(Team n00b) hoe joinen wij DPC met ons eigen Team?

Pagina: 1
Acties:

• [NUT]
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-05 11:18

[NUT]

Heppiedepeppie

Topicstarter
Zie topic.

Ik heb een eigen RC5 (Sub-)team gemaakt, en wil nu met dit team de DPC weer binnen walsen... hoe :?

please... ik heb de search gebruikt, maar de dingen die ik vond waren niet duidelijk voor mij als leek... |:(

Team&naam is v.a. morgen [DPC] KSI Power Grazers

plz help!

[edit]

sorry vergeten RC5 voor (Sub-)team te zetten... |:(

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Op dinsdag 06 november 2001 18:04 schreef nutie het volgende:
Zie topic.

Ik heb een eigen (Sub-)team gemaakt, en wil nu met dit team de DPC weer binnen walsen... hoe :?

please... ik heb de search gebruikt, maar de dingen die ik vond waren niet duidelijk voor mij als leek... |:(

Team&naam is v.a. morgen [DPC] KSI Power Grazers

plz help!
Welk project ?? Met ECCp kan ik je helpen.

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22-05 23:35

Chakotay

Lick here to continue

Het idee van een subteam is dat je met zn allen op 1 email adres flusht, met dat email adres moet je gewoon op de normale manier DPC joinen :)

<a href=http://stats.distributed.net/pjointeam.php3?team=10313>Hier</a> klikken en je email+pass invoeren dus, dan ben je morgenochtend lid :)

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0

• [NUT]
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-05 11:18

[NUT]

Heppiedepeppie

Topicstarter
Op dinsdag 06 november 2001 18:11 schreef Chakotay het volgende:
Het idee van een subteam is dat je met zn allen op 1 email adres flusht, met dat email adres moet je gewoon op de normale manier DPC joinen :)

<a href=http://stats.distributed.net/pjointeam.php3?team=10313>Hier</a> klikken en je email+pass invoeren dus, dan ben je morgenochtend lid :)
hmmz... tjah... ik was al lid, ben dus ge-retired om bij ons eigen team te gaan... dus eigenlijk heb ik nu een team aan gemaakt voor niks? ;(

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22-05 23:35

Chakotay

Lick here to continue

Je hebt een echt team in de dnet stats aangemaakt? Das idd zinloos ja, teams joinen kan niet :/

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0