Ik heb al van alles geprobeerd maar ik snap er nu echt niks meer van
Het spel heb ik op mijn 1ste pc (athlon 700, 256 mb, geforce 2mx, soundblaster live) en op mijn 2de pc (Cel 266@400, 256 mb, geforce 2mx, Fortissimo) geinstaleerd. Nu had ik laatst met mijn 1ste pc via internet gespeeld dus moest ik hem updaten. Daarom kon ik niet meer op het netwerk spelen omdat mijn 2de pc niet geupdated was. Dus toen wou ik hem updaten maar dat lukt niet
Heeft iemand dit al eens eerder gehad?? Of weet iemand hoe ik dit kan oplossen?? Ik heb al geprobeerd het spel in RA 2 en met de patch die je kan downen te updaten maar beide lukt niet.
Deel je het internet via 1 van die PC's ?
Edit : Zoja, dan moet je mischien in de prefs ff "passive ftp" aanzetten, dat was bij mij het probleem
Edit : Zoja, dan moet je mischien in de prefs ff "passive ftp" aanzetten, dat was bij mij het probleem
zal ik zo effe posteOp dinsdag 06 november 2001 19:13 schreef Fighter het volgende:
wat voor foutmelding geeft ie dan?
je kan automatisch updaten maar als je problemen hebt kan je ook proberen om via een losse patch te upgraden deze is te vinden op de westwood website.
misschien is dit een oplossing
Nee daar heb ik een e-smith server voorOp dinsdag 06 november 2001 19:15 schreef RoeLz het volgende:
Deel je het internet via 1 van die PC's ?
Hmm weer blauw scherm
Het is trouwens wel cd2 van RA2 maar dat maakt toch niks uit?
Probeer het eens zoals brainball suggereert!Op dinsdag 06 november 2001 20:23 schreef brainball het volgende:
je kan automatisch updaten maar als je problemen hebt kan je ook proberen om via een losse patch te upgraden deze is te vinden op de westwood website.
Patch(es) voor Red Alert 2 gewoon downloaden en installeren!
nope heb beide al geprobeerdOp woensdag 07 november 2001 00:39 schreef Epitome het volgende:
[..]
Probeer het eens zoals brainball suggereert!
Patch(es) voor Red Alert 2 gewoon downloaden en installeren!
RA2 uninstallen (en helemaal van de HD verwijderen) en opnieuw installeren op de bak waar je die foutmelding krijgt 
Ik meen me te herinneren dat ik deze melding een keer kreeg toen ik de Westwood dir van een ander op een LAN-Party kopiëerde en probeerde te updaten.
Ik meen me te herinneren dat ik deze melding een keer kreeg toen ik de Westwood dir van een ander op een LAN-Party kopiëerde en probeerde te updaten.
Lukt ook nietOp woensdag 07 november 2001 01:30 schreef Epitome het volgende:
RA2 uninstallen (en helemaal van de HD verwijderen) en opnieuw installeren op de bak waar je die foutmelding krijgt
Verwijderd
je hebt er tog geen no cd crack of speel-crack overheengegooid? want dan is de exe file aangetast...
Ah heb ik ook gehad.Op woensdag 07 november 2001 00:26 schreef tinus1983 het volgende:
Dit krijg ik al foutmelding:
Old file not found. However a file of the same name was found. No update done since file contents do not match.
Dit vind ik heel vaag want dat had ik bij die andere pc niet
Probleem was de MapEditor als je die instaleerd dan veranderd ie RA2.mix of RA2.ini (1 van die 2) en sommige updates kijken naar de Filename maar ook naar de Filesize en als die veranderd is dan kan dat voor problemen zorgen.
DeInstaleer beide, instal daarna RA2+updates en dan pas de MapEditor.
Heb je echter geen Editor dan weet ik het ook niet maar dit was mijn ervaring met die foutmelding.
succes
Yep het is dat laatste filetje waar die vastloopt maar ik heb de mapeditor niet geinstaleerd dus daar kan het niet aan liggen.Op woensdag 07 november 2001 17:37 schreef Solid_Seal2 het volgende:
[..]
Ah heb ik ook gehad.
Probleem was de MapEditor als je die instaleerd dan veranderd ie RA2.mix of RA2.ini (1 van die 2) en sommige updates kijken naar de Filename maar ook naar de Filesize en als die veranderd is dan kan dat voor problemen zorgen.
