[XP] Passwd voor account zonder passwd?

Pagina: 1
Acties:

• oVRoM
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Dat klinkt duidelijk niet? ;)

Het zit zo; Ik heb op deze PC 4 users, waarvan één een wachtwoord heeft (ivm remote desktop). Nou moet ik sinds vandaag opeens voor alle accounts een wachtwoord opgeven, zonder dat iemand dat heeft ingesteld :?

Ik heb bij user accounts gekeken, en daar staat alleen bij dat account dat al een wachtwoord had (voor die tijd dus) 'Password protected', bij de rest staat dat 'Password protected' niet. Als ik dan voor een van die accounts een wachtwoord aanmaak, kan ik die wel gebruiken om in te loggen, maar kies ik dan 'Remove my password', dan blijft ie bij het inloggen vragen om een wachtwoord.
Gewoon enter heb ik trouwens al getest, werkt niet...

Heeft iemand een idee waar dit van kan komen?

't gaat om de final van Windows XP Professional UK.

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Ik het voor Remote Desktop dat wachtwoord uitgezet. Je kunt dus gewoon inloggen zonder wachtwoord. Misschien een oplossing voor jou?

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• oVRoM
  • Niet online
Nee niet echt... Is wel handig, maar dat lost het probleem van de spookwachtwoorden niet op lijkt me :)

• oVRoM
  • Niet online
^^ ff up ^^

• Skating_vince
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Ik heb het zelfde probleem, alleen helemaal nooit een wachtwoord ingevuld. 3 user accounts, geen van deze heeft ooit een wachtwoord gehad, nu vraagt hij bij allemaal om een wachtwoord.

Heeft iemand enig idee hoe dit op te lossen is?

Alvast bedankt.

ps. ik kon hier na een uur googlen nog niks over vinden, ook bij de got search vond ik alleen dezen.

Het gaat om Windows XP professionel UK, met service pack 2 (maar deze draaide al 2 a 3 weken prima) Er was ook niks geinstalleerd voordat dit probleem voorkwam.