Toon posts:

wat is eerlijke ruil?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heej mensen..
toen ik laatst begon met een nieuwe lay-out te maken voor mn site kwam er iemand met een goed voorstel en gaf zn eigen lay-out:
http://members.ams.chello.nl/jgast/allyourlyrics/

Dit leek me een uitermate geschikte lay-out voor mn eigen lyrics site dus ik gebruikte deze structuur/lay-out om zelf iets te maken: http://www.hotlyrics.net/hotlyrics_new.

Uiteindelijk wilde de eigenaar van http://members.ams.chello.nl/jgast/allyourlyrics/ kennelijk gaan samenwerken ofzo of iig hij wilde iets terug voor mijn gebruik van zijn lay-out.

Nu zijn we er nog niet helemaal over uit wat precies. Weten jullie wat? Wat het waard is zeg maar? Ik heb nog een lyrics database die hij zou kunnen gebruiken maar ik weet niet of mijn 3500 lyrics tegenover zijn lay-out kunnen.. of dat goed is.. want ik heb volgens mij langer erover gedaan die lyric te verzamelen dan hij om die lay-out te maken..

hebben jullie tips?

greetz

• Yo-L
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Misschien 'n deel van je database geven dan? (1500 is 'n mooie start toch)

(en een goede lay-out is vrij belangrijk voor je site lijkt me)

Verwijderd

ik moet zeggen dat de lay-outs wel errug overeenkomen! ;(

beetje jammer.. ik zou iig een hele andere kleurencombi gebruiken..

maar om m wat lyrics te geven is wel n goe id

• cutter
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09-2025

cutter

Wannabe i7 fanboy

Heb je alleen de layout of ook de scripts van hem. Vind die site nou niet echt iets bijzonders, er zijn er 101 die er ook zo ongeveer uit zien.

Pas de layout gewoon iets aan zodat het niet meer op de zijne lijkt. En die database zou ik fijn zelf houden; daar gaat het meeste werk in zitten. Waarom zou je hem die lyrics dbase geven, die layout kun je ook wel zelf maken met een klein beetje moeite.

Wat mijn mamma altijd zei: 'Van ruilen komt huilen' Dus doe het niet.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 06 november 2001 19:46 schreef cutter het volgende:
Heb je alleen de layout of ook de scripts van hem. Vind die site nou niet echt iets bijzonders, er zijn er 101 die er ook zo ongeveer uit zien.

Pas de layout gewoon iets aan zodat het niet meer op de zijne lijkt. En die database zou ik fijn zelf houden; daar gaat het meeste werk in zitten. Waarom zou je hem die lyrics dbase geven, die layout kun je ook wel zelf maken met een klein beetje moeite.

Wat mijn mamma altijd zei: 'Van ruilen komt huilen' Dus doe het niet.
zo zat ik zelf ook een beetje te denken ;)

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-11-2025

OkkE

CSS influencer :+

Gewoon een eigen lay-out maken. Over al van af.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Verwijderd

[Spud doet een beetje raaaaaar]
Eigen Layouts Eerst!
Beetje vreemde Layouts ruilen grrrrrr
[/Spud doet een beetje raaaaaar]

Origineel is goed! Maak gewoon lekker je eigen layout/design.

Verwijderd

Mmmm, wat ik zie op die link zou ik niet eens echt een layout willen noemen, knap boring iig...

Gewoon zelf iets verzinnen, je bent echt GEK als je al je lyrics aan hem gaat geven!
Zeker als je ze allemaal zelf vertaald en ingetypt etc etc hebt..!

• Hangloozz
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13-07 17:24

Hangloozz

{ @$%&# }

ik zou um iets melden als "allyourlyricsarebelongtous!" :+

maar ff zonder gein;
Ik zou absoluut voor een eigen layout gaan en je lyrics-db lekker zelf houden.
Zoals al een paar maal gezegd is het echt geen bijzonder artwork..

Make your own

www.jurgroessen.nl

Pagina: 1