hoe kan ik via telnet onder win2k een verbinding maken met een site, ik moet voor schoolopdrachten een verbinding leggen met orafem.hvu.nl, maar op school vertellen ze hier niet veel over,
alvast bedankt
alvast bedankt
Hoewel je kabelverbinding problemen zou kunnen geven denk ik eerder dat het bij orafem.hvu.nl zit. Die host bestaat namelijk niet (probeer hem maar eens te pingen). Kan het zijn dat je deze host alleen vanaf het intranet op je school kan bereiken?Op dinsdag 06 november 2001 18:57 schreef Trancefreak het volgende:
"De verbinding is mislukt" kan het zijn dat mijn kabelverbinding problemen geeft of dat ik daarvoor eerst nog dingen in moet stellen ovzo?
niet echt imhoOp dinsdag 06 november 2001 19:12 schreef jeroene het volgende:
[..]
Btw, dit is nu niet echt "advanced networking", of wel?!?
When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself
Geen idee. Misschien is de host (tijdelijk) down? Op dit moment is die host niet op internet bekend dus je kan er echt niet op komen. Tenzij je klasgenoot een of andere private nameserver gebruikt natuurlijk... Misschien belt hij wel in bij school? Ik heb geen idee. Tip: vraag het eens aan je klasgenootje!Op dinsdag 06 november 2001 19:36 schreef Trancefreak het volgende:
waarom werkt het bij een klasgenoot onder win98 dan wel?
Mijn plekkie + Sympathisant van 'GoT voor Behoud der Nederlandsche Taal' [GvBdNT]
keiglad.Op dinsdag 06 november 2001 20:43 schreef Trancefreak het volgende:
Thnx strato, volgens mij heb ik je vandaag nog gesproken en zit ik bij je in de klas, toevallig he
Mijn plekkie + Sympathisant van 'GoT voor Behoud der Nederlandsche Taal' [GvBdNT]