Toon posts:

ADSL of KABEL [KATWIJK Z/H]

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een goede kabel of ADSL providor in Katwijk.
Het is me niet gelukt om iets onder de F80,- [mijn limiet] te vinden. :( :( :(
De prijzen van die ver[censored] KPN zijn OOK omhoog gegaan ik ik kan nu verd[censored] maar 30 min online zijn nou ja in het weekend een uur per dag :(
Ik weet niet of Casema in Katwijk goed genoeg is om te gamen online [ Quake I en Quake II ].
Ik wil geen praat over planet of iets anders wat wel F120,- incl BTW per maand kost.
Ook aansluitingskosten boeien niet van Planet [ze kunnen beter mnd prijs omlaag gooien]

Verwijderd

ja, maar adsl is eigenlijk een beetje je eigen provider, je ligt er nooit uit enzo, dan moet je @Home nemen, altijd een goeie ping, perfect voor gamen

Verwijderd

Topicstarter
We hebben alleen Casema en MXstream in de buurt je kan kiezen uit slecht, slechter of SuperSnel maar DUUR!

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
dus??

Verwijderd

Topicstarter
1e zijn er abonomenten van ADSL van F80,-
2e komt er ooit een goede Kabel providor
3e is Wannadoo Basic gamebaar?

• lawtshjj
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-08 16:02
Wanadoo/Casema Basic is heeeel brak ja... max 8kb/sec als je geluk hebt.

Maar als je Wanadoo/Casema Premium kan nemen (de duurste) is die best goed. Ik download nu gewoonmet 70kb/sec.

• lawtshjj
Of Wanadoo Basic gamebaar is ?

Ik heb et ongeveer 3 jaar gehad, antwoord:

Ja vanaf 2 tot 10 uur 's ochtends op een snelle server.
Of je moet met een ping van 2000+ (ja 3 nullen) kunnen spelen.

Verwijderd

Topicstarter
Kan je men Wannadoo Cable Basic spellen spelen want ik download altijd met 56K6 4,8Kb/s
Btw ik download zeeeeeeer weinig
Ping in Quake II is meestal 160 op Gamepoint.
[Beetje laat :)
Wat was de ping op snelle tijden en weinig mensen hebben wannadoo in mijn regio. [miscchien beter :?

• lawtshjj
Op je 56k bel je direct in op Gamepoint toch ?

Ik zou je gewoon aanraden om voor mxstream te gaan. Tenzij het geld echt een probleem speelt.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 06 november 2001 20:28 schreef Lawtje.com het volgende:
Op je 56k bel je direct in op Gamepoint toch ?

Ik zou je gewoon aanraden om voor mxstream te gaan. Tenzij het geld echt een probleem speelt.
Thats the problem :(

• Pjotrik
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 14-08 09:59

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

Ook uit Kattuk? Je zal wel Gerrit heten... :P

In Katwijk heb je niet veel keus.
a. Er is geen kabel Niet de laatste keer dat ik keek.
b. Alleen Katwijk Centrum heeft nog adsl, ook al prijkt er 3 maanden lang al dat er in de Hoornes ook ADSL is. Is mij nog niet gelukt om ADSL te krijgen.
c. Tja, Katwijk hè?

Mocht je echt snel willen internetten dan zit er toch niets beters op dan (toch) ADSL. Als je 30 minuten online bent per dag dan is het omgerekend bijna net zo duur als ADSL, want let wel, je gaat met ADSL meer internetten. Dus is het goedkoper.

• kroegtijger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-07 14:56
Denk dat je toch weer per postduif moet gaan werken dan....die beesten kosten je een paar piek aan voer per maand B-)

iRacing Profiel

Verwijderd

Heheh wie wil er nou in Katwijk wonen >:)

Naja jongen ga toch voor ADSL 99 piek per maand,

sluit het aan via ONTELL is nog sneller ook dan via MXstream

Wanadoo kost 60piek p/mnd, en ik ken veel mensen die het hebben... en die zijn erg zuur, meestal is een 56K6 modem VET sneller... en online gamen is gewoon onmogelijk ook dat premium zuigt... hard.

ADSL is echt het enige bij je in de buurt wat snel is. En goed online gamebaar :)

Maar alle providers voor kabel en ADsl heb je aansluitkosten en speciale modem die je moet aanschaffen dus dat wordt nog voorlopig wat krantenwijkjes lopen ;)

Verwijderd

Wat dacht je van internet via de satelliet??? :P

Oke de aanschaf is natuurlijk veel duurder (speciale kaart in PC) maar abonnement is stukken goedkoper (45 piek) !!!
Een nadeel is wel dat je alleen maar op die hoge snelheid kunt downloaden. Je hebt dus nog steeds een modem nodig :(

Verwijderd

Premium zuigt helemaal niet man!
ik ga gemiddled 80 k soms uitschieters van 120 :7(ftp.quicknet.nl), werkt perfect met online gamen, geen probs met delta force;).
tja basic das een ander verhaal, maar de naam zegt het al he , basic.:)
adios
EekDaFreak

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Op dinsdag 06 november 2001 20:21 schreef Fragzone-NL het volgende:
1e zijn er abonomenten van ADSL van F80,-
Nee. De goedkoopste is Hfl 92,75 bij HCCnet (MxStream Basic). Dit is zonder de eenmalige installatiekosten, welke varieren tussen de 100 en de 400 gulden ofzo, afhankelijk van welke setup, en welke provider.
2e komt er ooit een goede Kabel providor
Ik heb Kabelfoon Super (256/1024, net als ADSL fast) en daar ben ik zeer tevreden over. Kabelproviders zijn erg afhankelijk van de plaats, en bij jou heb je dus alleen maar Casema.
3e is Wannadoo Basic gamebaar?
Nee. Absoluut niet. Het DeltaKabel/DEMOS systeem (wordt ook bij Kabelfoon nog gebruikt, maar steeds beperkter) heeft door de opbouw van het systeem een latency tussen de 500ms en 1000ms. Dit maakt gamen vrijwel onmogelijk.

Verder vindt ik dat die Hfl 92,75 van HCCnet zeer goedkoop is. De installatiekosten zijn op dit moment ook nog eens in de aanbieding, en met een USB modem is het geloof ik zelfs gratis. Ik snap niet waarom je zo'n bedrag voor een 24/7 aansluiting op het internet zo duur vindt. Een zaterdag werken bij een gemiddelde supermarkt en je hebt het weer bij elkaar voor de maand.

Niet mokken, maar dokken dus. En genieten van een snelle verbinding waar je mee kunt gamen.

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

Verwijderd

Ik woon ook in katwijk en ik zou voor ADSL basic gaan.
Het gaat wel over je limit van 80,-(tis 100) maar liever 20gulden erbij leggen dan wanadoo nemen!

mzls:)

En btw...ik woon op de hoornes en we hebben hier WEL adsl
Pagina: 1