adsl waarom betaal je daar nou 170 per maand voor, en het is nog slomer dan kabel. kan je nou ecth niet meer dan 32 kb upload. ze liegen vet over de snelheden op de websites. er staat kbytes per sec. maar het is maar 1 bit ofzo. super vaag. wat is nou een connectie met meer dan 50 kb upload? en dat een beetje betaalbaar is
HuurlijnOp dinsdag 06 november 2001 19:21 schreef cyberstorm het volgende:
wat is nou een connectie met meer dan 50 kb upload? en dat een beetje betaalbaar is
je hebt met adsl wel een constante snelheid, bij kabel heb je wel eens last van 'je downloadende' buren, bij adsl heb je daar totaal geen last van!! (ieder zijn eigen lijntje naar het internet toe
A wise man's life is based around fuck you
Verwijderd
nee helaas nietOp dinsdag 06 november 2001 21:00 schreef cyberstorm het volgende:
valt dat niet te tweaken ofzo?
Maar ik zelf denk dat KPN in de nabije toekomst de lijn minder hard gaat 'knijpen'.
En als je daar niet op kunt wachten, neem je toch dit adsl:
www.bbeyond.nl
Verwijderd
ps : bij adsl betaal je voor STABILITEITOp dinsdag 06 november 2001 19:21 schreef cyberstorm het volgende:
adsl waarom betaal je daar nou 170 per maand voor, en het is nog slomer dan kabel. kan je nou ecth niet meer dan 32 kb upload. ze liegen vet over de snelheden op de websites. er staat kbytes per sec. maar het is maar 1 bit ofzo. super vaag. wat is nou een connectie met meer dan 50 kb upload? en dat een beetje betaalbaar is
Ik zelf ben heel blij met mxstream.
Als je een site-naam intikt komt het er razend-snel voor, en downloaden met 50kb/s is okee ik download toch altijd s'nachts ,dan maakt het mij niet uit of het een uurtje eerder binnen is.
so...... Pentium has spoken
wat een bullshit op die site van bbyond,
er staat 128 up en 128 down. Dan is het toch geen adsl meer als up en down hetzelfde zijn
adsl staat voor assymetric digital subscriber line...De kenmerken van bbeyond Internet Access ADSL Basic op een rij:
Supreme
128 / 128 (Down-/Upstream)
256 / 256 (Down-/Upstream)
512 / 512 (Down-/Upstream
1024 / 512 (Down-/Upstream)
2048 / 512 (Down-/Upstream)
er staat 128 up en 128 down. Dan is het toch geen adsl meer als up en down hetzelfde zijn
tampert, kriminalpolizei
Belangrijkste redenen om voor ADSL te kiezen ipv kabel:
- Vast IP-adres
- Constante snelheid
- Geen UPC
- In sommige delen van t land sneller dan kabel
- Modem is makkelijk te tweaken...(je krijgt er eigenlijk een router bij)
- Vrijwel geen storingen (heb er nog nooit last van gehad)
Lijkt me genoeg redenen dacht ik zo.....Ok, soms is kabel sneller...maar daar vind ik de voordelen van ADSL niet tegenop wegen
- Vast IP-adres
- Constante snelheid
- Geen UPC
- In sommige delen van t land sneller dan kabel
- Modem is makkelijk te tweaken...(je krijgt er eigenlijk een router bij)
- Vrijwel geen storingen (heb er nog nooit last van gehad)
Lijkt me genoeg redenen dacht ik zo.....Ok, soms is kabel sneller...maar daar vind ik de voordelen van ADSL niet tegenop wegen
Verwijderd
Bij jaja ONTELL kan je 2mbit-tot 8mbit max down lijn nemen en half mbit up, voor 115 EURO
zowiezo vind ik het raar, dat ONetell voor dezelfde prijs als MXstream basic adsl heeft alleen WEL DUBBELE UPDTREAM vergeleken met KPN...
KPN zijn stelletje BLOEDZUIGERS
zowiezo vind ik het raar, dat ONetell voor dezelfde prijs als MXstream basic adsl heeft alleen WEL DUBBELE UPDTREAM vergeleken met KPN...
KPN zijn stelletje BLOEDZUIGERS
Verwijderd
kabel ookOp dinsdag 06 november 2001 23:19 schreef kroegtijger het volgende:
Belangrijkste redenen om voor ADSL te kiezen ipv kabel:
- Vast IP-adres
geen reden, upc levert best aardige kabel, ik heb tenminste nergens last van- Geen UPC
niet overal dus- In sommige delen van t land sneller dan kabel
vannacht nog- Vrijwel geen storingen (heb er nog nooit last van gehad)
dacht het dus niet heh....alleen erg lange leases...ga maar eens op vakantie, en je hebt een ander ip...geen enkele garantie dat je ip blijft staanOp dinsdag 06 november 2001 23:46 schreef MREn het volgende:
[..]
kabel ook
Dan moet je maar eens in Regio Amsterdam navragen naar UPC.....rest my case[..]
geen reden, upc levert best aardige kabel, ik heb tenminste nergens last van
Niet overal nee.....maar wel op redelijk wat plaatsen.... (alles buiten de randstad = buitenland....dus dat telt niet mee.......)[..]
niet overal dus
Tja, 1x in de zoveel tijd gaat het wel eens fout....Bij ADSL lig je er dan eventjes uit....bij kabel heb ik er af en toe dagen af gelegen........ gemiddeld kon ik per maand zo'n 10 dagen niet internetten....da's lekker wou je zeggen....heb nu 5 maanden ADSL en nog geen last van storing gehad....was er vanacht dan misschien wel eentje...maar daar heb ik geen last van gehad dan....(lag te[..]
vannacht nog
Verwijderd
Even een kopieer en plak gedaan in een post:
2: Heb je al eens een gewone 56k modem uitgeprobeerd gedurende meer dan 1 uur? (Als nee, dan rest van de vragen laten vallen, anders weet je niet wat "traaag" is
... voor onze medemens op dialup)
3: Betaal je zelf voor je verbinding?
