Na Alcatel tweak krijgt hub geen signaal meer...

Pagina: 1
Acties:

• ederooij
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-07 10:26

ederooij

MOOOOOOOOOOOH

Topicstarter
Ik heb zojuist de Alcatel tweak over mijn modem gegooid en hij werkt perfect op 1 ding na.

Mijn Hub, waar hij al lang op aangesloten sond, ontvangt geen signaal meer van de modem. Ik heb het met een straight en een cross-cable geprobeerd maar niets helpt. Internetten zelf doet hij gewoon als iik hem direct op mijn pc aansluit.

Ik heb trouwens als hub de HP Hub-12R (j3200a). Deze heeft geen uplink.

Bennie gek, ben een koe!

Verwijderd

geen uplink?? die heb je toch echt nodig... (tenminste... ik had hem eerst niet in de uplink... toen deed hij het niet...) bovendien moet het een hub zijn die 10mbit aankan...

• vandenberg
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-03-2016
Op dinsdag 06 november 2001 18:43 schreef PepsterPep het volgende:
geen uplink?? die heb je toch echt nodig... (tenminste... ik had hem eerst niet in de uplink... toen deed hij het niet...) bovendien moet het een hub zijn die 10mbit aankan...
Met een cross-kabel heb je geen uplink nodig.

Systeem

• ederooij

ederooij

MOOOOOOOOOOOH

Topicstarter
Heb net maar uit onmacht alles in oude staat teruggebracht. Jammer, het was zo'n mooi idee dat het kon.

Mijn hub kan het trouwens hebben, het is een 10base-T hubje. Bedankt voor de hulp maar we gaan gewoon op de oude manier verder.

Bennie gek, ben een koe!

• P.B.
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op dinsdag 06 november 2001 18:56 schreef vandenberg het volgende:

[..]

Met een cross-kabel heb je geen uplink nodig.
Precies. mm als ie op de hub staat brandt er dan wel n groen lampje op het modem? (achterop)

• vandenberg
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-03-2016
Op dinsdag 06 november 2001 19:16 schreef ederooij het volgende:
Heb net maar uit onmacht alles in oude staat teruggebracht. Jammer, het was zo'n mooi idee dat het kon.

Mijn hub kan het trouwens hebben, het is een 10base-T hubje. Bedankt voor de hulp maar we gaan gewoon op de oude manier verder.
Zeker jammer, ligt aan je hub (als de kabels tenminste goed waren).

Systeem

• ederooij

ederooij

MOOOOOOOOOOOH

Topicstarter
Nu doe ik het via de oude manier, internet sharing. De hub werkt nu dus wel. Hij is dus niet brak of zo.

Maar toen ik de modem na de tweak rechtstreeks aansloot op de hu ging er geen lampje branden. Terwijl er wel verbinding was als ik de modem rechtstreeks op mijn netwerkkaart aansloot. Ik zou echt niet weten waar het aan zou kunnen liggen.

Bennie gek, ben een koe!

Pagina: 1