Phreak schopt kont, Grrrrrene ook ;)
Snap ik het of snap ik het 
Gebruik aub wat leestekens..
Gebruik aub wat leestekens..
Snap er niet veel van om eerlijk te zijn, Pricewatch laat toch zien welke winkel het goedkoopst is 
Gelukkig snapt HlpDsK het wel
Gelukkig snapt HlpDsK het wel
En je hebt ook nog een winkelwagentje om te zien welke combinatie van producten bij welke winkels het goedkoopst zijn.
Mjah, ik moet zeggen dat ik het ook vrij niet-intuitief (<-- woord?) vind.Op dinsdag 06 november 2001 19:00 schreef Femme het volgende:
En je hebt ook nog een winkelwagentje om te zien welke combinatie van producten bij welke winkels het goedkoopst zijn.
Het zou inderdaad wel leuk zijn, als je krijgt te zien welke ene winkel er met die combi van producten het goedkoopst is
Dus niet welke combi er met welke verzendkosten het goedkoopst is, maar waar die combi het goedkoopst is. Persoonlijk heb ik er wel een paar tientjes voor over om het allemaal bij een shop vandaan te hebben.
Alleen is het niet altijd mogelijk om alles bij een winkel te halen (volgens de pricewatch), dus zou het wel kewl zijn, als die probeerde een combi te maken van zo weinig mogelijk winkels met een zo laag mogelijke prijs
(als we veeleisend zijn moet je het zeggen hoor
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Wat ik dus bedoel is dat als ik een pc wil kopen heb ik een video kaart nodig cpu mobo enzz , maar als ik deze bij 6 verschillende bedrijven moet kopen ben ik heel wat extra geld kwijt aan rembours kosten verzendkosten enzz
Phreak schopt kont, Grrrrrene ook ;)
Pagina: 1