Zijn er ook programmaatjes waar je heel makkelijk ip adressen kunt blocken. Ja een firewall. Ik gebruik Tiny Personal Firewall
dat is een totaal regelgestuurde firewall en ja daar kan ik ze wel invoeren maar voor elk ip-adres een regel aanmaken zie ik niet zitten. 
Ik heb na een halve dag al 5 requests die niet horen. Ze zijn allemaal het zelfde nl:
-----------------------------------------------------
212. . . - - [06/Nov/2001:17:16:53 +0100] "GET /scripts/root.exe?/c+dir HTTP/1.0" 404 285
enz..... nog een par van deze strekking-----------------------------------------------------
Ik heb uit solidariteit maar even het ip-adres van degene weggehaald. Al ben ik niet blij
. Maar ik neem aan dat diegene niet weet dat hij besmet is met Nimda. Dat denk ik tenminste. Bij de meeste ip-adressen die ik probeer te bekijken gaat mijn NAV 2002 gelijk loeien
dat er een Nimda is gesignaleerd. En dat hij is gerepaired. 
Het liefste een proggie maar als iemand een perfecte gratis firewall weet. Die beter is dan TPF
.
Ik heb na een halve dag al 5 requests die niet horen. Ze zijn allemaal het zelfde nl:
-----------------------------------------------------
212. . . - - [06/Nov/2001:17:16:53 +0100] "GET /scripts/root.exe?/c+dir HTTP/1.0" 404 285
enz..... nog een par van deze strekking-----------------------------------------------------
Ik heb uit solidariteit maar even het ip-adres van degene weggehaald. Al ben ik niet blij
Het liefste een proggie maar als iemand een perfecte gratis firewall weet. Die beter is dan TPF