DeInstaleer beide, instal daarna RA2+updates en dan pas de MapEditor.
Heb je echter geen Editor dan weet ik het ook niet maar dit was mijn ervaring met die foutmelding.
succes
Volgens mij heb ik de oplossing 
Ik heb dit probleem nl ook al een keer of 5 gehad
RA2 heb ik al ongeveer 40x geinstalleerd, en ik overdrijf niet!
Ik heb een hele tijd online gespeeld met een goed serienummer, totdat ik em een keer opnieuw installeerde, en mijn cd-key opeens invalid was
. Misschien dat iemand me daar mee kan helpen aub.
Maar goed: de waarschijnlijke oplossing is om ra2 helemaal te uninstallen EN ook de keys in je registry eruit te gooien, dit moet je ff handmatig via regedit doen (start -> uitvoeren -> regedit -> ENTER
). Ik zal even het hele verhaal van Westwood hieronder neerzetten
Ik heb een hele tijd online gespeeld met een goed serienummer, totdat ik em een keer opnieuw installeerde, en mijn cd-key opeens invalid was
Maar goed: de waarschijnlijke oplossing is om ra2 helemaal te uninstallen EN ook de keys in je registry eruit te gooien, dit moet je ff handmatig via regedit doen (start -> uitvoeren -> regedit -> ENTER
-Why do I get an "Old file does not exist" error when updating Red Alert 2?
*The patch is not recognizing some the installed files on your system or you one or more corrupted game files. This will result in receiving the error message 'Old File Not Found.'
You need to uninstall the game from the Autorun menu, or click on "Start", then "Programs". Select "Westwood", then "Red Alert 2" , and "Uninstall Red Alert 2".
Before making any changes to the Registry you will want to "back it up". This will enable you to return to your original settings in the case that an unnecessary change is made. To "back up" the System Registry select Registry in the upper left corner of the RegEdit program, select Export Registry, and a small prompt will appear asking for a file name and destination. You can save the file under any name you like, we suggest Westwood. Save the file to your desktop, this will make it much easier to locate if needed.
Once the file is saved, you have successfully "backed up" your System Registry. In the event that you want to revert back to the original settings, go through the same steps, except instead of selecting Export Registry, select Import Registry and the file located on your desktop.
Then, go to: [Start], "Run", and type "regedit". When your Registry Editor program appears, hit the [F3] key on your keyboard. Type "red alert 2" in the space provided and hit "Find". When it finds a key with Red Alert 2, hit the delete key to delete it. Hit the F3 key again and do the same thing for every instance of "red alert 2" until it says that it has finished searching through the registry. If needed, it may also help to completely delete the Westwood folder from the C: drive, you can use Windows Explorer to do this. Finally, restart your machine and reinstall the game. Make sure 'Shared Internet Componants' is checked [X].
Download the latest update by using the autoupdate feature when you first insert the CD, or by selecting autoupdate from the Red Alert 2 folder on your start menu. This will allow you to auto-update and will make sure that you receive the updates in the proper order.
RA2.mix is a very large file, and can take several minutes to process, even on the fastest of computers. The update has probably not stalled, but is still processing the files. Please press 'CTRL+ALT+DEL' and look in your task manager. As long as the patch says 'Running', it is fine. If it starts to say 'Not Responding' or gives an error, please end the process and reinstall the game, then try manually downloading the patch from this site: [url="htp://www.westwood.com"]htp://www.westwood.com[/url], click Support then File Updates and Patches.
Note that you will have to install the patch manually if you do this
Dit heb ik ook al geprobeerd. Het wil me echt niet lukkenOp woensdag 07 november 2001 20:08 schreef handige_harrie het volgende:
Volgens mij heb ik de oplossing
Ik heb een hele tijd online gespeeld met een goed serienummer, totdat ik em een keer opnieuw installeerde, en mijn cd-key opeens invalid was![]()
![]()
. Misschien dat iemand me daar mee kan helpen aub.
Maar goed: de waarschijnlijke oplossing is om ra2 helemaal te uninstallen EN ook de keys in je registry eruit te gooien, dit moet je ff handmatig via regedit doen (start -> uitvoeren -> regedit -> ENTER). Ik zal even het hele verhaal van Westwood hieronder neerzetten
[..]
Ik denk dat ik de pc maar eens opnieuw ga instaleren misschien werkt het dan weer.
Of heeft iemand anders nog een oplossing
Pagina: 1