Ging ik telnetten om te kijken hoe het werkt, effe geprobeerd naar mijn website, kan ik mijn website niet meer op, vast wel een telnet kenner hier die het weet hoe ik het oplos
Wat heb je gedaan dan? Telnet maakt echt niet een webserver kapot ofzo, hoor.
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Anderen kunnen mijn website zelf wel zien maar ik zelf niet meer en op ftp ook niet 
Al gevraagd zelfs aan hosting provider en die vroeg meteen of ik telnet heb gebruikt dus het doet iets wat ik niet weet
Al gevraagd zelfs aan hosting provider en die vroeg meteen of ik telnet heb gebruikt dus het doet iets wat ik niet weet
En dat moet door Telnet komen denk je?Op dinsdag 06 november 2001 19:29 schreef StephanL het volgende:
Anderen kunnen mijn website zelf wel zien maar ik zelf niet meer en op ftp ook niet
ja heb verder niks gedaan en geen firewall dusse, klote windowsOp dinsdag 06 november 2001 19:30 schreef jelmervos het volgende:
[..]
En dat moet door Telnet komen denk je?
Als je in je telnet rm ofzo doet is het een ander verhaal
Ja, hoor, ligt idd aan Windows. Doe maar een reinstall!Op dinsdag 06 november 2001 19:31 schreef StephanL het volgende:
[..]
ja heb verder niks gedaan en geen firewall dusse, klote windows
of de user die met windows werktOp dinsdag 06 november 2001 19:31 schreef StephanL het volgende:
[..]
ja heb verder niks gedaan en geen firewall dusse, klote windows
zoiets komt echt niet opeens
Ik weet nu wel hoe het moet al zo vaak gedaanOp dinsdag 06 november 2001 19:31 schreef jelmervos het volgende:
[..]
Ja, hoor, ligt idd aan Windows. Doe maar een reinstall!
Idd, vind het een vreemde reactie van de topicstarter.Op dinsdag 06 november 2001 19:32 schreef DR het volgende:
[..]
of de user die met windows werkt
zoiets komt echt niet opeens
mischien hangt er wel een loginscriptje aan zijn telnet account, welke onmiddelijk de website stopzet ofzo 
of een hele brakke webserver config kan natuurlijk ook
konden ze je daar niet meer info geven??
of een hele brakke webserver config kan natuurlijk ook
konden ze je daar niet meer info geven??
A wise man's life is based around fuck you
Misschien heb je een ip-ban van je provider gehad? Is het enige wat ik kan bedenken. Waarom een provider dat zou doen weet ik niet. Misschien heb je dingen gedaan die de provider als verdacht opmerkte.
Is die server van jezelf ofzo? Geef es wat info.
nee behalve dat hun hem wel zelf zien, kijk maar bij het huisje als goed is kan iedereen er op, jullie hoeven niet verder te kijken dat vraag ik niet, als jullie maar wat zien
Kun je hem wel pingen?
Verwijderd
Als je hem zelf niet kan zien dat kan het toch alleen maar zijn dat de provider je ip heeft geblokt.
En met al die telnetd exploits (he tweakers.net) kan het natuurlijk zijn dat ie je dan meteen bandt.
En met al die telnetd exploits (he tweakers.net) kan het natuurlijk zijn dat ie je dan meteen bandt.
een time out.Op dinsdag 06 november 2001 19:36 schreef jelmervos het volgende:
Kun je hem wel pingen?
Ja kzie umOp dinsdag 06 november 2001 19:34 schreef StephanL het volgende:
nee behalve dat hun hem wel zelf zien, kijk maar bij het huisje als goed is kan iedereen er op, jullie hoeven niet verder te kijken dat vraag ik niet, als jullie maar wat zien
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Kan ie wel het IP achterhalen van je server? (DNS)Op dinsdag 06 november 2001 19:40 schreef StephanL het volgende:
[..]
een time out.
Ja, anders zou ie toch een 'host unknown' krijgen?Op dinsdag 06 november 2001 19:40 schreef jelmervos het volgende:
[..]
Kan ie wel het IP achterhalen van je server? (DNS)
Stap voor stap alles bijlangs lopen.Op dinsdag 06 november 2001 19:42 schreef oVRoM het volgende:
[..]
Ja, anders zou ie toch een 'host unknown' krijgen?
Niet van die moeilijke vragen stellenOp dinsdag 06 november 2001 19:40 schreef jelmervos het volgende:
[..]
Kan ie wel het IP achterhalen van je server? (DNS)
Verwijderd
Was niet van belang maar dat is zo wat ie zijOp dinsdag 06 november 2001 19:43 schreef StephanL het volgende:
[..]
Niet van die moeilijke vragen stellen, hoe moet ik dat weten?
gelukkigOp dinsdag 06 november 2001 19:44 schreef DMS het volgende:
[..]
Was niet van belang maar dat is zo wat ie zij
En een trace route dan? (zoals hierboven stond)
Uhh ongeldige opdracht in Microsoft telnetOp dinsdag 06 november 2001 19:47 schreef jelmervos het volgende:
En een trace route dan? (zoals hierboven stond)
Uhmm laat maar zitten kan hem weer zien en krijg net een mailtje binnen van providerOp dinsdag 06 november 2001 19:51 schreef StephanL het volgende:
[..]
Uhh ongeldige opdracht in Microsoft telnet
Effe een update, had verkeerde poort gebruikt en kwam in hun firewall te zitten, dus ik ben er uit, ga nooit meer telnetten, stom programma
Aha, dus het kwam toch door telnet?Op dinsdag 06 november 2001 19:53 schreef StephanL het volgende:
[..]
Uhmm laat maar zitten kan hem weer zien en krijg net een mailtje binnen van provider
Effe een update, had verkeerde poort gebruikt en kwam in hun firewall te zitten, dus ik ben er uit, ga nooit meer telnetten, stom programma
JaOp dinsdag 06 november 2001 19:55 schreef jelmervos het volgende:
[..]
Aha, dus het kwam toch door telnet?
Yep, hardstikke stom programma...want het doet alleen maar wat jij ingeeft...damn, da's effe stom!.Op dinsdag 06 november 2001 19:53 schreef StephanL het volgende:
[..]
Uhmm laat maar zitten kan hem weer zien en krijg net een mailtje binnen van provider
GIGO
There are two theories to arguing with women. Neither one works.
User error > replace user
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Hehe, Telnet is een virus/trojan, pas op!Op dinsdag 06 november 2001 19:59 schreef BackSlash32 het volgende:
User error > replace user
Lekker zo'n firewall.. Hoop niet dattie het alleen op SYN packet doet, want dan is die machine heel makkelijk te dossen.. gewoon spoofed pakketjes sturen naar poort 23 en de firewall blokt al het verkeer..
Zulke firewall-technieken worden -erg- afgeraden, om de hierboven staande reden en omdat je zo wel vrij makkelijk weet dat er een firewall is.. mgoed.. wie ben ik
Zulke firewall-technieken worden -erg- afgeraden, om de hierboven staande reden en omdat je zo wel vrij makkelijk weet dat er een firewall is.. mgoed.. wie ben ik
Pagina: 1