterd is in de nieuwe Iiyama modellen.

"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Op woensdag 07 november 2001 09:15 schreef _MaLa_ het volgende:
ik vind philips zowiezo een goedkoop uiterlijk hebben das mijn mening maar er zijn degelijk verschillen je moet ze eens naast me kaar zetten ...
Goedkoop uiterlijk? Die modellen uit '98 en '99 wel ja. Echt lelijke krengen, met de aan/uit knop bovenop. Maar de '00 en '01 modellen vind ik heel mooi. En ook heel erg ondiep. Die 109B is maar zo diep als menig 15" monitor! De 109P (waar het in deze thread over gaat) is trouwens een paar centimeter dieper dan de 109B.

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

• Cartman!
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://www.sony-europe.com/resources/image/54730_CPD-E400P.gif

prachtig ding :9

ik heb hem IRL gezien en het is echt wel mooi, de zuig met die geen on site, dit word um :Y)

ik kan alleen nie vinden tot welke resolutie hij kan, dit staat op de site :

19 Superfine FD Trinitron CRT monitor

0.24mm-0.25mm Aperture grille pitch
19ŽŽ Superfine FD Trinitron CRT monitor
Horizontal frequency 30-96 KHz
Maximum resolution 1600 x 1200 @ 88Hz
TCO Ž99, NUTEK, 3 year warranty

edit:

max reso van 1600x1200 kank me nie voorstellen gewoon....

Verwijderd

Geloof het tóch maar.
Dat kan de duurste 19" Hansol (F900,-) ook.

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Afbeeldingslocatie: http://www.ce-europe.philips.com/downloads/products/109p10_h.jpg

Philips 109P20

• 19" (18.0" VIS) Real Flat colour monitor with ICE technology
• Horizontal frequency up to 111kHz, offering a maximum resolution of 1920x1440, with an advised resolution of 1280x1024 at up to 104Hz.
• Real Flat Aperture Grille CRT with .24mm grille pitch
• XSD (Xtra Space Design): the world's shortest 19" Real Flat monitor, with a depth of only 438mm
• TCO99, E2000, NUTEK, EPA, FCC, CE, ISO9241, ISO14001 certified

Verwijderd

Wat denk je van deze 19"?
Eén van de goedkoopsten (F900,-),
en één van de besten.
Dot Pitch 0.25mm
Maximum 1600 x 1200 @ 75Hz
Optimum 1280 x 1024 @ 85Hz

Deze wil ik wel van de Sint. :9

Afbeeldingslocatie: http://www.hansol.nl/nl/images/920D_front.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.hansol.nl/nl/images/920D_side.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.hansol.nl/nl/images/920D_rear.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.hansol.nl/nl/images/920D_top.jpg

• Heideroosje
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-03-2024

Heideroosje

Welcome To Paradise

Sony g400 of g500
IIyama

zijn zo ronde 1700 piek

• Cartman!
  • Niet online
Op woensdag 07 november 2001 19:07 schreef Heideroosje het volgende:
Sony g400 of g500
IIyama

zijn zo ronde 1700 piek
Dat valt wel beetje uit het budget man, wel beetje opletten

• Cartman!
  • Niet online
Op woensdag 07 november 2001 18:59 schreef Reyn_Eaglestorm het volgende:
[afbeelding]

Philips 109P20

• 19" (18.0" VIS) Real Flat colour monitor with ICE technology
• Horizontal frequency up to 111kHz, offering a maximum resolution of 1920x1440, with an advised resolution of 1280x1024 at up to 104Hz.
• Real Flat Aperture Grille CRT with .24mm grille pitch
• XSD (Xtra Space Design): the world's shortest 19" Real Flat monitor, with a depth of only 438mm
• TCO99, E2000, NUTEK, EPA, FCC, CE, ISO9241, ISO14001 certified
hmmm, heeft die on site garantie en hoelang????

