Toon posts:

jetway moederbord

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik had het laats over een moederbord van jetway. niet iedereen was hier positief over... wat is er mis met zo'n dergelijk moederbord.

Is het verstandig om zo'n standaar jetway moederbord te kopen waar 266mhz dd-ram in kan?

Of kan ik beter iets anders kiezen..

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:21

Exirion

Gadgetfetisjist

Collega havana kan je hier echt ALLES over vertellen >:)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Kettrick
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:44

Kettrick

Rantmeister!

* Kettrick heeft 1x zo'n kreng geinstalleerd voor iemand, we zouden een MSI kopen maar norrod had helemaal niks meer :(

Geen grote problemen ofzo, maar mijn msi bordje bevalt toch iets beter.

Mijn advies : koop een MSI bordje :)

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
[search=jetway]

Die van mij eindige onderaan op de binnenplaats van 3 hoog :o

Niet doen dus. neem Abit of MSI.

DIT IS MIJN WEBSITE

• Lordy79
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:56

Lordy79

Fundamentalist

tja.. ik verkoop jetway borden... ik moet zeggen dat ik de FCPGA bordjes prima vindt. (niet minder dan bijv. de MSI 694T FCPGA)

Maar voor AMd... nee, dan kun je beter een wat beter bordje kopen. Veel uitval.

In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
* havana is als woensdagmiddag medewerker van Computerland blij dat wij geen Jetway in ons assortiment hebben :)

DIT IS MIJN WEBSITE

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-08 09:18
Tja, jetway is een beetje hetzelfde als pc-chips.. Als je het eenmaal goed aan de praat hebt gekregen (wat dus niet altijd lukt!!) en je gaat er geen gekke dingen mee doen (dus een beetje internetten en word ofzo), dan moet het niet zo'n probleem zijn..

Maar verwacht er dus niet teveel van..

Je kunt beter iets meer geld uit geven voor een kwaliteitsbordje, dan weet je zeker dat het ook een tijdje mee kan gaan, en je raakt er uiteindelijk niet zo gefrustreerd van! Het mobo is toch voor het grootste deel verantwoordelijk voor de stabiliteit van je systeem!

• Kev0867
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2020
zo jetway mobo heb ik heellaas ook ervaring mee, tweaken vergeet het maar, en bios flashen ging ook lastig en over service zijn ze helemaal niet te spreken..(kijk bijvoorbeeld op de site van hun)
Pagina: 1