Toon posts:

Listmenu en javascript

Pagina: 1
Acties:
  • 118 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Wie heeft er goed advies?

Waar ik aan werk, is een simpele betelmogelijkheid. Mijn idee is om in het eerste listmenu een item te selecteren. In het tweede listmenu moet dan de bijbehorende items komen te staan. Als men hier dan een keuze heeft gemaakt moet in een derde veld de prijs komen.

Ik ben al zover dat een item in het eerste menu een selectie geeft van bijbehorende items in de tweede. Alleen de slag naar het derde veld krijg ik niet voor elkaar!

Alles werkt met een javascript.

Wie heeft er goede raad?

Verwijderd

Zoek es op forms in layers.

En als je een beetje verstand van forms en if/else hebt kun je dat makkelijk maken...

• SWfreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Laat anders eens wat code zien. Hoe zit je pagina precies in elkaar en wat lukt er niet? Als je de tweede box goed krijgt, dan moet de prijs niet meer zo moeilijk zijn...

Verwijderd

Topicstarter
Heb het script aangepast naar het voorbeeld van McVirus, nu werkt het inderdaad wel. Wat op een andere manier bezig, met een dood einde :-(
Dank voor jullie hulp!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben aan de slag geweest met het voorbeeld van McVirus, maar ook dat gaf geen oplossing. Ik heb mijn script neergezet op http://www.farmalinks.nl/bestel

Op dit ogenblik is alleen Aambeien actief als aandoening!
Het idee is een simpele bestel mogelijkheid (via de mail), dus aandoening selecteren, de bijbehorende middel in de 2e box en na selectie van het middel de prijs in de 3e box.

Hopelijk weet iemand raad, mijn kennis op het gebied van javascript gaat niet zover dat ik de 3e selectie voor elkaar krijg ;'(

Verwijderd

Topicstarter
Heeft niemand een idee hoe ik dit moet oplossen? :'(
Ik heb het zelf nog niet kunnen vinden.

• 2
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-03 13:52

2

Ja je geeft natuurlijk de nieuwe select options ook allemaal values mee, namelijk de prijzen van het product. Dan kun je die waarde onChange in je tekstboxje laten verschijnen.

zie hier »

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-09 16:29
Hmm dem.......ik was ook al met een voorbeeldje bezig.....ongeveer zelfde principe.

http://mcviruss.nl/got/farmalinks.html

Verwijderd

Topicstarter
Dank voor jullie hulp, ik kan weer verder met mijn werk :)
Pagina: 1