gezocht TOSHIBA SD-210E, waar o waar

Pagina: 1
Acties:

• Red devil
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16:20
Volgens de kieskeurig site (www.kieskeurig.nl) en www.totaldvd.net/reviews is dit een ware topper.

Hij is niet standaard regio vrij maar dat kan me niet zoveel schelen aangezien alle films die je tegenwoordig bij de videoboer vindt regio 2 zijn.

Ik kan hem echter alleen bij
http://www.yourproductinmind.com voor fl 666 vinden.

Google e.d. leveren niks op. Zijn er nog tweakers die hem ergens anders hebben gekocht?

Een plaats bovenin Nederland zou ideaal zijn. (woon nu in Groningen)

Verwijderd

ook volgens What Hifi

ff google

Verwijderd

Ik heb em uit duitsland.
Incl. verzenden 600 piek. :)

Verwijderd

best buy in what-hifi tests, is dus inderdaad een goede, ben ook benieuwd waar je hem een beetje goedkoop kan halen :7

• Opa
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:15

Opa

Nu Multifocaal!

Was best buy, voordat de nieuwe Pioneer DV-444 uit kwam. Met name de foutcorrectie van de Pioneer is beter en het beeld is van absolute topklasse.

Lees de test van allebei op Area DVD punt De

Daarom, en omdat hij zo schitterend plat is, wil ik nu een Pioneer. Voor zover ik weet kan alleen pcu.nl hem regiovrij leveren maar die hebben er f 50 boven op gegooid....

Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024

• Red devil
Ok dan! die pioneer lijkt me ook wel wat, maar die is wel een stuk duurder dan. Regio vrij en onder rembours wordt ie 875 piek... Hmmmmmm

• Red devil
Nog meer mensen voor die toshiba? Want die Pioneer lijkt me wel erg goed maar wel wat te duur.

Verwijderd

He red devil, ik was ook op zoek naar die toshiba, maar ook ik kon hem nergens vinden.
Vorige week heb ik de Pioneer DV-444s gekocht regiovrij, en dit is een heel fijn spelertje. *D

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-05 20:04
Ik heb die Tosh gezien voor 444,- (serieus!) bij de MediaMarkt in Rijswijk. Was wel al een aantal weken terug...

https://www.strava.com/athletes/10490675

• Red devil
Op woensdag 07 november 2001 19:36 schreef GoldieLox het volgende:
Ik heb die Tosh gezien voor 444,- (serieus!) bij de MediaMarkt in Rijswijk. Was wel al een aantal weken terug...
Wow cool! In Groningen zit nu ook sinds kort een MediaMarkt! Morgen gelijk ff belle!

En Oltje 3 waar heb jij die pioneer vandaan? En voor hoeveel???

• Red devil
Heb de toshiba gevonden!

Voor 550 piek bij Mediamarkt incl verwijderingsbijdrage!
De garantie is standaard 1 jaar en als je 3 jaar wilt hebben kost je dat 75 piek (deze 3 jarige garantie is wel uitgebreider en als er na 3 jaar niks gebeurd is krijg je de helft terug van die 75 piek) Maar ik aarzelde en de verkoper gaf me de 3 jarige garantie voor 50 piek mee!

Top DVD speler! En hij is erg scherp en mooi!

Verwijderd

Damn, nou zit ik ook te twijfelen tussen de Toshiba en de Pioneer :( :P

Scheelt wel wat geld.. maar als ie beter/stiller/etc is dan ben ik dat er wel voor over natuulijk.

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-05 20:04
Op zaterdag 10 november 2001 22:52 schreef Red devil het volgende:
Heb de toshiba gevonden!
Voor 550 piek bij Mediamarkt incl verwijderingsbijdrage!
Hmm, da's wel een goede deal. Nu kan ik bij Richersounds in Utrecht gaan zeggen dat ie 550,- kost bij de mediamarkt, moeten ze de prijs verlagen...

Ben overigens nog steeds aan het twijfelen over de aanschaf van een standalone, ik heb al een DVD-ROM en TV-Out op m'n Radeon.

https://www.strava.com/athletes/10490675

• Red devil
Op maandag 12 november 2001 10:30 schreef GoldieLox het volgende:

[..]

Hmm, da's wel een goede deal. Nu kan ik bij Richersounds in Utrecht gaan zeggen dat ie 550,- kost bij de mediamarkt, moeten ze de prijs verlagen...

Ben overigens nog steeds aan het twijfelen over de aanschaf van een standalone, ik heb al een DVD-ROM en TV-Out op m'n Radeon.
Ik vind het gemak van een standalone erg belangrijk en de mp3 functie niet te vergeten.
Damn, nou zit ik ook te twijfelen tussen de Toshiba en de Pioneer
Scheelt wel wat geld.. maar als ie beter/stiller/etc is dan ben ik dat er wel voor over natuulijk.
Ik hoor die toshiba niet hoor, misschien als ik het geluid uitzet maar verder hoor ik er niks van.
Pagina: 1