4: Super vaag is jouw uiting over de snelheid die op websites staat. Geef eens links joh.
5: Betaalbaar: Dan werk je er maar voor. Glazenwassen bij de buren en de auto van je pa 3x per week in de was zetten. Lijkt me niet zo moeilijk?
6: Snelheid... 't is nog steeds zo dat het afhangt van hoever je van de wijkcentrale afzit en hoeveel mensen er tegelijkertijd internetten met jou. Maar dat is met kabel ook, dus wat maakt het uit?
Zit je naast de wijkcentrale dan heb je geluk... zit je aan het eind van de flat, hoogste verdieping, dan heb je pech.
*me heeft geluk
10 meter naar beneden, 4 meter naar rechts. PING... PONG...
1: Wat voor verbinding heb je nu?Door cyberstorm - dinsdag 06 november 2001 19:21
maar hoe kan dat dan dat het zo traaag is?
2: Heb je al eens een gewone 56k modem uitgeprobeerd gedurende meer dan 1 uur? (Als nee, dan rest van de vragen laten vallen, anders weet je niet wat "traaag" is
3: Betaal je zelf voor je verbinding?
4: Super vaag is jouw uiting over de snelheid die op websites staat. Geef eens links joh.
5: Betaalbaar: Dan werk je er maar voor. Glazenwassen bij de buren en de auto van je pa 3x per week in de was zetten. Lijkt me niet zo moeilijk?
6: Snelheid... 't is nog steeds zo dat het afhangt van hoever je van de wijkcentrale afzit en hoeveel mensen er tegelijkertijd internetten met jou. Maar dat is met kabel ook, dus wat maakt het uit?
*me heeft geluk
Verwijderd
ik wel, ik heb op dit moment 5 vaste ip's, en die veranderen nooit.Op woensdag 07 november 2001 00:31 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
dacht het dus niet heh....alleen erg lange leases...ga maar eens op vakantie, en je hebt een ander ip...geen enkele garantie dat je ip blijft staan
Erg krom, want de randstad zou niet kunnen overleven zonder de technologie/industrie van BrabantDan moet je maar eens in Regio Amsterdam navragen naar UPC.....rest my case
[..]
Niet overal nee.....maar wel op redelijk wat plaatsen.... (alles buiten de randstad = buitenland....dus dat telt niet mee.......)
dat is dat echt een maximum, want ik lig er sinds kort nooit meer uit, daarvoor misschien 5 minuten per week ofzo.Tja, 1x in de zoveel tijd gaat het wel eens fout....Bij ADSL lig je er dan eventjes uit....bij kabel heb ik er af en toe dagen af gelegen........ gemiddeld kon ik per maand zo'n 10 dagen niet internetten....da's lekker wou je zeggen....heb nu 5 maanden ADSL en nog geen last van storing gehad....was er vanacht dan misschien wel eentje...maar daar heb ik geen last van gehad dan....(lag te)
Het klopt dat je naar de centrale een eigen lijn hebt maar vanaf daar verschilt het dus per carrier wat er met de lijn wordt gedaan. Ik kan je in ieder geval verzekeren dat mxstream een hogere overboeking heeft dan kabel en daardoor dus inderdaad erg traag kan[ zijn. Als je een hoge constante snelheid wil voor 80,- p/m, mag je nog wel een paar jaar doordromen want een goeie verbinding kost gewoon veel. Als ik een nieuwe BMW M3 wil kunnen kopen voor 10.000 verklaar je me ook voor gek of niet?Op dinsdag 06 november 2001 20:50 schreef zwelgje2 het volgende:
je hebt met adsl wel een constante snelheid, bij kabel heb je wel eens last van 'je downloadende' buren, bij adsl heb je daar totaal geen last van!! (ieder zijn eigen lijntje naar het internet toe
Ik weet niet precies hoe ze het ook alweer deden maar de partij waar wij zaken mee doen heeft dit inderdaad ook aangekondigd dus blijkbaar klopt het wel.Op dinsdag 06 november 2001 21:56 schreef Evilernie het volgende:
wat een bullshit op die site van bbyond,
[..]
adsl staat voor assymetric digital subscriber line...
I'm not as think as you stoned I am
Verwijderd
Ik ben zeer tevreden met ADSL, bij ons in de buurt zijn er heel veel mensen met kabel, je haalt met kabel hier dus maar iets van 15 á 20KB per seconde, wedden dat adsl dan sneller is!!!!
Verwijderd
en daar heb je nog veel meer van die 'buurten' van.Op woensdag 07 november 2001 10:46 schreef tha_big_j het volgende:
Ik ben zeer tevreden met ADSL, bij ons in de buurt zijn er heel veel mensen met kabel, je haalt met kabel hier dus maar iets van 15 á 20KB per seconde, wedden dat adsl dan sneller is!!!!
Pagina: 1