Ik ben er net weer en nu zie ik dat mijn icon niet meer werkt, dus ik kijken enzo en nu is het erg aso dat ik een bmp file heb als icon. Wat maakt het nou uit, het is toch van het web?
Nee.
Zo gaat ie natuurlijk nooit werken.
En waarom geen BMP?
Er zijn zat andere formaten die precies hetzelfde plaatje een stuk kleiner kunnen laten zien..
Edit: Layout fokte op
code:
1
2
3
| http://gathering.tweakers.net/een%20bmp%20is%20natuurlijk%20 zin%20erg%20sociaal.%20plz%20maak%20er%20gif%20of%20jpg %20of%20zo%20van |
Zo gaat ie natuurlijk nooit werken.
Er zijn zat andere formaten die precies hetzelfde plaatje een stuk kleiner kunnen laten zien..
Jij mag dan superturbo-internet hebben, 60 procent van Nederland, en dus GoT, moet zich nog behelpen met een dialupje. En een .BMP kan je veel van zeggen, maar niet dat-ie klein is.
Capice?
Capice?
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Ook al heb je snel internet dan slaat het nog nergens op om een bmp te nemen.
Een beetje efficiënt mag een plaatje wel zijn qua grootte lijkt me.
Een beetje efficiënt mag een plaatje wel zijn qua grootte lijkt me.
Het plaatje is 60x60 en als ik die in .JGP zet dat wordt het heel lelijk. Omdat het orgineel ook van een plaatje van .BMP komt.
Jou plaatje is ook .BMP zo te zien.Op dinsdag 06 november 2001 18:21 schreef Webgoodie het volgende:
Nee.
code:
1 2 3 http://gathering.tweakers.net/een%20bmp%20is%20natuurlijk%20 zin%20erg%20sociaal.%20plz%20maak%20er%20gif%20of%20jpg %20of%20zo%20van
Zo gaat ie natuurlijk nooit werken.En waarom geen BMP?
Zijn plaatje is een .PNG, da's toch echt iets anders...Op dinsdag 06 november 2001 18:26 schreef ExiRana het volgende:
[..]
Jou plaatje is ook .BMP zo te zien.
Virussen? Scan ze hier!
Op dinsdag 06 november 2001 18:28 schreef wildhagen het volgende:
[..]
Zijn plaatje is een .PNG, da's toch echt iets anders...
kan .png wel? dat zijn meestal piepkleine files en de browser ondersteunt ze!Op dinsdag 06 november 2001 18:28 schreef wildhagen het volgende:
[..]
Zijn plaatje is een .PNG, da's toch echt iets anders...
Je ziet mijn icoon, het kan dus!Op dinsdag 06 november 2001 18:31 schreef Molybdenum het volgende:
[..]
kan .png wel? dat zijn meestal piepkleine files en de browser ondersteunt ze!
Verwijderd
Leuke redenering, maar omdat 'ie op het web staat' mag het wel ? Je weet wel hoe internet werkt enzo ?Op dinsdag 06 november 2001 18:20 schreef ExiRana het volgende:
...nu is het erg aso dat ik een bmp file heb als icon. Wat maakt het nou uit, het is toch van het web?
hehehe, wat ben ik stom! ik heb zelf ook een .png als icoon!Op dinsdag 06 november 2001 18:32 schreef Webgoodie het volgende:
[..]
Je ziet mijn icoon, het kan dus!
en hij is maar 670 bytes!
ik snap sowieso eigenlijk niet waarom png nog niet echt is doorgebroken. veel kleuren (kan je van .gif niet zeggen) en compact (zonder kwaliteitsverlies). nu alleen nog transparancy en animatie.
Maar hij doet et nietOp dinsdag 06 november 2001 18:38 schreef ExiRana het volgende:
Ik heb ook een file nu.
[edit] nu wel
Ja, je hebt gelijk: ik vind hem nu niet zo mooi meerOp dinsdag 06 november 2001 18:38 schreef ExiRana het volgende:
Ik heb ook een file nu.
Beetje offtopic:Op dinsdag 06 november 2001 18:37 schreef Molybdenum het volgende:
ik snap sowieso eigenlijk niet waarom png nog niet echt is doorgebroken. veel kleuren (kan je van .gif niet zeggen) en compact (zonder kwaliteitsverlies). nu alleen nog transparancy en animatie.
PNG kan wel transparant (met alpha channels en weet ik veel wat allemaal), en zelfs bewegend (alleen dan heet het anders, MNG ofzo), het probleem is dat de browsers het nog niet geweldig ondersteunen. Geloof dat MSIE 5.x voor Mac de beste ondersteuning had, en zelfs die had nog niet alles
Check voor meer info http://burnallgifs.org/
Als je als jpg met 70% quality saved moet je erg goede ogen hebben om het verschil te zien hoor.Op dinsdag 06 november 2001 18:26 schreef ExiRana het volgende:
Het plaatje is 60x60 en als ik die in .JGP zet dat wordt het heel lelijk. Omdat het orgineel ook van een plaatje van .BMP komt.
Pagina: 1