• Cartman!
  • Niet online
Op woensdag 07 november 2001 19:20 schreef Cartman! het volgende:

[..]

btw, met dei max van 1600 x 1200 bedoel ik dat ik eht laag vind.....die monitor van 4 jaar oud kan dat ook aan, weliswaar op 60Hz maar, maar toch......ik vin het laag

damn! hoelang zit ik hier?! en ik druk op de verkeerde! moest edit zijn ;)

Verwijderd

[..]

3 jaar onsite geloof ik

trouwens die 109P20 haalt:
1600x1200 @ 85
1792x1344 @ 75
1856 x 1392 @ 60
1920 x 1440 @ 60

• Cartman!
  • Niet online
die LG heeft fie onsite garantie? en hoeveel?

• Cis
  • Laatst online: 17-08 09:47

Cis

Op woensdag 07 november 2001 19:47 schreef Cartman! het volgende:
die LG heeft fie onsite garantie? en hoeveel?
Ja, 3 jaar :)

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

• Pauwl
Ik denk dat ik voor de sony of de phillips ga. Ze zien er allebei wel lekker uit :)

Ik ben er nog niet helemaal uit, dat plaatje van die sony was toch de E400P? ziet er lekker uit...

• Cartman!
  • Niet online
Op donderdag 08 november 2001 13:06 schreef Pauwl het volgende:
Ik denk dat ik voor de sony of de phillips ga. Ze zien er allebei wel lekker uit :)

Ik ben er nog niet helemaal uit, dat plaatje van die sony was toch de E400P? ziet er lekker uit...
Dat is idd. de Sony E400P

edit :

Afbeeldingslocatie: http://www.lge.nl/images/IT/915FT.gif

deze neem ik :9 , jaja eerder zei ik de sony te nemen maar ik wil liever deze hebbuh ;) mede door de on site garantie

• Pauwl
Oh dat is toch een LG? Heb je die kunnen vergelijken in een winkel tov de phillips en de sony? weet je toevallig welke het scherpst is op 1600x1200?

• Cartman!
  • Niet online
Op donderdag 08 november 2001 14:32 schreef Pauwl het volgende:
Oh dat is toch een LG? Heb je die kunnen vergelijken in een winkel tov de phillips en de sony? weet je toevallig welke het scherpst is op 1600x1200?
Dat is de LG ja, nooit gezien in het echt, maar ik sprak net een verkoper van didicom (aardige man :) ) en die zei dat ze heeeeeel mooi waren en goed verkopen, dus dan vertrouw ik er 100% op dat hij goed is

• Pauwl
Sorry dat ik in it wat oudere topic reply maar vond het wel gepast hier nog wat in te zetten.
Ik sta op het punt nu (nou ja morgen dan :P) de flips te bestellen. Is er nog iemand die me dat af- (of beter) aanraadt? Ik ga niet meer kijken in reviews want die zeggen toch allemaal wat anders en letten op heel andere dingen dan ik >:)
Nah ja ik hoor het wel en anders zie ik het wel :P

Verwijderd

Op donderdag 08 november 2001 14:43 schreef Cartman! het volgende:

[..]

Dat is de LG ja, nooit gezien in het echt, maar ik sprak net een verkoper van didicom (aardige man :) ) en die zei dat ze heeeeeel mooi waren en goed verkopen, dus dan vertrouw ik er 100% op dat hij goed is
Dat zei didicom ook tegen mij in een mailtje :)
Weet jij of ze alweer op voorraad zijn?

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

[..]

3 jaar on-site. Als je voor 12 uur belt staat er (mits die monitor of beter alternatief op voorraad is) de volgende dag al een koerier met een nieuwe monitor voor je deur.

edit:

Officiëel is het in alle gevallen binnen twee werkdagen, maar in de praktijk is het dus zo dat over het algemeen de monitor er de volgende dag al is als je er vroeg bij bent.

Pagina: 1