Verwijderd
Verwijderd
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Verwijderd
anders geen verbruik hebt en dus kortsluiting
Verwijderd
GEEN kortsluiting!
Werkt gewoon hoor!
Verwijderd
Verwijderd
Niet tegen elkaar nee, maar wel met een fan ertussen...Op dinsdag 06 november 2001 21:22 schreef PsyFlux het volgende:
rood + geel mogen idd niet tegen elkaar omdat je dan kortsluiting krijg. Maar dat krijg je bij elke willekeurige combinatie welHet probleem is dat je voeding wel een beveiliging heeft voor kortsluiting tussen de +12 en 0 volt bijvoorbeeld maar niet tussen +12 en +5 volt. Daarom krijg je niet alleen kortsluiting, maar branden alle +5 volt circuitjes in je computer ook nog eens door omdat ze van die +12 volt teveel stroom krijgen (alle apparatuur dus kaputt).
Verwijderd
maar er brand ook niets door....
owja en kom niet met e fan's trekken het niet bij 7 volt want op 5 doen ze het ook nog...
Verwijderd
leer mierenneuken want dat is dus niet zoOp dinsdag 06 november 2001 20:34 schreef Boolio_Eglesias het volgende:
[mierenneukmode] rood + geel is kortsluiting ! [/mierenneukmode]
twee plus polen makken geen kortsluiting !!!!!!!!!!!Op dinsdag 06 november 2001 20:34 schreef Boolio_Eglesias het volgende:
[mierenneukmode] rood + geel is kortsluiting ! [/mierenneukmode]
een wereld zonder vrede.. raar?? kijk om je heen dan merkje dat het heel normaal is...
neeeh ik ben niet druk, jij bent gewoon te rustig !!
dual xeon 2.4, 1024 intern, gf3 ti200, maxtor 60 gb 7200 rpm en nog wat opvulling
rood op geel
ik zeg maar zo "zeg maar niks"
Verwijderd
//off topic// Hoe de toerentelling gebeurd daar ben ik nu wel nog niet achter gekomen. als iemand het weet.//off topic//
Je hebt je fan toen waarschijnlijk niet op + en - aangesloten maar ergens een combinatie met je toerentelling en je + of min. en dat geef inderdaad vuurwerk.
Greetz
Verwijderd
Je moet wel rekening houden met + en - he, sommige fans hebben daar een beveiliging tegen (papst fans bijvoorbeeld) en die draaien dan gewoon helemaal niet als ze verkeerd om aangesloten zijn (blazen dus ook niet gewoon de verkeerde kant op).Op dinsdag 06 november 2001 22:21 schreef thahell het volgende:
..als ik alleen de roode en de gele gebruik dan doen m'n fan's niets.......
De rode draad van de fan (+ draad) moet op de gele draad van de molex.
De blauwe/zwarte draad van de fan (- draad) moet op de rode draad van de molex.