Toon posts:

Corsair VS Mushkin

Pagina: 1
Acties:
  • 77 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Athlon tb 1400 op een abit kg7raid bordje en heb corsair een lat van 256mb pc 2400 cas 2 van corsair mijn max fsb is 140 en ik geraak max op 1580 , dat is overigens niet veel. Zou ik verder geraken als ik bv een lat mushking pc2100 cas 2 koop, want dat schijnt beter te zijn. Overigens kan ik met dit geheugen niet booten op mijn cas2 mem ultra settings en zou dit met die muskin dan wel gaan??

heb search geprobeerd, maar deze werkt voor de moment niet, dus pls no response met bv : gebruik search want da ga voor de moment niet :)

• XTerm
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-06-2025
Search werkt terug en BTW er zijn mirrors van de search
B-)

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09:34

botoo

💀 too old to die young

Voor wat het waard is: ik heb zowel PC133cas2 van Corsair als van Mushkin gebruikt, en ik heb geen verschillen kunnen ontdekken.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-07 05:15
In de C't (niet computertotaal :r) ) van deze maand staat een hele review van geheugens met o.a ook deze 2.

C't kan je wel vertrouwen want die zeggen ook dat het rotzooi is wanneer iets rotzooi is. Zo weet je tenminste waar je aan toe bent.

Senile! Senile Oekaki

• Cis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-08 09:47

Cis

Op dinsdag 06 november 2001 22:40 schreef _bas_ het volgende:
In de C't (niet computertotaal :r) ) van deze maand staat een hele review van geheugens met o.a ook deze 2.

C't kan je wel vertrouwen want die zeggen ook dat het rotzooi is wanneer iets rotzooi is. Zo weet je tenminste waar je aan toe bent.
Ff inscannen, vrind? :9~

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

Verwijderd

Ik denk eerder dat je CPU niet meer wil. Corsair en Mushkin (en ook Crucial) wil echt wel makkelijk over de 140. Zelfs 155 of zo moet lukken.

Verwijderd

In bovengenoemde C'T stond dat pc150 van Mushkin nog niet eens foutloos op 133 liep (ging over 128mb modules). Je kan beter micron kopen. Dat corsair en mushkin zijn erg duur maar niet beter.

Verwijderd

Micron??? dat zijn toch de chippies die op Corsair zitten :?

Hmz. COrsait loopt absoluut dus wel boven de 140Mhz... en Musking as I know ook. Corsair loopt meestal rond de 148-150Mhz stabiel op CAS2.

Kan je Norhtbridge het misschien niet aan? beter koelen misschien, if misschien is er een kachel vorming bij je geheugen modules, waardoor ze gewoon te heet worden...

Ik weet het niet... maar het kan

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-08 20:42

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Move HA -> PMG

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:21

Exirion

Gadgetfetisjist

En de Search werkt weeeer :P

[search=corsair mushkin]

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.