Dxr3 / PC DVD Player probleem

Pagina: 1
Acties:

• real_jd
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-04-2025

real_jd

Go ahead punk... Make my day!

Topicstarter
Sinds kort werkt de PC DVD Player bij mij niet meer. ik heb hem al eens opnieuw geinstalleerd, maar (zonder foutmelding) start -ie gewoon geen dvd meer op.

Nu heb ik PowerDVD geinstalleerd. Maar als ik dan bijvoorbeeld Star Wars: The Phantom Menace opstart krijg ik alle menu's in het Frans te zien. Dat is al vervelend, maar het lukt me jiet om via PowerDVD en de Dxr3 beeld op mijn tv te krijgen. Overigens werkt de interactual player van de dvd ook niet. Op de pc van een vriend (creative dxr2) werkt wel gewoon alles.

Kan iemand me vertellen hoe ik via PowerDVD beeld op tv kan krijgen? Als iemand een andere oplossing weet (ook i.v.m. franse menu's) is dat ook prima natuurlijk.

• Jochem Knoops
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-11-2025
Nou ik heb ook een dxr3 en had problemen om het onder win2k stabiel te krijgen (metd e beta drivers), toen kwam een vriend van me op het idee om de hollywood drivers te gebruiken omdat het namelijk dezelfde chipset is.
en die werken perfect bij mij.
en ik gebruik dvd station die ook van hun afkomt en kan lekker makkelijk dvd op tv kijken via de dxr3 kaart,
succes ermee

Verwijderd

toevallig een HP scanner?

dat levert namelijk die problemen op, mischien andere USB apparaten ook wel. weet ik niet. maar onder win 98SE had ik iid hetzelfde toen heb ik mijn scanner uitgeschakkeld, (rechtermuisknop eigenschappen, .......... uitschakkelen in dit harware profiel).

• real_jd

real_jd

Topicstarter
Zal het direct proberen.

• real_jd

real_jd

Topicstarter
Ik heb in ieder geval geen HP scanner. Wel een wacom tablet en een Logitech USB. Maar eerder was dit allemaal ook geen probleem.

• Jochem Knoops

• Jochem Knoops
Ik heb trouwens geen flauw idee of en hoe een usb apparaat kan beinvloeden of je dxr3 kaart goed werkt, ik gebruik zelf geen usb (wel aansluitingen voor enzo) dus ik hebe r zelf geen last van enzo.

• real_jd

real_jd

Topicstarter
Helaas werkt de oplossing van Jochem niet voor mij... Ik krijg een foutmelding bij DVD-player: "EEPROM Tampered. Please contact your reseller."

Toch bedankt Jochem. Iemand nog een oplossing?

• real_jd

real_jd

Topicstarter
Inmiddels ook al geprobeert om dx3 drivers bij hollywood programma en vice versa. Werkt niet.... Iemand nog een oplossing? Waar kan ik bij PowerDVD instellen dat de tv moet worden aangesproken?

• real_jd

real_jd

Topicstarter
Niemand?

Verwijderd

Op dinsdag 06 november 2001 20:20 schreef real_jd het volgende:
Waar kan ik bij PowerDVD instellen dat de tv moet worden aangesproken?
Dat gaat je alleen met de tv-out van je videokaart lukken (als je die hebt ja :P). PowerDVD kan niet via de DXR-3 uitgang 'uitzenden'.

Verwijderd

kan dat ook met de drx2? die driver gebruiken?
Pagina: 1