Toon posts:

Problemen met m'n nieuwe writer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een nieuwe writer gekocht en geinstalleerd en hij werkte goed met easy cd-creator. maar toen ik nero installeerde omdat ik dat liever gebruik, deed hij het niet meer, evenals m'n cd-rom speler. de drives werden zelfs niet meer herkend! enfin ik de drivers weer geinstalleerd en toen waren de drives weer aanwezig. Maar branden doet ie niet meer! cd's lezen enzo wel. hij zegt dat ie de host adapter niet kan vinden en bij systeem - apparaatbeheer staan uitroeptekens bij de primaire en secundaire IDE-controllers. wat moet ik doen??

• The Bad Seed
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-04 13:48

The Bad Seed

Chaotic since 1983

Opstarten in veilige modus en alles waar een uitroeptekentje ofzo bijstaat verwijderen.
Daarna opnieuw opstarten en drivers opnieuw installeren.

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

• Muttley
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-04-2025
Dat hebben we eerder gehoord.
Welke versie van Nero???

An 11 is a 10 that swallows

Verwijderd

Topicstarter
versie 5.51

en volgens mij kan je die IDE-controllers niet verwijderen

• Muttley
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-04-2025
Alles verwijderen van Nero en Creator. Drives opnieuw installeren totdat alles werkt en dan daarna Nero 5.5.5.1 installeren. Zou goed moeten gaan.

An 11 is a 10 that swallows

Verwijderd

Topicstarter
had ik al gedaan

Verwijderd

Topicstarter
Ok ik denk dat ik al weet waarom mijn writer het niet meer doet. bij systeem - prestaties staat deze foutmelding:

============================================================
Wisseling van compatibiliteitsmodus verlaagt systeemprestaties.
Windows kon een real-modus stuurprogramma of geheugenresident programma dat in het bestand Config.sys of Autoexec.bat werd geladen, niet identificeren. Hierna verschijnt er nog een bericht met de naam van het programma of stuurprogramma dat het probleem heeft veroorzaakt.
Omdat het programma of stuurprogramma niet kon worden geïdentificeerd, is Windows overgeschakeld naar de MS-DOS-compatibiliteitsmodus om ervoor te zorgen dat het programma kan worden uitgevoerd. Dit heeft echter nadelige gevolgen voor de algehele prestatie van uw systeem. Als u de prestatie wilt verbeteren, verwijdert u het programma of stuurprogramma of neemt u contact op met de leverancier voor een nieuwe programmaversie
============================================================

hoe kom ik eracher welk stuurprogramma niet werkt??

Verwijderd

Topicstarter
ok bedankt voor de hulp |:(
Pagina: 1