Ik heb via een bedrijf een partij hardware opgekocht, daar zat een 3Com AS/2600 bij. Wat is het, en wat kan ik er mee? Is het iets hanidgs voor netwerkgaming?
DUBBELPOST !!!!
FOEI !!!!
FOEI !!!!
The number of things that Arthur couldn't believe he was seeing was fairly large
Zeker van dat het een AS/2600 is ? Geen CS/2600 toevallig ?
'k kan er ook nix over trugvinden in mijn cataloogje ...
'k kan er ook nix over trugvinden in mijn cataloogje ...
This space intentionally left blank.
Verwijderd
De 3Com CS/2600 is een Communications Server 2600. Er kunnen V34 modems op worden aangesloten.
Wat je er thuis onder andere mee kunt :
- seriele terminals via het netwerk aansluiten op een Linux-bak (of ander UNIX-systeem zoals Sun);
- seriele printers aansluiten op je netwerk (je "misbruikt" hem dan als print-server);
- een extern modem erop aansluiten en hierover een dialup-verbinding naar je provider opzetten.
Dus een "gemiddelde" thuisgebruiker heeft er niets aan, je moet toch wel een antiek-verzamelaar/freak zijn om er iets aan te hebben.
- seriele terminals via het netwerk aansluiten op een Linux-bak (of ander UNIX-systeem zoals Sun);
- seriele printers aansluiten op je netwerk (je "misbruikt" hem dan als print-server);
- een extern modem erop aansluiten en hierover een dialup-verbinding naar je provider opzetten.
Dus een "gemiddelde" thuisgebruiker heeft er niets aan, je moet toch wel een antiek-verzamelaar/freak zijn om er iets aan te hebben.
The number of things that Arthur couldn't believe he was seeing was fairly large
Pagina: 1