Toon posts:

Pioneer DV-343 & 10 dvd's voor 649,=

Pagina: 1
Acties:
  • 153 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Gisteravond op de reclame: Aktie van Bruna, Pioneer en nog een bedrijf. Voor 649 piek deze speler en 10 films. Beetje shabby titels, maar de Matrix is nooit weg.

Lijkt mij wel een goeie deal, maar ik wil toch even weten of die dvd speler wat is. Iemand ervaring hiermee ?

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 07-03 21:23
Op dinsdag 06 november 2001 19:37 schreef bos het volgende:
Gisteravond op de reclame: Aktie van Bruna, Pioneer en nog een bedrijf. Voor 649 piek deze speler en 10 films. Beetje shabby titels, maar de Matrix is nooit weg.

Lijkt mij wel een goeie deal, maar ik wil toch even weten of die dvd speler wat is. Iemand ervaring hiermee ?
zeker een goede aanbieding! kijk eens op http://www.kieskeurig.nl ( deze prijs staat er niet bij) dus is een goede indicatie.606 als laagste prijs. Hier dus een berg dvd's erbij

• *CableGuy*
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-02 13:14
Nou, ik heb die aanbieding dus ook gezien en het is zeer aantrekkelijk kan ik je vertellen.

Pioneer heeft in het verleden (lees 1 tot 2 jaar geleden) problemen gehad met de synchronisatie van beeld en geluid op sommige titels en Pioneer spelers moest je dan ook mijden. Ze zijn hier echter op teruggekomen en sindsdien leveren ze ongeveer de beste spelers die je kunt krijgen.

Een vriend van mij heeft een DV 737 en dat is echt een supermooi ding. Ok, dat is (of was) het vlaggeschip van Pioneer dus je mag er ook wel wat van verwachten.

De speler uit de aanbieding (DV 343) is natuurlijk wat beperkter maar levert uitstekende beeld- en geluidskwaliteit voor deze prijsklasse! Hij speelt gewoon DVD's, VCD's, CD's en ook CD-R en CD-RW. MP3 afspelen behoort helaas niet tot de mogelijkheden.

Ik zit ook te twijfelen of ik hem niet moet kopen, enige probleem vind ik de regio... Hij kan slechts regio 2 afspelen maar dat moet je vast wel ergens kunnen laten wijzigen naar regio-vrij en zonder macrovision.

Iemand hier tips voor???

hier nog een link:
http://www.cnet.com/electronics/0-6342369-1332-7208506.html

EOS 300 & EOS 300D + 18-55,28-80,75-300; iBook12", 1.33Ghz, 1Gb, 60Gb, BT+AX; XP3000+, 512Mb, 160Gb+250Gb, NEC 3500A; P3 750, 256Mb, 80Gb; Samsung LE32M61B

• Gallus
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-03 20:13

Gallus

Cheesy

Je krijgt ook nog eens een jaar lang 10% korting op je DVD-aankopen bij www.bruna.nl :)

All I want is a warm bed, a kind word and unlimited power.

Verwijderd

leuke aanbieding, maarrrr...
geen RGB output, das dus erug jammer
ik zou toch maar voor de 444 gaan als het pioneer moet zijn
die dvd titels zijn inderdaad erg brak, maar dat is smaak.
oja, de 444 speelt ook mp3

Verwijderd

ik d8 dat de lui bij whathifi er ook wel tevreden over waren... zeker voor die prijs.. :7

Verwijderd

bij http://www.mediacheckpoint.de/ is de zilver versie (de 340) ongeveer 425 GULDEN. dus misschien is dat interessanter als de films je niet aanstaan

• ferdinand
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-02-2025
Waarom mag dit eigenlijk niet op de frontpage van Tweakers ?
Maarja
Is het nu wat? Of kun je het beter los kopen?

• tbusquet
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02 23:14
Het is het instapmodel van Pioneer, maar Pioneer maakt erg goede DVD-spelers.. mooie aanbieding vind ik het.

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

Pagina: 1